Ήταν ανάγκη να γίνει και αυτό τώρα; Να πάρει. Δεν μου έφταναν τα προβλήματα που είχα μέχρι τώρα, έπρεπε να βρω και κάτι τέτοιο μπροστά μου. Η ανάμνηση από το τηλεφώνημα ήταν ακόμα στο μυαλό μου και δεν έλεγε να με αφήσει να ανησυχήσω με την ησυχία μου.
Λίγα λεπτά αφού φύγουμε από εκείνο το σπίτι και πάμε προς τα σπίτια μας χτύπησε το τηλέφωνο μου. Ο αριθμός ήταν άγνωστος αλλά τον ήξερα πολύ καλά. Ήταν από το νοσοκομείο. Αρχικά νόμιζα ότι κάτι είχε γίνει και ο Λίο έπαιρνε από εκεί γιατί θα είχε ξεχάσει το κινητό του, τα κάνει κάτι τέτοια μέσα στην βιασύνη του. Έτσι απλά σήκωσα το τηλέφωνο και άκουσα την Κάθριν να κλαίει στην άλλη πλευρά της γραμμής. Αμέσως άφησα το χέρι της Σάρας και έπιασα το τηλέφωνο με το δεξί μου χέρι. "Τι έγινε; Έπαθε τίποτα ο Λίο; Κάθριν μιλά μου".
Στη άλλη πλευρά οι λυγμοί της Κάθριν έγιναν πιο ήρεμοι και μπορούσα να την ακούσω που προσπαθούσε να μιλήσει. Δίπλα μου ο Άλεξ και η Σάρα ήταν σαν αρπακτικά, έτοιμοι για το χειρότερο. Ξαφνικά άκουσα τον Λίο να προσπαθεί να ηρεμήσει την αδερφή μου και να της λέει να του δώσει το τηλέφωνο. "Καλά είμαι, και η Κάθριν το ίδιο. Δεν ξέρω αν θα σε επηρεάσει όπως την Κάθριν αλλά... Ο Μάρκους δέχτηκε επίθεση. Είναι στην εντατική, και είναι σίγουρος ότι η Κάθριν δεν θέλει μόνο την δική μου στήριξη".
Θυμάμαι που έκλεισα αμέσως το τηλέφωνο και ξεκίνησα να τρέχω με τον Άλεξ και την Σάρα πίσω μου. Ήξερα ότι η κατάσταση ήταν σοβαρή, αλλά δεν τολμούσα να αφήσω την Σάρα πίσω. Και χρειαζόμουν και τον χρόνο για να σκεφτώ. Τώρα όμως που έτρεχα στους διαδρόμους με προορισμό την πτέρυγα της εντατικής δεν είχα καταφέρει να σκεφτώ τίποτα.
Βρήκαμε τον Λίο να κρατάει την Κάθριν στην αγκαλιά του και να της χαϊδεύει το κεφάλι όσο αυτή έκλαιγε. Σταμάτησα λίγο πριν σκόνταψα πάνω στα πόδια κάποιου που προσπαθούσε να κοιμηθεί και ήμουν έτοιμος να όρμησε μέσα στα δωμάτια μέχρι να καταλάβω ότι δεν ήξερα σε ποιο δωμάτιο ήταν. Οπότε γύρισα και πήγα πιο κοντά στην αδερφή μου και τον σύντροφό της. "Τι συνέβη";
"Τον βρήκαν λίγο πιο έξω από το δάσος σε απαίσια κατάσταση. Τα περισσότερα τραύματα δεν ήταν σοβαρά αλλά αυτό που είχε στο κεφάλι δεν έκλεινε, πρέπει να ήταν από άλφα". Ο Λίο δεν μιλούσε πολύ δυνατά, ίσα ίσα σχεδόν ψιθύριζε για να μην αναστατώσει περισσότερο την Κάθριν. Έκλεισα σφιχτά τα χέρια μου σε γροθιές και με το ζόρι κρατιόμουν να μην αρχίσω να χτυπάω τον πιο κοντινό τοίχο.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Φτιάχνοντας Το Πεπρωμένο (Ο Μαύρος Λύκος Βιβλίο 3) [Now Completed]
Про оборотнейΌλα φαίνονται να πηγαίνουν για μια φορά καλά για τον Κρις που μόλις πριν από τρεις μήνες σχεδόν έχασε τον εαυτό του. Μετά από πειράματα, βασανιστήρια, και την σύντροφό του σχεδόν νεκρή κατάφερε να βρει την ισορροπία στην ζωή του. Μαζί με την οικογέν...