,,Chtěl bych se jet podívat domů. Byl bych rád,kdybys jela se mnou" řekl Shawn. ,, Fakt? Strašně ráda. Chci poznat tvoje rodiče a Aaliyah" usmála jsem se. ,,To jsem rád" políbil mě na čelo.
Do Kanady jsme dojeli večer. Zrovna pršelo. Shawnuv dům, je krásný a útulný. Hned jak jsme přijeli, nás jeho rodiče milé přivítali.
,,Tvoje rodiče jsou strašně milí" řekla jsem Shawnovi zatímco jsem si vybalovala věci z kufru. ,,Libiš se jim" sladce se usmál. ,,Shawne!" Rozletěly se dveře. ,,Aaliyah,chyběla si mi" Hned ji objal. Po chvilce se od Shawnyho odtáhla a hned si mě všimla ,,Ahoj, já jsem Chloe" ,,Aaliyah,ráda tě poznávám" upřímně se na mě usmála. Aaliyah byla ve skutečnosti ještě krásnější než na fotkách. ,,Nepodniknem něco"? Zeptala se nás. ,,Dnes asi ne,jsme unavení z cesty". řekl Shawn. ,,Ale zítra s náma můžeš počítat" řekla jsem. ,,Tak dobře,já musím. Jdu k Charlie" ,,Užij si to" řekl naposledy Shawn a Aaliyah odešla.
Se Shawnem jsme se váleli v posteli a koukali na filmy. Asi v jedenáct jsme usnuli.
Když jsem se probudila,Shawn tu nebyl. Ale slyšela jsem ze zdola něčí hlasy,takže je asi tam.
Sešla jsem schody a zamířila do kuchyně. Aaliyah snidala a u toho si něco dělala na telefonu a Shawn dělal něco u plotny. ,,Dobré ráno" řekla jsem. ,,Tobě taky" řekla Aaliyah a poklepala na místo vedle sebe na náznak,ať si sednu vedle ní. ,,Moje princezna se vzbudila" usmál se Shawny. ,,Co pak děláš"? zeptala jsem se Shawna ,,Krásně to voní" dodala jsem.
,,Palačinky pro moji princeznu" vyplazl jazyk. ,,Tak to už se těším, až je ochutnam" uchechtla jsem se. ,,Tak to si budeš muset chviličku počkat" řekl. ,,Ale já nemám ráda čekání" dělala jsem na oko že jsem smutná. ,,A mě to vůbec nezajímá" řekl ironicky a utřel si svou slzičku. ,,Tyjo,ty seš milej" řekla jsem. Beze slov šel ke mě a políbil mě. ,,Na tebe vždycky" mrkl. ,,Shawne"? Smála jsem se. ,,Hm"? ,,Pálí se to" řekla jsem. ,,Sakra"! Běžel k plotně. S Aaliyah jsme dostaly výbuch smíchu.,,Tak,co bys chtěla dnes dělat"? Zeptal se Shawn Aaliyah. ,,Mohli by jsme do kina a potom třeba na pouť" ,,To zní dobře" řekla jsem. ,,Tak teda domluveno" řekl Shawn.
,,Ten film byl fakt dobrej"! Řekla nadšeně Aaliyah. ,,Jo,byl". Uchechtl se Shawn. ,,Tak a teď jdeme na pouť" řekla Aaliyah. První věc,kterou jsem udělala když jsme přišli na pouť byla ta,že jsem si koupila cukrovou vatu. Miluju cukrovou vatu.
,,Shawne"! Placla jsem ho po ruce. ,,Auu"! Věnoval mi jeden z jeho nechápavých pohledů ,,O vatu se s nikým nedělím"! ,,Ale zlato..." ,,Ptala jsem se tě,jestli si chceš koupit taky,cos mi na to řekl"? ,, Že nechci..." ,,Tak vidíš"! Jen sklopil zrak. ,,Dělám si prdel Shawne". ,,Coo"?
,,Vem si taky" uchechtla jsem se. ,,Víš ty co? Běž na hereckou školu" smál se. ,,Půjdu" smála jsem se.,,Jdeme na kolotoč"? Zeptala se nás Aaliyah. ,,Se mnou už nepočítej,myslím,že se pobliju" hluboce jsem dychala. ,,Ale no tak,poslední atrakce. Už jsme byli na všech,ještě kolotoč" skemrala. ,,Shawn půjde" poklepala jsem mu na rameno. ,,C-co? Proč ja? Mě je taky už docela blbě z toho" ,,Tak já půjdu sama"! Řekla naštvaně.
Když jsme přišli,Karen s Manuelem už byli doma. ,,Tak co jste dnes dělali"? Zeptala se nás Karen. Aaliyah ji začal vše vyprávět. ,,Tak to vypadá,že jste se výborně bavili" ,,Bylo to super" řekla nadšeně Aaliyah.
K večeři jsme měli špagety. Byly výborný. Karen umí dost dobře vařit. ,,Jsem unavená,půjdu si lehnout" řekla jsem. ,,Jen běž. Já k tobě za chvíli přijdu,jen ještě něco potřebuju probrat s tátou" Kyvla jsem. Shawn mě pohladil po tváři a spojil naše rty. ,,Dobrou" šeptl. ,,Dobrou,miluju tě"
Lehla jsem si do postele a po chvíli jsem spala.
ČTEŠ
TO BE CONTINUED 1-2.Díl
FanfictionJak byste reagovali vy,kdyby se váš bratr vrátil o prázdninách domů a přivedl si s sebou svého nového nejlepšího kamaráda Shawna Mendese,kterého miluje vaše nejlepší kamarádka? Nejlepší umístění: #1 ve fanfikce💛 7.7-2018 #1 v Czech💛 24.6-2018 #2 v...