,,Zrovna jsem říkala Shawnymu,ať se připoutá..." Začala jsem.
,,Všechno bylo v pořádku,nečekala bych,že se něco může stát. Stalo se to tak rychle" Odmlčela jsem se.
,,Řídila jsem a najednou do nás naboural kamion a protože Shawn nebyl připoutaný,přeletěl....přes přední sklo" Začala jsem brečet. Bylo to pro mě těžké...pro nás všechny,ale mluvit o tom bylo ještě horší.
,,Jo,byla jsem taky zraněná,ale o proti tomu,co se stalo Shawnovi to nic nebylo. Hned jsem vyběhla z auta za Shawnem. Na vteřinu mě ještě vnímal,poté zavřel oči...." Cameron si mě přitáhl do objetí.
,,Policie říkala,že ten řidič,který do nás narazil,byl opilý. Nebyla to naše chyba,ale jeho. Je mi strašně...je to,jako bych přišla o půlku sebe. Přeju si,aby se Shawn probudil. Bez něho nemá můj život smysl. Nemůžu čekat roky a doufat,že se probudí... a nechci ty děti,pokud je nebude moct vychovávat Shawn se mnou" Řekla jsem a všichni se na mě najednou podívali.
,,Já vím,že to co jsem řekla,nebylo hezký,ale zkuste se vžít do mě role. Už jsem přišla o tolik lidí. Shawn tu byl pro mě,když jsem si procházela těžkým obdobím,kvůli ztrátě rodičů. Nedokážu si však představit,že bych mohla ztratit jeho. On je můj život a mít děti,které budou mít jeho oči...ale nemít šanci,se zase podívat do těch jeho? To nedokážu. Budou mi ho každý den připomínat. Na to nemám..." Vydechla jsem. ,,Proč se dobrým lidem,dějí špatně věci?!" Postavila jsem se naštvaně a propukla v pláč.
,,Chloé,uklidni se.." Přešla ke mě hned Rae s Cameronem.
,,Chloé,tohle nemůžeš říkat. Musíš věřit,že všechno dopadne dobře" Řekla Karen a Manuel kýval na souhlas.
,,Asi máte pravdu..." Přiznala jsem.
,,Pojď,už bys měla jít. Musíš se opravdu vyspat" Pohladila mě po rameni Lihan.
,,Dobře" Kývla jsem. Se všemi jsem se rozloučila a Cameron mě odvezl s Rae domů.
To be continued...
ČTEŠ
TO BE CONTINUED 1-2.Díl
FanfictionJak byste reagovali vy,kdyby se váš bratr vrátil o prázdninách domů a přivedl si s sebou svého nového nejlepšího kamaráda Shawna Mendese,kterého miluje vaše nejlepší kamarádka? Nejlepší umístění: #1 ve fanfikce💛 7.7-2018 #1 v Czech💛 24.6-2018 #2 v...