"Περίμενε λίγο. Μου λες ότι όσο καιρό εγώ ήμουν περιορισμένος για δύο εβδομάδες έχουν γίνει επιθέσεις χωρίς λόγο, έχουν εξαφανιστεί άτομα από την πολύ κυρίως λυκάνθρωποι και τώρα σου έρχεται ένα γράμμα που λέει να προσέχεις ακόμα και την σκιά σου. Όλα αυτά έγιναν και κανένας δεν ήρθε να με ενημερώσει". Ήμουν λίγο απογοητευμένος να πω την αλήθεια με τον νεαρό άλφα. Τέτοια ζητήματα δεν μπορείς να τα λύσεις μόνος σου περιμένοντας κιόλας να μην έχεις απώλειες.
"Δεν"... Η έκφραση στο πρόσωπο του Λίο τα έλεγε όλα. Ήξερε ότι δεν μπορούσε να το κάνει μόνος του και ήξερε ότι είναι το καθήκον του να προστατέψει την αγέλη του και όσους βρίσκονται στην περιοχή του. Αλλά δεν πίστευε ότι θα γίνονταν όλα αυτά, τις επιθέσεις μπορούσε να τις αντιμετωπίσει και μόνος του, τον είχα διδάξει καλά άλλωστε και είχε και την αδερφή μου σε περίπτωση που χρειαζόταν ξεκούραση.
Η Κάθριν στεκόταν δίπλα του στο γραφείο που καθόταν με το πρόσωπο του στα χέρια του. Του χάιδευε την πλάτη και του έλεγε πως έκανε ότι καλύτερο μπορούσε.
"Δεν σε μαλώνω ούτε σε κατηγορώ ξέρεις. Ακόμα και εγώ θα προσπαθούσα να τα βγάλω πέρα μόνος μου. Αλλά εσύ είσαι καλύτερος από μένα σε αυτά Λίο. Πάντα ξέρεις πότε πρέπει να συνεργαστείς με άλλους για να λύσεις τα προβλήματα σου. Θα μπορούσες να είχες έρθει να μου το πεις, ακόμα και με εκείνη την μορφή θα σε βοηθούσα". Πήγα μπροστά το γραφείο του που ήταν γεμάτο με χαρτιά τα οποία δεν είχαν σχέση με την αγέλη αλλά με τα συμβάντα.
"Σταμάτα να λυπάσαι τον εαυτό σου, μια αγέλη είναι όσο δυνατή είναι και ο άλφα της. Και εσύ πρέπει να είσαι δυνατός για μια ολόκληρη πόλη. Για αυτό βρες τον εαυτό σου και σκέψου ποιος θα μπορούσε να θέλει να κάνει πόλεμο μαζί σου".
Κοίταξα την Κάθριν από πίσω του η οποία μου άστραψε ένα ευχαριστήριο χαμόγελο και περίμενα τον Λίο να σηκωθεί. Μετά από λίγα λεπτά η αναπνοή του βρήκε ξανά έναν κανονικό ρυθμό, και σήκωσε το κεφάλι του με μια νέα φλόγα στα μάτια του. Ήθελε δικαιοσύνη όπως όλοι.
"Αυτό είναι το θέμα, δεν ξέρω κανένα. Ακόμα και όσοι θα είχαν λόγο να κάνουν πόλεμο με τον Ντιν δεν αποτελούν παράγοντα. Φρόντισα προσωπικά να εξαφανιστούν οι έχθρες που άφησε πίσω του". Τώρα κάτι κάνουμε, αυτός είναι ο άλφα που ήξερα. Ένα νικητήριο χαμόγελο εμφανίστηκε για λίγο στο πρόσωπο μου πριν δω τα πράγματα με όση σοβαρότητα και προσοχή απαιτούσαν.
ESTÁS LEYENDO
Φτιάχνοντας Το Πεπρωμένο (Ο Μαύρος Λύκος Βιβλίο 3) [Now Completed]
Hombres LoboΌλα φαίνονται να πηγαίνουν για μια φορά καλά για τον Κρις που μόλις πριν από τρεις μήνες σχεδόν έχασε τον εαυτό του. Μετά από πειράματα, βασανιστήρια, και την σύντροφό του σχεδόν νεκρή κατάφερε να βρει την ισορροπία στην ζωή του. Μαζί με την οικογέν...