♥NİKAHIMIZ♥(KÖRDÜĞÜM)

3.7K 297 25
                                    

Arabayı parkedip çıktılar. Mirza sevdiğine bagajdan çıkardığı gül demetini uzattı.

-"Bunlar senin için Mühür Gözlüm"

-"Çok teşekkür ederim Can Tanem çok güzeller."

-"Sahipleri daha güzel" dedi göz kırparak ve devam etti.

"Afedersiniz siz göz kırpmamı yasaklanmıştınız" dedi gülerek.

-"Can tanem yyaa" diyerek arkasını dönerek yürümeye başladı.

-"Yarenimm" diyerek oda yanına gidip sevdiğinin elini tuttu.

Nikah kıyılacak yere geldiklerinde adlarının yazılı olduğu çiçeklerle süslü panoyu görünce Sukeynâ

-"Yarim bu..."

-"Nikahımıza hoş geldiniz küçük hanım..."

İçeriye girip çiçeklerle süslü yolda sevdiğinin hazırladığı sürprizi görünce

İçeriye girip çiçeklerle süslü yolda sevdiğinin hazırladığı sürprizi görünce

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-"Yarim sen... "dedi konuşamadı. Boğazında kaldı kelimeleri. Hangi kelimeleri söylese şu anki mutluluğunu duygularını kelimeler anlatmaya yetmez. Gözleri dolarak sevdiğine sarıldı.

-"Mühür gözlüm. Ben senin mutlu olman için yapıyorum. Gözlerinde yaş görmeye dayanamıyorum."

-"Çok çok çok teşekkür ederim Can Tanem..."

Yanlarına restaurant müdürü geldi. Restaurant müdürü

-"Öhüm öhüm. Afedersiniz bölmek zorundayım..."

Sukeyna utanarak başını öne eğdi. Mirza tatlı kızgınlıkla

-"Efendim Emrecim..." dedi.

-"Mirzacım hani diyorum nikah vakti. İnsanlar bekliyor. Bu arada hoşgeldiniz yenge. Hayırlı olsun."

-"Hoşbulduk. Allah razı olsun" dedi Sukeyna.

-"Yenge ben kendimi tanıtayım. Bu restaurantın müdürü yanındaki hayırsızın da çocukluktan arkadaşıyım. Adım da Emre"

-"Aşk olsun Emre. Ne hayırsızlığımı gördün" dedi Mirza.

-"Sabahtan beri ayaklarımın altı şişti. Sukeynam acaba beğenir mi? diye bize yapmadığın kalmadı."

-"Arkadaşlar böyle günler içindir." dedi gülerek Mirza.

-"Şaka bir yana çok mutlu olun kardeşim. Benimkisi laf. Yalnız yenge beğendin mi? Yoksa ben kocan olacak adamın çenesinden ömür boyu kurtulamam." dedi gülerek Emre.

-"Estağfurullah Allah razı olsun abi. Her şey çok güzel olmuş. Emeğinize yüreğinize sağlık"

-"Siz sağolun yengem. Bu kardeşinizden acizane düğün hediyesini beğenmiş olmanıza sevindim."

EY YÂR (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin