Τα Πάντα

101 23 2
                                    

Πέρασαν μέρες από τότε που ο Λίο πήρε την απόφαση να λάβει δραστικά μέτρα για να ανακαλύψει την ταυτότητα του... Δεν ήξερα καν τι να τον αποκαλέσω ακόμα, δολοφόνο, απαγωγέα; Προσπαθούσαμε να βρούμε ποιος θα ήταν το επόμενο θύμα αλλά εδώ και τρεις αποτυχημένες προσπάθειες μας ξέφευγε ακόμα. Δυο ακόμα λύκοι βρέθηκαν νεκροί μέσα στο σπίτι τους, ένα ακόμα παιδί χάθηκε χωρίς ίχνος και δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα. Ο κόσμος είχε αρχίσει να αμφιβάλει για την ικανότητα του Λίο να αντιμετωπίσει κάτι τέτοιο, αλλά κανένας δεν θα μπορούσε να κάνει κάτι καλύτερο οπότε κανένας δεν μιλούσε. Τα πράγματα ήταν απελπιστικά, οπότε χρειάζονταν και απελπιστικά μέτρα.

Έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα αποφάσισα να χρησιμοποιήσω τις ικανότητές μου ως ο άλφα όλων των άλφα και να προσπαθήσω να καταλάβω που στην πόλη ήταν το επόμενο θύμα, την στον που θα γινόταν η απόπειρα. Δεν ήταν εύκολο καθήκον, και από άποψη βάρους και από άποψη ικανότητας. Ολόκληρη η πόλη βαδίζουν επάνω μου για να βρω τον δράστη, και οι ικανότητες μου είχαν ένα όριο. Ίσως να μπορούσα να βρω το θύμα αν έψαχνα, αλλά θα μπορούσα να χάσω μόλις για μια μέρα μιας και έψαχνα με την ακοή μου. Από την άλλη το να ψάξω ήταν το μόνο που θα μπορούσα να κάνω, μόλις σταματήσω το σώμα μου θα είναι σχεδόν έτοιμο να πέσει σε καταστολή οπότε θα είμαι εντελώς άχρηστος στο να πιαστεί ο δράστης.

Το σχέδιο ήταν εγώ να βρω τον δράστη και ο Άλεξ να τον πιάσει πριν τελειώσει το χτύπημα του. Και έτσι έγινε με το που έδυσε ο ήλιος εγώ ο Άλεξ ο Λίο η Κάθριν και η Σάρα βρισκόμασταν ήδη στο κέντρο της πόλης και ολόκληρη η πόλη όπως είχε συμφωνηθεί να γίνεται μέχρι να είναι ασφαλές είχε κλειστεί στα σπίτια.

Κάθισα οκλαδόν μπροστά από το μεγάλο συντριβάνι στην μέση της πλατείας που είχαμε επιλέξει και έκλεισα τα μάτια μου. Το να συγκεντρωθώ ήταν το εύκολο κομμάτι, μετά έπρεπε να χρησιμοποιήσω όση δύναμη είχα αφού πρώτα την μαζέψω, και μετά έπρεπε να την αξιοποιήσω κατάλληλα μέχρι την αυγή ενώ ψάχνω. Όλα αυτά τα βήματα γίνονταν ακόμα πιο δύσκολα.

"Όσο θα κάθομαι έτσι μπορεί να αλλάξει η εμφάνιση μου, μόλις γίνει αυτό θα αρχίσω να ψάχνω. Ότι και να γίνει φροντίστε να μην έρθει κανείς κοντά μου όσο θα είμαι έτσι. Μόλις τον βρω αν τον βρω θα σας πω που είναι και μετά είναι πολύ πιθανόν... Είναι σχεδόν σίγουρο ότι το σώμα μου θα γίνει πάλι κανονικό και θα είμαι σε μια κατάσταση σοκ οπότε θα πρέπει να σταθεροποιήσετε την κατάσταση μου. Αν σε περίπτωση είμαι τυχερός και δεν γίνει απλά θα πρέπει να με κουβαλήσεις κάπως". Δεν άνοιξα τα μάτια μου αλλά μπορούσα να αισθανθώ ότι δεν τους άρεσαν οι επιπτώσεις που θα έχω από αυτό. Δεν είχε σημασία όμως, τα απελπιστικά μέτρα έχουν και συνέπειες. Αυτά ήταν τα μέτρα που συμφωνήσαμε να πάρουμε, σε αυτά συμφώνησα να κινδυνέψω.

Φτιάχνοντας Το Πεπρωμένο (Ο Μαύρος Λύκος Βιβλίο 3) [Now Completed] Onde histórias criam vida. Descubra agora