60.Kapitola-A žili spolu šťastně až do smrti.

4.3K 230 32
                                    

Večer před svatbou:

,,A jak se cítíš?" Zeptala jsem se Rae,která dnes ráno přijela,kvůli zítřejší svatbě. ,,Co myslíš? Alexe a mě? V pohodě,dostala jsem se přes to a jsme dobří kamarádi. Vždycky to tak mělo být" Řekla a sedla si ke mě na postel. ,,To je dobře a jsem fakt ráda,že jste kamarádi,ale myslela jsem něco jinýho" Usmála jsem se. ,,Co si myslela?" Podívala se na mě nechápavým pohledem. ,,Nó...zítra se Cam žení" Uchechtla jsem se. ,,A? Stále nechapu" Uchechtla se. ,,Byla to tvoje první láska,ne? Tvůj první vážný vztah byl s ním a na první lásku se nezapomína" ,,Kam tím míříš?" Podívala se na mě. ,,Není to pro tebe divný? Že se tvoje první láska zítra bude ženit?" Zeptala jsem se opatrně. ,,Víš,nad tím jsem ani nepřemýšlela...ale asi ano" Sklopila pohled. ,,Je to trochu...je to zvláštní pocit. Pořád si vzpomínám na naše první rande" Usmála se a podívala se na mě. ,,Ale to je minulost..." Zvedla se a šla si lehnout na svou postel. ,,Jo.... tak dobrou" Řekla jsem. ,,Dobrou"

Ráno:

Svatba. Dnes je ten den,kdy se můj bratr žení. Nemůžu tomu uvěřit.

Byla jsem v pokoji s Rae. Oblékaly jsme si šaty a jedna druhé pomáhala.
Byl tu celkem chaos. Nevěsta se připravovala ve svém pokoji,kde s ní byla i její mamka.

,,Pojd sem,podívej" Ukázala mi rukou. Přešla jsem k oknu. ,,Už se to tu začíná zaplňovat lidmi" Řekla jsem a hledala známou tvář. ,,Aaaa tam je Alex!" Ukázala jsem prstem. ,,Kde?" Koukala mimo. ,,Tam,jsi slepá?" Protočila jsem očima. ,,Hele,nemám čočky!" Řekla naštvaně. ,Ty nějaký nosíš?" Zarazila jsem se. ,,Né" Rozesmála se. ,,Ty jsi trdlo" Plácla jsem ji. ,,Počkej,jo. Už ho vidím" Usmála se. ,,Půjdeme se s ním pozdravit?" Zeptala se mě. ,,No,ty už můžeš. Já ještě nejsem..." Řekla jsem jí. ,,Tak,pak přijd za nami" Usmála se a odešla z pokoje.

Přešla jsem ke své šperkovnici. ,,Mamy...škoda,že tu nemůžeš dnes být" Řekla jsem a vytáhla se šperkovnice matčin náhrdelník. Nikdy jsem si ho nenasadila,ale teď mi to přijde,jako dobrá příležitost,vzít si ho.
,,Chloe?" Vesel do pokoje Cam. ,,Ano?" Otočila jsem se na něho. ,,Woooah" Vydechl. ,,Co je?" Uchechtla jsem se. ,,Nikdy jsem si nevšiml,že moje sestra je taková kočka!" Sjel mě pohledem. ,,No jasný" Rozesmála jsem se. ,,Jsi opravdu nádherná..." Přešel ke mě. ,,Ty máš..." Podíval se na můj krk. Kývla jsem. ,,Matčin náhrdelník" Jemně jsem se usmála. ,,Ten nosila pořád" Zašeptal. ,,Škoda,se ti nemůže být" Zlomil se mu hlas. ,,Pojď sem" Objala jsem ho. ,,Rodiče by na tebe byli moc pyšní,Came. I já jsem. Nebuď smutný,protože tu nejsou,že je nevidíš...." Odtáhla jsem se od něho a prstem ho chytla za bradu tak,aby se mi díval do očí. ,,Protože oni jsou tady" Ukázala jsem prstem na jeho hruď,kde má srdce. ,,Jsou tu s námi pořád...a navždy budou" Prstem jsem mu setřela slzu. ,,Děkuju,Chloé" usmál se a objal mě. ,,Kde je Cameron?" Uslyšeli jsme,jak ho někdo ze zdola volá. ,,Běž"  Usmála jsem se. Kývl a odešel.

Vzdychla jsem a podívala se na sebe ještě naposledy do zrcadla.

(Chloeniny šaty)

(Chloeniny šaty)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
TO  BE  CONTINUED 1-2.DílKde žijí příběhy. Začni objevovat