S Rae jsme se vzbudily brzo ráno. Včera jsme zjistily,že si kluci domluvili s nějakýma holkama které potkali ve městě rande. Nejlepší nápad snad byl, pozvat je k nám domů. Achjo kluci,s Rae vám můžeme zaručit,že tohle bude nejlepší rande vašeho života.
,,No dobře,ale mají přijít v šest chápeš? Proto to musí být tak,jak to říkám já,trdlo". Celou dobu jsme se vyhýbaly klukům a řešily náš plán. Tohle rande si fakt užijete....a my vlastně taky. Musela jsem se nad mou představou uchechtnout. Říkáte si,že jsme asi fakt strašný mrchy,když jim chceme překazit rande a ještě k tomu všemu,když je to můj bratr,ale? Rae s Cameronem před rokem chodila a on ji bezcitně výměnil za jinou. Jo,moje nejlepší kamarádka chodila s mým bratrem...nevadilo mi to. Vůbec nééé.
On je ten typ kluka,kterýmu prostě jedna holka nestačí. Rae je až moc dobrý člověk,takže se mu za to ani jednou nepomstila. Prostě všechno to zklamání smutek a zlost držela v sobě. Zkrátka čekala na tu správnou chvíli a když má váš ex dvojitý rande se ,,sexy" holkama a jeho kamarád je slavný zpěvák který se vám mimochodem taky líbil....ehmmm,tohle je ta nejlepší chvíle na pomstu,nemyslíte? Takže ona k tomu vlastně důvod má a já? Já se chci jen pobavit.Za chvilku by tu měly být. Šla jsem si do kuchyně pro jednu takovou super vecičku,cestou jsem se ale zastavila u Camerona pokoje když jsem zaslechla o čem si povídají.
,,Jak jsem ti to říkal kámo"? řekl Cam. Shawn si odkašlal a začal ,,Bolelo tě to"? pak jsem nic neslyšela. ,,Když jsi padala z nebe"? dořekl. Co to jako má být? To si připravují scénáře? Držela jsem v sobě smích,ale moc to nešlo. Je mi líto těch holek. Přesně vím,o co klukům jde nebo spíš hlavně Cameronovi,ale myslím,že už stačil Shawna taky zkazit jeho chováním. ,,Kámo,dobře ty! Plácni"! křikl Cam na Shawna. ,,Říkám ti,dneska je náš den! Za tohle ti stoprocentně dá". pokračoval můj bratr. Už jsem jen slyšela blížící se kroky. Co nejrychleji jsem zdrhla zpátky do pokoje. Bylo to těsně. Málem mě načapali jak je špehuju.
Do pokoje jsem se vrátila s výbuchem smichu,Rae mě pozorovala nechápavým vyrazem,což ve mě vzbuzovalo ještě větší výbuch smíchu.
Teď už jsem ležela na zemi. Rae se musela smát taky,zatímco ode mě tahala co mi je tolik k smíchu.
,,Oni mají normálně scénář na celý večer,kámo." Nepřestávala jsem se smát. ,,To snad nemyslíš vážně." smála se taky. ,,Nejlepší bylo,když jsem slyšela jak si Shawn zkoušel Camovi flirtujici hlášky." pokračovala jsem ,,Bolelo tě to... když jsi padala z nebe"? Tak teď už jsme ležely na zemi obě. Jen jsme mávaly rukama před sebou a vydávaly dost divný zvuky. Něco mezi lachtanem a epileptickým záchvatem. Jo,to jsme my 24/7 když jsme spolu.
,,Já umírám" řekla Rachel. ,,Co říkali ještě"? Vstaly jsme ze země a sedly si na postel. ,,Nic,jen že mu za tohle určitě jedna z těch pipek dá". odpověděla jsem a než jsem stačila napočítat do jedné,slyšely jsme zvonek. ,,Připravena"? podívala jsem se na Rae. ,,a ty" odpověděla.
Vstaly jsme a začly uskutečňovat náš plánek.Měly jsme to všechno naplánované do detailu. Počkáme 10-15 min a potom půjdeme za nima dolů.
Do těch 10-15ti min,pomůžu Rae se připravit.,,Vycpaný břicho"? Kontrolovala jsem.
,,Hotovo"! odpověděla Rae.
,,Flek na tričku s kočkama"?
,,Hotovo"!
,,Rozmazaná řasenka"?
,,Hotovo"!
,,Štěňata"?
,,V koupelně,hotovo"! Plácly jsme si a tentokrát si to vyměnily.
,,Charlie"? Zeptala se.
,,Čeká před domem,hotovo"!
S Rae jsme se na sebe jen podívaly a usmály se na sebe.,,Jsem na nás pyšná,sestro".
,,Jsme prostě nejlepší" řekla Rae.
,,Tak do akce"! řekla jsem.Pohled-Rae
ČTEŠ
TO BE CONTINUED 1-2.Díl
FanfictionJak byste reagovali vy,kdyby se váš bratr vrátil o prázdninách domů a přivedl si s sebou svého nového nejlepšího kamaráda Shawna Mendese,kterého miluje vaše nejlepší kamarádka? Nejlepší umístění: #1 ve fanfikce💛 7.7-2018 #1 v Czech💛 24.6-2018 #2 v...