1.

2.7K 128 30
                                    

Voor ik begin, ga geen haat gooien op de
namen, het zijn gewoon islamitische namen en afkomst doet er niet toe. Dus maak geen opmerkingen zoals "je bent turks je gebruikt marokkaanse namen" dit dat. Want islamitisch is gewoon islamitisch xxxx.

DINAAAAAAA!!!"

Ik deed langzaam mijn ogen open.

Ik schreeuwde geirriteerd terug: "WAAAATT". Kan ik niet gewoon rustig slapen zonder gestoord te worden ofzo?

Mijn broer kwam mijn kamer binnenlopen en wees naar de klok. 9 uur?!

"Wesh denk je het is weekend ga opstaan je bent te laat en ik ben ook telaat door jou" zegt Musa.

Ik zucht en sta snel op. Ik loop naar de badkamer en stap de douch in, nadat ik klaar ben droog ik me zelf af, en droog ik ook mijn haren.

Ik trek een kenzo trui aan met een strakke zwarte broek met scheuren erin en enkelsokjes. Ik zet mijn haar in een strakke staart en loop snel naar beneden waar mijn broer Musa al zit te wachten. "Snel trek je schoenen aan en trouwens mama is al werken" zegt Musa.

Mijn moeder werkt heel veel omdat ze afleiding wilt.

Ik trok mijn witte schoenen aan en stapte snel mijn broers auto in. Aangekomen op school gaf ik mijn broer nog een knuffel en rende de school binnen. Ik deed de deur van mijn klaslokaal open. De leraar keek mij boos aan. "En waar kom jij zolaat vandaan?!"

Ik zag Sara en Imad vanuit mijn ooghoeken lachen. Ze trokken gekke gezichten. Dit is niet het goede moment. Ik kon het niet meer en proesten het uit.

"Vind je het zo grappig dat je telaat bent? Is kijken of je ook gaat lachen als je de directeur verteld dat je eruit bent gestuurd voordat je binnenkwam" zei mijn leraar.

Ik keek Sara en Imad boos aan. "wacht maar jullie krijgen nog die gekke karma" mompelde ik en liep boos de deur uit. Ik haat school, ik weet is belangrijk voor toekomst. Ik wil later echt goed werk doen en mijn diploma halen.

Ik was met mijn hoofd helemaal ergens anders totdat ik tegen iemand aanbotste en hard op de grond viel. Ik keek boos op en zag..

Dit was deel 1 ik zou graag willen dat jullie op dit verhaal stemmen :)

Elk begin kent een einde (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu