54.Kapitola-Pryč od všech

2.8K 152 11
                                    

Pohled Shawna:

Vypůjčil jsem si auto a dojel k domu Chloé. Celou dobu jsem přemýšlel. Pořád tomu nemůžu uvěřit,že by nám tohle Chloe a Alex udělali. Vždyť Alex Rae miloval a Chloé zas mě. Nebo snad....

Pustil jsem si v rádiu nějaké písničky,abych přišel na jiné myšleny,ale to mi vůbec nepomohlo. Bylo to ještě horší,když začali hrát písničku A thousand years.

I have died everyday, waiting for you
Darling, don't be afraid, I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand more

And all along I believed, I would find you
Time has brought your heart to me, I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand more.

Musel jsem to rádio vypnout. Cítil jsem,že až přijedu...neskončí to dobře. Měl jsem dost špatný pocit...

Po chvilce jsem tu byl. Vystoupil jsem z auta a šel ke dveřím. Zhluboka jsem se nadechl a otevřel si. Bylo tu ticho. Určitě ještě spí. Je teprve sedm hodin ráno.

Šel jsem kolem obýváku. Na zemi ležela deka,sebral jsem ji a položil na gauč. Ah..můj oblíbený gauč.
Š

el jsem po schodech do Chloeina pokoje. Dveře byli pootevřené. Nakoukl jsem a otevřel si víc. Hned jsem však začal couvat zpátky,až jsem narazil do zdi. Musel jsem si dát ruku přes pusu. Cítil jsem jak...jak kdyby se mi srdce rozbilo na tisíc maličkých kousků. Byl jsem tak moc zlomený. Vyběhl jsem ven. Nemohl jsem tam zůstat. Kdybych tam byl ještě o minutu déle,zabil bych ho.

Nasedl jsem do auta a rozjel se pryč. Rae měla pravdu. ,,Ona měla kurva pravdu!" Bouchl jsem do volantu. Musel jsem zastavit a vydychat to. Ještě se tu vybouram. Pomyslel jsem si...

Je mi špatně...ze všeho. Z nich...a z ní. Setřel jsem si slzu a rozjel se pryč. Daleko od všech.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hii💛 tahle kapitola je strašně krátká,ale to jen proto,že je to pohled Shawna. Snad vám to moc nevadí,další kapitola vyjde v pátek!💛

TO  BE  CONTINUED 1-2.DílKde žijí příběhy. Začni objevovat