Ik denk dat de meeste al vergeten waren waar dit verhaal over ging dus geef ik snel korte samenvatting: Dina had een "broer" genaamd Musa. Op een dag troffen ze hun moeder aan op de grond, ze werd naar het ziekenhuis gebracht. Toen zag ze op het nieuws dat Yasin (de jongen waar ze op was) en Musa vast zaten. Ze werd gebeld dat het een misverstand was en hem mocht komen ophalen. Ze vond het al raar. Toen ze naar binnen wou lopen in het politie bureau werd ze meegenomen. Ze was ontvoerd en Musa vertelde dat hij niet haar broer was en haar echte 3 broers hier zaten en dat haar moeder dood was. Ze was heel verdrietig hoe kon Musa haar dit aan doen? Er was een jongen daar die haar moest verkrachten genaamd Hanza maar hij deed het natuurlijk niet. Ze werden verliefd op elkaar. Ze ontdekte ook dat Nabil, haar ex achter dit alles zat. En dat redouan haar neef daar opgesloten zat. Uiteindelijk probeerde ze te ontsnappen en was het gelukt. Haar broers, zij, hamza en redouan woonde in frankrijk en Dina ging later wonen bij haar tante. (Redouan ging daarna op vakantie dus voorlopig zit hij niet meer in het verhaal, maar Redouan was dus de broer van Walid waar hij ruzie mee had omdat hij weg was terwijl hij geen keus had. Later hadden hun het goed gemaakt). Ze had een lieve neef walid en stomme nicht sumeya. Sumeya had gezegt tegen haar moeder en vader dat dina was ontmaagd en liet een foto zien van dina en hamza samen. Ze zou uitgehuwelijkt worden. Ze ontmoette ook Akram. Hij was een lieve jongen. Ze ging met hem uit een dagje maar toen ze thuis kwam zag ze Yasin... Uiteindelijk werd dina gedwongen te trouwen want Yasin kwam naar haar huis. Hamza ging gewoon weg en dat deed haar pijn. Ze wou nie tekenen en net dat hij door haar hoofd wou schieten kon Anass het verschuiven en kwam t ergens anders terecht. Ze had hersenverlies en herkende niemand en Yasin wist haar wijs te maken dat hij haar man was. Haar broers en iedereen waren er kapot van en zoeken haar nogsteeds terwijl Hamza gewoon naar vakantie was gegaan.. maar eerst gaan ze die Nabil aanpakken.
Voor de rest waren er kleine stukjes nog maar die zijn nie belangrijk om het verhaal te snappen.
Ik hoop dat jullie het weer snappen.
Dus
Mohammed, noufal, anass=haar broers
Hamza= "vriendje" van Dina
Akram= vriend van Dina
Walid= neef dina
Sumeya= nicht dina
Yasin= man waarmee ze is uitgehuwelijkt
Farah= zusje van yessin
Imad= was haar oude beste vriend maar toen ze hem weer zag had hij haar geslagen.
Sara= oude beste vriendin van dina & ex Anass
Musa= was haar zogenaamde broer
Nabil= haar ex die haar leven heeft verpest^^ volgends mij zijn dit alle personages op dit moment xxxx
Oja zijn jullie op vakantie geweest hoe was jullie vakantie?
Ik was 14 juli naar turkije gegaan voor 3 weken en 17 juli was ik jarigg😜 en 4 augustus kwam ik weer in kikkerland en nu verveel ik me dood.School begint volgende week dinsdag😫 veel succes voor mensen die al begonnen zijn met schoolll xxxx
Big kissesss💋💋
JE LEEST
Elk begin kent een einde (VOLTOOID)
Fiksi RemajaLife is hard, especially when you find out that everything you believed in was fake. ~ Voltooid op: 30 maart 2018, vrijdag. -Dit boek mag op geen enkele wijze gekopieerd worden!