,,Všechno nejlepší"! Křikli jsme společně s Alexem. ,,Ještě pět minut" zívla Rae. ,,Ale notak" Uchechtla jsem se. ,,Vstávej,dneska je tvůj velký den!" Vypískla jsem nadšeně. ,,No jo,už vstávám" Ušklíbla se. ,,Jé,vy jste mi připravili snídani" ,,Pro tebe všechno" políbil ji na čelo. ,,Awe,vy jste zlatíčka" měla radost.
,,Tak jak to bude?" Zeptal se Alex. ,,No teď by jsme se mohli jít někam najíst a večer půjdeme do klubu,kde má ještě být pár lidí" ,,Super,ale...co kdybychom si radši něco objednali?" Řekl Alex. ,,Tak jo,proč né" Uchechtla se Rae.
Objednali jsme si čínský jídlo a pustili si seriál. Uprostřed seriálu jsme uslyšeli zvonek. ,,Čekáš někoho?" Zeptala jsem se Rae. ,,Ne...rodiče se vracejí až v pondělí a vy jste tady.." ,,Já se tam půjdu podívat" řekl Alex. S Rae jsme byly ticho abychom slyšely s kým to Alex mluví u dveřích.
Po chviličce přišel. ,,Rae,běž tam"
Rae se zvedla a šla ke dveřím.,,Kdo to je?" Zeptala jsem se ho. Než však stihl něco odpovědět,Rae už tu byla a držela v ruce velký balík.
,,Co je to?" Zeptala jsem se. ,,Nevím..je to prý pro mě" Ušklíbla se a mykla rameny. Potom si s tím sedla a my ji s Alexem pozorovali. ,,Aaa je tu vzkaz" řekla a přečetla si to. Nemohla jsem si nevšimnout úsměvu na tváři,který se jí hned po přečtení vzkazu objevil na tváři. Alex vypadal celkem naštvaně. ,,Od koho to je?" Založil si ruce. ,,Alexi uklidni se. Žárlivče" Řekla jsem směrem k němu. Zamračil se na mě a Rae konečně řekla od koho to je. ,,To je od Shawna" usmála se. ,,Cože? On ti poslal dárek?" ,,Jo,píše tu "Pro mojí největší fanynku haha! Užij si narozeniny mám tě rád" On si na mě vzpomněl" Řekla nadšeně. ,,Jo i na to,jak si do něho byla blázen" řekla jsem a Rae se usmála.,,Bože,to je dokonalý!" Vypískla. Byla to kolekce Harryho Pottera,protože Rae Harryho miluje. ,,To je od něho fakt milý,až si budete volat,podekuj mu za mě prosím" Kývla jsem a šla pro svůj darek. ,,Tady máš něco ode mě..." Uculila jsem se a podala jí to. ,,Chloé...děkuju!" objala mě se slzama v očích. ,,Já...pro tebe taky něco mám" Lehce se usmál a vytáhl z bundy obálku. ,,Co to je?" Podívala se na něho. ,,Otevři to" uchechtl se a začal se červenat. ,,Alexi! Pane bože!" Skočila na něho. Musela jsem se začít smát. ,,Moc vám děkuju!" Objala nás. ,,Já jedu do Londýna!" Rozesmála se. Měla strašnou radost.
Nastal večer a my jsme se vydali do klubu...
ČTEŠ
TO BE CONTINUED 1-2.Díl
FanfictionJak byste reagovali vy,kdyby se váš bratr vrátil o prázdninách domů a přivedl si s sebou svého nového nejlepšího kamaráda Shawna Mendese,kterého miluje vaše nejlepší kamarádka? Nejlepší umístění: #1 ve fanfikce💛 7.7-2018 #1 v Czech💛 24.6-2018 #2 v...