Eenmaal op school waren alle leerkrachten verbaasd om ons te zien. Direct snelde mevrouw Klimaliana naar ons toe en vroeg ofdat ze naar een van onze kamers gingen. Dylan had zijn kamer voorgesteld. Omdat die van hem normaal gezien groter was dan die van ons. Ik wist nog steeds niet hoe ik Dylan onder ogen moest komen. Ik wist nog steeds niet wat ik, tegen hem moest zeggen na die kus in het bos. Ik wist wel wat ik voor hem voelde na de kus maar ik wist niet, hoe ik het moest zeggen. Felicia en Jason hebben dat van zelf omdat ze mates zijn, maar ik weet niet hoe ik het moet verwoorden.
Toen mevrouw in Dylan zijn kamer kwam vroeg ze wat er gebeurd was. We vertelde haar alles van die mysterieuze jongen tot onze krachten. Ze gaf een boek aan ons en ze zei dat dit het enigste boek waarover de mythe in word beschreven. Toen ging ze weg.
We vielen meteen het boek aan om alles te lezen. Meteen begon Felicia voor te lezen.
Heel lang geleden waren er 4 kinderen die met het lot verbonden waren en elkaar per ongeluk ontmoet en zo onstond er een band. Altijd in deze mythe zijn er 2 vampieren en weerwolven. Niemand weet waarom en de vampiers en weerwolven waren vrienden maar ook geliefden. Ze wisten niet waarom, maar ze hielden van elkaar. Sommigen zeggen dat als je mensen dwingt om samen te leven, dat ze uiteindelijk toch van elkaar zouden gaan houden. En dat gebeurde ook. ze kwamen ook te weten dat ze krachten hadden die van de natuur: water, aarde, vuur en lucht. Niemand weet wat ze echt kunnen doen. Maar de experts vertellen dat ze alles kunnen veranderen in vrede of de hel. Dat kiezen ze allemaal zelf. De kinderen of volwassenen die de mythe hebben gaan hun krachten leren beheersen. De meesten leren in harmonie hun krachten gebruiken sommigen gaan er problemen mee hebben want hun krachten zijn voor een deel verbonden met hun emoties. Net zoals de tatoe. Deze kinderen of volwassenen gaan een helse tijd tegemoet. Ze gaan heel wat vijanden maken. Maar ook veel vrienden.
Iedereen was stil van wat Felicia net had verteld. We bladerde nog wat door en vonden nog iets over onze krachten en hoe we die moesten beheersen en hoe we konden trainen ermee. Dylan begon toen voor te lezen.
Het element vuur staat voor vernietiging. Maar het kan ook helpen voor andere dingen. Dat wilt zeggen dat je verstandig met deze krachten moet omgaan.
Het element water staat voor vernieuwing en heropleving. Het helpt alles terug opnieuw laten leven dat wilt zeggen dat je meelevend bent en dat je niet tegen kund dat er iemand pijn heeft want anders heb je die pijn ook.
Het element aarde staat voor heropbouwing van alles. Het staat voor standvastigheid.
Het element lucht staat voor herluchting. Hier is de consentratie en rustigheid het belangrijkste.
We begonnen al iets meer te leren van onze krachten maar veder stond er niet in hoe we het moesten gebruiken dus we hadden gezegt dat we morgen zouden gaan trainen. Om te gaan zoeken, hoe onze krachten zouden werken.
We moesten onze lessen ook terug gaan opvangen. We moesten een stukje leren nog van wat we hebben gemist. We moeste ook laten zien aan mevrouw klimop hoe we zelf hebben kunnen gaan jagen want dat was normaal gezien pas voor het derde jaar. Dan zouden we het normaal zien. Felicia en Jason hebben niet zo veel gemist van hun lessen als weerwolf. Ik moest lachen toen we te horen kregen dat we niet zo veel gemost hadden tegenover Dylan en Jason die hadden tonnen van huiswerk gekregen. Maar de meeste leerkrachten verstonden alles van wat we hadden meegemaakt. Dus dan hadden ze alles verdeelt van hoe we alles moesten leren en we kregen genoeg tijd.
JE LEEST
Wolvamp academic
VampireMijn overgrootmoeder heeft deze school opgezet om weerwolven en vampieren leren samen te leven. Ik en Felicia zijn een voorbeeld tegenover de anderen. Maar wat is er toch met die school. Ze krijgen alleen maar problemen met andere leerlingen en som...