♥En tatlı kahve (tuzlu kahve)♥

4.1K 370 32
                                    

SUKEYNÂ'nın Dilinden

-"Kızım bi sakin olur musun? Elin ayağın birbirine karıştı. Mutfak kırılsın umrumda değil. Sana bir şey olacak diye korkuyorum."

-"Özür dilerim annecim. Ben bi abdest alsam iyi gelecek bana."

-"Bencede dedi gülerek. Ve aşağı misafirler gelene kadar inmiyorsun."

-"Ama annem yardım etseydim."

-"Kızım bugün bir sildiğin yeri heyecanından unutup üç kere daha sildin süpürdün. Bayram temizliğini geçtin maşallah. Bırak son hazırlıkları da ben tamamlarım."

-"An..."

-"İtiraz istemiyorum doğru yukarı."

-"Tamam annem. Telefon..."

-"Ben bakarım sen doğru yukarı."

************************************

-"Efendim"

-"Selâmun aleyküm gönlümün sultanı"

-"Ve aleyküm selâm yârim"

-"Ne yapıyorsunuz bir şeye ihtiyaç var mı sultanım"

-"Kızımızın heyecanı ile uğraşıyorum yârim. Sağol canım sen gel yeter bir şeye ihtiyacımız yok"

-"Ne yaptı ki kızımız"

-"Sabahtan beri bayram temizliğini bir daha yaptı maşallah. Mutfakta ki sakarlıklarını söylemiyorum bile. Bi şey olacak diye ödüm kopuyor."

-"Ben boşuna demiyorum annesinin kızı diye. Annesi de sevdiğini görünce türk kahvesi yerine türk kakaosu ikram etmişti."

-"Unutur muyum hiç yârim. Ben mahçup olmayayım diye hiç sesini çıkartmadan içmiştin. Bende diyordum niye bu kahve köpüklü olmadı diye. Sen gittikten sonra mutfağı toparlayınca anlamıştım."

-"Sevgiliden geldi hiç hoş olmaz mı?"

-"Bunu söylemekten hiç usanmıyacağım. Seni çok seviyorum yârim."

-"Bende gönlümün sultanım bende"

************************************

Abdest almak iyi geldi.
Biraz Kur'an okusam iyi olacak.
Yoksa akşamı nasıl edeceğim bilmiyorum.
Telefonum çalıyor nerde ki.
Bulduuum. Hivda'm arıyor.

-"Efendim ay ışığım"

-"Selâmun aleyküm çavreşamin (kara gözlüm)"

-"Ve aleyküm selâm can kardeşim. Nasılsın?"

-"Çok şükür kardeşim. Kurstayız kızlarla oturduk arayalım dedik. Asıl sen nasılsın?"

-"Şimdi biraz daha iyiyim canım. Annem odama kovdu. Misafirler gelene kadar inme dedi."

-"Şuan ki heyecanını tahmin edebiliyoruz canım. Sana kim dedi sevdalan diye. Bak biz ne kadar rahatız. Çayımız elimizde muhabbetimiz dilimizde."

EY YÂR (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin