🔑 Bab 37 🔒

9.3K 673 20
                                    

"Awak masih cintakan saya?"

Jaera terdiam. Tiada jawapan. Dia angkat kepala dari bahu Mingyu dan berkira hendak bangun. Tetapi lengannya terlebih dahulu dipaut dan dipegang erat. Pipinya dipegang sebelum satu kucupan diberikan pada bibir lembabnya.

"I love you. So much." Ujar lelaki ini. Jaera tidak memandang Mingyu. Sikit pun tidak. Hatinya masih sakit.

"Awak jadikan saya kambing hitam. Kan?"

"Oh God. No, sayang. Tak pernah berniat pun."

"I'm still remember that what you say to me before. Awak cakap, awak tak cintakan saya. Awak kahwin dengan saya sebab nak lari dari tanggungjawab. Kan? Bukan kambing hitam ke namanya tu?"

Mingyu mengeluh pendek. Tangan isterinya dicapai lantas dicium lama. Rindu.

"I'm sorry. Tu kes lama. Sekarang, saya betul-betul cintakan awak."

Jaera mendengus kecil. Tangannya direntap dan pegangan terlepas.

"Senangnya hati awak berubah."

"Tapi tak mudah untuk saya padamkan cinta kita."

"Awak tak pernah macam ni. Lepas Jaemin lahir, awak terus abaikan saya. Awak tak pernah pun cakap-cakap pasal cinta. Awak tak pernah sekalipun luah perasaan macam sekarang. Aw..."

Mingyu menarik Jaera semula dan dicium sekali lagi bibirnya. Kali ini lebih lama dari tadi. Ciuman itu terlalu lembut. Sehingga jatuh air mata Jaera mengena wajah Mingyu.

Mingyu mengambil ruang untuk melepaskan ciuman.

"Saya menyesal." Dahi mereka masih bersentuhan. Hidung mereka masih berlaga.

"Awak takkan pernah tahu perkataan menyesal."

"Why not?"

"Sebab awak tak pernah rasa menyesal dengan perbuatan awak. Saya bencikan awak, Kim Mingyu."

[COMPLETED] Tears Of A Wife 아내의 눈물 (Mingyu SEVENTEEN)Where stories live. Discover now