Mona:
Toen we terug naar Dylans huis gingen zagen we Felicia en Jason in de zetel liggen. Jason vertelde ons met gebaren dat we stil moesten zijn. Al snel werd duidelijk dat Felicia aan het slapen was. Zoo schattig, hoe ze hier zo dicht bij elkaar lagen te slapen. Ik voelde een steek door mijn borst gaan. Ik wist wat ik daarstraks had gedaan. Ik had hem gezoend maar ik kon niet zonder hem meer. Maar het licht ingewikkeld.
Toen we boven kwamen liet Dylan me zijn kamer zien, we waren nog helemaal niet moe. Dus we bleven babbelen. Ik kwam ook te weten dat er hier niet ver vandaan een hele clan van vampieren was, waar nu zijn broers en zijn zusje waren. Hij ging ervoor proberen te zorgen dat ze eens langs komen wanneer we hier nog eens zijn. Hij vertelde dat zijn ouders het hoofd waren van die clan. En vertelde me alles van dat zijn broers altijd alles kapot maken wanneer ze ruzie hadden. Dat zijn zusje nog in de basisschool zat en dat ze een beetje op mij leek. Ze had net zoals mij bruingolvend haar tot over haar schouders.
Het werd al na middernacht, toen we klaar waren met babbelen en ik begon al wat moe te worden.
Ik en Dylan zaten op zijn bed en ik legde mijn hoofd op zijn schouder en viel inslaap.
* volgende dag*
Ik werd wakker en zag dat Dylan naast mij lag in bed. Met onze voeten in elkaar verstrengeld. Ik probeerde los te kunnen komen maar dat lukte niet Dylan zijn voeten werden strakker rond die van mij. Ik keek naar hem of toch ik probeerde het. Hij zat met een big smile naar mij te kijken.
Wat is er zo om van te glimlachen? vroeg ik.
Niets, gewoon.
Ok laat je me nu dan los alstublief.
Nee antwoorde hij bot.
Waarom niet?
Omdat jij hier moet blijven liggen van mij want ik wil niet verplaatsen. Ik lig veel te goed.
Hahaha je weet toch dat we vandaag heel hard moeten trainen. Ik zag dat er een emmer met water onder de wastafel lag en ik probeerde het te sturen. Al snel kwam er een beetje water naar mij. Toen het eenmaal dicht genoeg bij mij was. Deed ik het zo snel mogelijk op Dylan. Hij schreeuwde het uit van het water.
Wacht maar dat krijg je nog terug hoor schreeuwde hij.
Nee hoor want nu ben ik vrij.
En ik liep naar beneden, al snel vond ik Felicia en Jason die nog aan het slapen waren dus ik ging naar de badkamer.
Al snel had Dylan me gevonden en sloeg op de deur van de badkamer.
Doe open Mona riep hij.
Ik hoorde aan hem dat hij super boos was en doorweekt. Ik moest lachen aan die gedachten dat hij doorweekt was.
Ik had de deur gebarricadeerd zodat hij niet binnen kon komen. Maar het raam stond nog open en net te laat kwam ik daar. Hij was al binnen. En ik had geen uitgang. Hij pakte mijn schouders vast en zoende me. Ik ontspande meteen en genoot van de zoen. Al snel vroeg zijn tong toegang tot mijn mond die ik maar al te graag gaf aan hem. Zo stonden we een paar minuten tot Felicia op de deur klopte en vroeg ofdat zij binnen mocht. We begonnen te lachen. Felicia kon duidelijk niet volgen over wat er in de badkamer gebeurd was. Maar ze lachte, ik hoorde het door de deur. Ik haalde alles weg van de deur. Ik deed het slot eraf en deed de deur open. Ze stond met een big smile voor mij toen ze Dylan ook zag. Hij ging met zijn hand door zijn haar. Dat nog steeds warrig lag van het slapen.
Zo wat is er gebeurd want ik zie dat Dylan kletsnat is zei Felicia.
Eeuuhhm lang verhaal zei ik.
Ja zeg het maar zei ze.
Ik zal het wel vertellen als je beneden bent en we alleen zijn.
Ok is goed wil iedereen nu naar buiten gaan en ze keek mij en Dylan aan.
Oké, oké we zijn al weg zeiden we tesamen.
Toen ik alles had verteld vroeg ze meteen: " Zijn jullie nu een stelletje of niet?"
Ik weet het niet dat moet je maar aan hem vragen seg. En moeten wij niet oefenen ofzo.
Ja zeker, maar problemen gaan voor op trainen.
Ok ok.
Ik ga het meteen vragen aan Dylan.
Nee en ik stuurde haar een bol water naar haar.
Ze keek me woedend aan en stuurde meteen een windhoos op mij af.
--------------------------------------------------------------
LIKE ???
COMMENT ???
VOTE ??
JE LEEST
Wolvamp academic
VampireMijn overgrootmoeder heeft deze school opgezet om weerwolven en vampieren leren samen te leven. Ik en Felicia zijn een voorbeeld tegenover de anderen. Maar wat is er toch met die school. Ze krijgen alleen maar problemen met andere leerlingen en som...