~♥~ CANIMA CAN... ~♥~

3.5K 269 13
                                    

SUKEYNÂ'nın Dilinden

-Yârim yapma ama böyle doktor şimdi gelirse kızacak sana.

-Yaa mühür gözlüm bari sen bana yat deme.  Uyanalı on gün oldu hâlâ yataktayım. Öncesini söylemiyorum bile.

-Söyleme zaten... O günlerde benim canımdan can gitti. Lütfen şimdi yatar mısın ve doktor gelene kadar kalkmak yasak küçük bey...

O günler aklıma gelince gözlerim dolduğundan arkamı dönmek istedim. Yârim müsaade vermeyerek elimi tutunca...

-Yârim dışarı çıkıp geleceğim.

-Önce bana bakar mısın?

-Yârimmm...

-Lütfen...

Önüme döndüğümde sevdiğim kendine çekerek sarıldı.

-Mühür gözlümmm özür dilerim... Niyetim seni üzmek değildi...

-Biliyorum can tanem biliyorum... dedim zorlanarak...

Ama elimden bir şey gelmiyordu. O günler aklıma gelince sevdiğimi o kablolar içinde gözleri kapalı görmek...
İster istemez doluyordu gözlerim...

Ayrılıp sevdiğim gözyaşlarımı sildi.
Gülümsemeye çalışarak;

-Sulu gözlü bir karınız var. İdare edin artık.

-Hımm bakıcaz artık dedi o da gülümseyerek ve gözlerimi öpüp tekrar sarıldık...

Doktorun muayene sonucunda yavaşta olsa yürümeye başlayabilirsiniz dediğinde sevdiğimle göz göze gelip şükür duâları ettik...

Allah'ın izniyle Fizik tedavilerin de sonuç vermesiyle bir ay sonra hastaneden çıktık...

Yuvamıza geldiğimde kaç aydır içeri giremediğim aklıma geldi.
Yapamıyordum sevdiğimle girdiğim eve onsuz giremiyordum.
Ailelerimiz temiz eşyalarımızı getiriyor, ihtiyaçlarımızı karşılıyorlardı.
Hastane odamız âdeta evimiz olmuştu...

Ailelerimizin isteğiyle yârimi odamıza çıkardım. O pek istemese de...

-Yuvamıza tekrardan hoş geldin yârim...

-Hoşbuldum mühür gözlüm...

-Bakma bana öyle yakışıklı yârim...

-O zaman aşağıda sizle oturmama izin verin...

-Tamam nazlı yârim. Yalnız önce bir duş alsan namazını kılsan sonra çok azcık şukadarcık dinlensen dedim parmağımla göstererek...

-Hımm eee...

-Sonra sen dinç olmuş bir şekilde aşağı insen misafirlerini ağırlasan...

-Bunun sonu nereye gidecek çok merak ediyorum.

-Yemeğini yesen ilaçlarını içsen sonrada uyusan dedim gülerek...

-Uyusan?

-Hıhı...

-Hıı... Akşam görürüz o uyumayı küçük hanım dedi gözünü kırparak...

-Şey şey ben annemlere yardım edeyim en iyisi dedim kaçmaya çalışarak...

-Tabi tabi git mühür gözlüm. Yalnız önce yüzünü yıka istersen.

-Niye ki?

-Malum utangaç bir sevdiğim var benim. Yanakları kızarmışta aşağıdakiler anlamasın dedi göz kırparak...

EY YÂR (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin