Έγραψα τον τίτλο και στα αγγλικά για να γίνει πιο κατανοητό σε τι αναφέρομαι, αν δεν καταλάβατε θα δείτε σε λίγο.
"Έχεις ότι χρειάζεσαι"; Είχαμε περάσει από το σπίτι μας για να πάρουμε κάτι τελευταία υλικά για το μενταγιόν της Σάρας και μας πήρε περισσότερη ώρα από όση περίμενα.
"Ναι. Απλά δεν το έβρισκα. Είναι ένα ασημένιο κολιέ που μου είχε πάρει δώρο κάποιος άκυρος όταν προσπάθησε να με ζητήσει στον χορό. Τελικά θα έχει και αυτό μια χρήση".
"Ώστε ασήμι. Καλή επιλογή, ένα ασημένιο μενταγιόν δεν θα σκουριάσει και θα μείνει καθαρό για πολύ καιρό". Δεν είχα φανταστεί πως θα μπορούσα να φτιάξω ένα από ασήμι, πραγματικά αυτή η γυναίκα ήταν το κάτι άλλο.
"Πάμε, αυτό ήταν το μόνο που ήθελα". Με αυτά φύγαμε από το σπίτι και πήγαμε βαθιά μέσα στο δάσος όπου κανένας δεν θα μας ενοχλούσε. Βρήκαμε έναν μεγάλο βράχο που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε σαν τραπέζι και έβαλα πάνω του τα εργαλεία. Δεν ήταν και πολύ, μόνο ένα καπέλο από πέτρα στο οποίο θα έλιωνε το ασήμι με ότι ήθελε να βάλει μέσα, μια τανάλια για να το πιάσει, και ένας κουβάς με νερό που είχα φέρει μαζί για να κρυώσει το μέταλο.
"Έτοιμη. Να ξέρεις το μόνο που θα κάνω εγώ είμαι να λιώσω το μέταλο με τις φλόγες μου, τα υπόλοιπα θα πρέπει να τα κάνεις εσύ. Εκτός από το γυάλισμα του μενταγιόν όταν τελειώσει, αυτό θα το κάνω εγώ για να μην το χαλάσεις".
"Ώστε θα το χαλάσω Ε; Εντάξει εξυπνάκια ξεκινά το λιώσιμο". πρέπει να είχα χτυπήσει ένα ευαίσθητο σημείο γιατί φάνηκε να το πήρε λίγο τράβα. Ίσως πρέπει να είμαι λίγο πιο προσεκτικός με το τι λέω στο μέλλον.
Μου έδωσε το κολιέ που είχε πάρει μαζί της αφού το έβγαλε από την μικρή ασημένια αλυσίδα του και το έβαλα στο κύπελλο. Ήταν αρκετά μεγάλο για να παράγει την απαραίτητη ποσότητα μεγάλου που χρειαζόταν για να γεμίσει το καπέλο και ακόμα παραπάνω. Το ίδιο το κολιέ όμως ήταν περισσότερο σαν ένα φανταχτερά σκουπίδι, τόσο χάλια ήταν το σχέδιο του.
Κράτησα το κύπελλο με την τανάλια και τύλιξα το μέταλο μέσα στις φλόγες μου που άρχισαν να το ζεστενουν αμέσως. Μέσα σε λίγα λεπτά δεν είχε μείνει ίχνος από την στέρεα μορφή του μεγάλου και το χρώμα του είχε γίνει από ασημένιο, πορφυρό κόκκινο. Όταν βεβαιώθηκα πως είχε την κατάλληλη θερμοκρασία για επεξεργασία έδωσα την τανάλια προσεκτικά στην Σάρα και αυτή έκανε τα υπόλοιπα.
أنت تقرأ
Φτιάχνοντας Το Πεπρωμένο (Ο Μαύρος Λύκος Βιβλίο 3) [Now Completed]
مستذئبΌλα φαίνονται να πηγαίνουν για μια φορά καλά για τον Κρις που μόλις πριν από τρεις μήνες σχεδόν έχασε τον εαυτό του. Μετά από πειράματα, βασανιστήρια, και την σύντροφό του σχεδόν νεκρή κατάφερε να βρει την ισορροπία στην ζωή του. Μαζί με την οικογέν...