"Μιας και ξέρουμε και οι δυο τους κανόνες εκείνης της εποχής θα σε πείραζε να τους ακολουθήσουμε; Είναι πολύ απλοί όπως θα θυμάσαι, Ο καθένας πρέπει να διαλέξει ένα όπλο και η μάχη συνεχίζεται μέχρι κάποιος να παραδοθεί ή να μην μπορεί να συνεχίσει".
"Και πως ξέρεις τόσα πολλά για τους κανονισμούς αν δεν έχεις γίνει μέλος της φρουράς"; Έπιανε το δόλωμα, δεν έχει καταλάβει ποιος είμαι ακόμα. Θα τον κάνω όμως να καταλάβει όταν θα είναι πολύ αργά για να υποχωρήσει. Θα μπορεί μόνο να παραδώσει. Και θα τον βγάλω και κλέφτη.
"Έχω παρακολουθήσει κάθε πρόκληση περιοχής από όταν ήμουν μικρός. Ξέρω τους κανόνες και για αυτό προσπάθησα να γίνω μέλος της φρουράς. Έχω με κάθε πρόκληση στην οποία έχει πολεμήσει ο πρίγκιπας, ξέρω ακόμα πως ο βασιλιάς έβαζε τον πρίγκιπα να πολεμάει σχεδόν κάθε φορά επειδή ο ίδιος δεν ήθελε".
"Τέλος πάντων. Έχεις κανένα όπλο, γιατί εγώ κρατάω πάντα μαζί μου τα δύο μικρά σπαθιά μου". Τότε χαμογέλασα λίγο πονηρά, μόνο που δεν θα μπορούσε να καταλάβει αυτός γιατί. Εμφάνισα το σπαθί μου μόνο που αυτήν την φορά δεν το έφερα στα χέρια μου. Αντίθετα οι φλόγες το υλοποίησαν στα χέρια της Σάρας που βρισκόταν έξω από το οπτικό πεδίο όλων.
Την άκουσα να έρχεται προς το μέρος μου και όταν έφτασε μου άστραψε ένα χαμόγελο και μου έδωσε το σπαθί μου στο χέρι. "Ώστε χρησιμοποιείς σπαθί Ε; Άιντε να τελειώνουμε να πάρω την περιοχή σας".
Πήρα την θέση του Λίο μέσα στον κύκλο και τότε τον είδα να έρχεται προς το μέρος μου, οι πληγές του είχαν αρχίσει ήδη να κλείνουν. "Πρόσεχε, είναι πιο δυνατός από ότι δείχνει". Του είπα να μην ανησυχεί χωρίς να βγάλω κανέναν ήχο από το στόμα μου και τότε έβγαλα την μπλούζα μου και του την έδωσα. "Σκουπίσου, δείχνεις χάλια. Δεν θες να ακούς την αδερφή μου συνέχεια μέχρι να φτάσετε σπίτι".
Γύρισα προς τον άλφα και πήραμε θέσεις μάχης αφού έβγαλε και αυτός την δική του μπλούζα ενώ ο κύκλος γύρω μας έκλεισε για μια ακόμα φορά. "Όχι πως θα σου χρειαστεί αλλά με λένε Όλιβερ".
"Κρις. Παρομοίως". Σχεδόν αμέσως όρμησε προς το μέρος μου με τα δυο μικρά σπαθιά του να σκίζουν τον αέρα και τα βήματα του να ακολουθούν το ένα μετά το άλλο με απίστευτη ταχύτητα. Κανονικά θα είχα το μειονέκτημα μόνο με ένα σπαθί αλλά με τις ικανότητές μου δεν θα ήταν πρόβλημα. Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι θα έπρεπε να παίξω θέατρο ότι δεν είμαι καλός για να τον φέρω στην θέση που θέλω.
ESTÁS LEYENDO
Φτιάχνοντας Το Πεπρωμένο (Ο Μαύρος Λύκος Βιβλίο 3) [Now Completed]
Hombres LoboΌλα φαίνονται να πηγαίνουν για μια φορά καλά για τον Κρις που μόλις πριν από τρεις μήνες σχεδόν έχασε τον εαυτό του. Μετά από πειράματα, βασανιστήρια, και την σύντροφό του σχεδόν νεκρή κατάφερε να βρει την ισορροπία στην ζωή του. Μαζί με την οικογέν...