Το Άγγιγμα Του Θανάτου

121 19 1
                                    

"Πως το έκανες αυτό"; Η έκπληξη στο πρόσωπο του Abel ήταν το μόνο πράγμα που μπορούσες να δεις επάνω του, αλλά σύντομα αυτή η έκφραση μετατράπηκε σε τρόμο. Και αυτό θα ήταν μόνο η αρχή, μόλις ο Άλεξ αποκαλύπτει τις δυνάμεις του το τραβούσε πέρα από τα δικά μου όρια.

"Όπως είπα, εγώ είμαι ο κυρίαρχος του αέρα, μπορώ να τον λυγίσω στην θέλησή μου, και αυτός μπορεί να λυγίσει και να κόψει ότι θέλω". Με αυτό εκτόξευσε μερικές ακόμα λεπίδες αέρα αυτήν την φορά προς τον Abel που κάθισε ακίνητος και δυστυχώς για εκείνον δεν το πέτυχαν. Αν είχε πεθάνει από αυτό δεν θα χρειαζόταν να δει την απόλυτη δύναμη του αδερφού μου, μια ικανότητα που ακόμα και ο θάνατος θα τρόμαζε τόσο που θα πέθαινε αν προσπαθούσε να την χρησιμοποιήσει επάνω του.

Καθώς ο Άλεξ προχωρούσε μπροστά ξαφνικά ένιωσα ένα σώμα να συγκρούεται με το δικό μου και να με κλειδώνει σε επάνω του με τα χέρια του. Η Σάρα βρισκόταν μπροστά μου και ακουμπούσε το πρόσωπο της επάνω μου προσπαθώντας να κρύψει τα δάκρυα της. Ακούμπησα το κεφάλι μου πάνω στο δικό της και της ανταπέδωσα την αγκαλιά αλλά όλη την ώρα κοιτούσα τον αδερφό μου που μόλις είχε αποφασίσει να δείξει την φωνή του.

Μόλις έφτασε λίγα βήματα μακρυά από τον Abel άφησε το δόρυ του το οποίο αιωρήθηκε από πάνω του και μετά χάθηκε σε μια ακόμα ταλαντευση του αέρα, ήταν ακόμα εκεί αλλά κανένας δεν μπορούσε να το δει. "Μπορεί να μην το δείχνω αλλά στην πραγματικότητα είμαι το ίδιο δυνατός με εκείνον, αλλά εγώ είμαι ο πιο τρομαχτικός από τους δύο μας. Θες να μάθεις γιατί";

Στην ερώτηση ο Abel κούνησε αρνητικά το κεφάλι του αλλά ο Άλεξ δεν θα τον άφηνε τόσο εύκολα. Ήξερα πολύ καλά τον αδερφό μου και θα τον σκότωνε χωρίς κανένα έλεος, για εκείνον ένας γρήγορος θάνατος ήταν πράξη ελεημοσύνης και συμφωνούσα απόλυτα από την δική του άποψη. "Ο λόγος που όλοι ακόμα και ο Κρις φοβούνται τις δυνάμεις μου, όσοι ξέρουν για αυτές τουλάχιστον είναι πολύ απλός... Ο θάνατος είναι η απόλυτη δύναμη μου και η ειδικότητα μου". Η φωνή του Άλεξ εκείνη τη στιγμή άλλαξε και έγινε πιο σκληρή και ψυχρή από το κανονικό του, ήταν λες και πραγματικά κοιτούσε σε έναν καθρέφτη, αν είχα ακόμα μαύρα μαλλιά.

Ειρωνικά έφερε το χέρι του στο σώμα του Abel και το σταμάτησε λίγο πριν αγγίξει το δέρμα του. "Στην πραγματικότητα η δύναμη μου είναι πολύ απλή, ένα απλό άγγιγμα μου είναι θανατηφόρο για κάθε είδος σε αυτό τον πλανήτη. Μπορώ να σε κάνω να πεθάνεις από οποιαδήποτε ασθένεια, οποιαδήποτε πληγή, ακόμα και από την τρέλα που κρύβεις μέσα σου. Σε ένα και μόνο άγγιγμα μου κρύβονται όλες οι αιτίες από της οποίες θα μπορούσε να πεθάνει κανείς, και το μόνο πράγμα που μπορεί να τις σταματήσει είναι ο αδερφός μου". Τότε σαν να μην ήταν τίποτα ακούμπησε το δάχτυλο του στο στήθος του Abel ακριβός πάνω από την καρδιά του και κατάλαβα αμέσως τι έκανε. Η καρδιά που βρισκόταν κάτω από το άγγιγμα του σταμάτησε να χτυπά αμέσως και χωρίς σταθερή παροχή αίματος το σώμα δεν μπορούσε να υποστηρίξει ζωή. Έτσι απλά χωρίς κανένα τέχνασμα, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα όλη η ζωή που είχε σωθεί σε εκείνο το σώμα χάθηκε και με ένα ακόμα άγγιγμα από τον αδερφό μου, το ίδιο το άψυχο σώμα παραδόθηκε στον χρόνο και άρχισε να αποσυντίθεται μέχρι να μην μείνει τίποτα, ούτε καν τα κόκαλα. Εκείνη τη στιγμή ο Άλεξ ψιθύρισε μια φράση που είχα χρονιά να ακούσω και κατάλαβα ότι ευχόταν να βρει μια καλύτερη επόμενη ζωή το άτομο που σκότωσε.

Φτιάχνοντας Το Πεπρωμένο (Ο Μαύρος Λύκος Βιβλίο 3) [Now Completed] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora