Droom

848 55 2
                                    

Mona:

"Weet je nu al genoeg over hen want niemand van mijn roedel durft niet meer te komen. Ze denken dat ik gek aan het worden ben." zei Jacob.

"Rustig aan Jacob. We hebben tot nu toe wel genoeg informatie gekregen van hen. Nu kunnen we over fase 2 verdeel en heers. We moeten ervoor zorgen dat er ruzie komt tussen hen. Dan moet er een van jou roedel naar hen gaan en 'vertroetelen' en hun vertrouwen moeten gaann winnen om zo meer over hen te weten komen."

"Ok kunnen we doen maar Mona en Felicia weten hun verborgen kracht al."

"Ja daar moeten we ons geen zorgen maken alleen als ze alle vier die gevonden hebben, dan begint het pas moeilijk te worden voor ons. En natuurlijk als Felicia en Jason hun ritueel al gedaan hebben."

"Tot zo ver weet niemand of het ritueel al gedaan is."

"Ok, houden zo."

"Is goed, ik zie je terug op school maandag ?"

"Ik moet wel."

"Ja dat is waar, maar ja het moet van onze ouders."

"Geen zin om mee te gaan lopen. Ik heb nog niet zo veel zin om naar huis te gaan."

"Is goed." En meteen veranderde we in onze wolvenvorm.

Meteen schoot ik terug wakker en begon te huilen. Iedereen schoot wakker en toen zag ik pas dat Liz en Dylan samen met mij op het bed lagen. Meteen omklemde Liz haar rond men nek. En Dylan gaf me een zoen. Felicia ging naast Liz liggen en gaf me ook een knuffel.

"Ik word geplet." hoorde we tussen ons.

Meteen zeiden we allemaal sorry en versoepelde onze knuffel.

Iedereen keek me raar aan. En ik wist niet wat.

"Wat is er?"

"Je tatoe het is nog gegeroeid."

"Wwwwat dat kan niet."

"Jawel kijk maar." En Dylan trok mijn mouwen omhoog. Daar zag ik dat mijn beide armen nu getatoeerd waren en dat ze verder naar mijn borst ging. Het waren allemaal golven van het water dat je allemaal ziet. Alle lijntjes zijn verbonden met 1 hoofdlijn die nu naar mijn borst gaan.

"Wat is er gebeurd?"

"Je bent naar kill stand gegaan tijdens de demonstratie." zei Jason die de kamer binnen kwam.

"Oooh nee heb ik iemand pijn gedaan?"

"Nee, mijn moeder had iedereen al weg gekregen maar je moet Dylan bedanken hij heeft je terug gekregen."

"Echt ?!?"

"Jup toen ik jou geknuffeld had kwam je een beetje terug en toen heb ik dat terug geprobeerd het was niet gemakkelijk maar ik had het voor je over."

"Bedankt echt waar je bent een schat!!" Meteen zoende ik hem vol op de mond en deed ik mijn armen rond hem. Hij beantwoorde ook mijn zoen meteen en zo gingen we eventjes door. Tot we werden onderbroken door een kuch.

Het was Liz. Toen kwam de hele droom terug. Felicia en Jason moeten nu de waarheid weten. Ik stuurde naar Dylan meteen dat ik het hen moest vertellen.

"Felicia, Jason ik moet jullie iets bekennnen."

"Ja wat dan?"

Ik heb al dromen over een jongen, iedere keer als ik flauw val nadat ik mijn krachten had gebruikt. Daar kom ik constant iets te weten over hem. Hij werkt samen met Jacob om meer over ons te leren kennen. hij wilt ons tegen houden dat we de volledige controle over onze kill stand hebben. Want dan kunnen we vanalles doen. Deze keer heb ik weer over hem gedroom. Hij vertelde me dat jij en Jason het ritueel nog niet gedaan hebben en als jullie die nog niet gedaan hebben, tot het school terug begint dat jullie 2 problemen gaat hebben. En dat het boek dat we hebben gelezen nog niet alles is wat we allemaal kunnen.

En ze gebruiken ook fases. De volgende is verdeel en heers ze willen ons uit elkaar drijven en dan dat er een van hen onze plaats in neemt. Om zo meer over ons te weten te komen.

En ook dat de roedel van Jacob nu bang voor ons is omdat we dit allemaal al kunnen. 

Het laatste zei ik vol met trots. Maar nu wist iedereen dat Felicia en Jason nu heel veel druk krijgen op zichzelf omdat ze nu eigenlijk verplicht worden om het ritueel af te maken.

Ik zag dat Felicia vol ongeloof naar mij zit te kijken. Ze hebben allemaal zeer goed en voorzichtig geluisterd.

"En wat vinden jullie er van?"

Iedereen keek me zwijgend aan.

"Zeg gewoon nu iets!!" Ik begon licht te iriteren.

Wolvamp academicWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu