44.Kapitola-Chat s Chloé

3.2K 239 46
                                    

Vzbudilo mě jemné zašimrání. Otočil jsem se tím směrem a uviděl Skylar smějící se na mě.

,,Dobré ráno,princezno." Řekl jsem směrem k ní.

,,Mm... dobré ráno." Ozvalo se na druhé straně.

Byla to Alice,která se právě probudila.

Kdyby jen věděla,že to bylo na Skylar...

,,Půjdu vám připravit snídani." Řekl jsem a vstal z postele.

Nevěděl jsem,jestli tu mám malou nechat s Alici,že by ji potom rovnou vzala s sebou dolů,nebo ji vzít.

Nakonec jsem se rozhodl ji tu nechat ještě chvíli ležet s Alici.

Došel jsem do kuchyně a dál vařit vodu na kafe.

Pro mě a Alici jsem udělal míchaná vejce a pro malou krupicovou kaši.

,,Snídaně!" Křikl jsem tak,aby to slyšela Alice.

,,Už jdu!" Křikla zpátky.

Sedl jsem si ke stolu a čekal,až přijde.

Trvalo jí to několik minut a když konečně přišla,ani s sebou neměla Sky. Nechápu.

,,Kde je Skylar?" Zeptal jsem se a přestal jíst.

,,Nahoře. Myslela jsem,že ji nakrmíš,až se najíme." Mykla rameny a já myslel,že zešílím.

Vstal jsem a bezeslov odešel nahoru.

,,Už jsem tady,zlatíčko." Řekl jsem,když jsem vešel do ložnice a uviděl malou sedět na posteli.

Šel jsem zpátky do kuchyně a sedl si ke stolu.

,,Takhle se ani pořádně nenasnídáš." Řekla směrem ke mě,ale já ji ignoroval. Začal jsem krmit Skylar.

,,Takže,ty mě teď budeš ignorovat?" Zeptala se mě.

,,Jo,přesně tak. Dokud se nazacneš chovat normálně." Odpověděl jsem.

,,A to má být co?" Založila si naštvaně ruce.

,,Co máš vůči Skylar?!" Zamračil jsem se.

,,Nic proti ní nemám!" Bránila se.

,,Nelži mi." Řekl jsem klidněji.

,,Dobře,bojím se." Sklopila hlavu.

,,Čeho?" Nazdvihl jsem obočí.

,,No,že mě necháš a půjdeš za Chloé. Už teď se mi sotva věnuješ." Řekla tiše.

,,Omlouvám se,nevěděl jsem,že se takhle cítíš,ale nemusíš se bát. Proč bych měl jít za Chloé? Už jsem zasnoubený s tebou a je jasné,že se ti nemůžu tolik věnovat,když tu mám svou dceru,se kterou jsem nemohl být od jejího narození." Vysvětlil jsem.

,,Já vím. Jenom o tebe nechci přijít..." Mykla rameny a setřela si slzu.

,,Nebreč.." Natáhl jsem k ní ruku a prstem ji utřel slzy.

,,Dobře." Usmála se.

Přišel jsem si hrozně. Řekl jsem jí něco,co jsem ani nemyslel vážně jen proto,aby se uklidnila.

Já se normálně nepoznávám...

,,Co chceš dnes dělat?" Vyrušila mě z mého přemýšlení.

,,Chci jít nakoupit." Odpověděl jsem a utřel Skylar její špinavou pusinku.

,,A co chceš nakoupit? Všechno máme." Zavrtěla hlavou.

,,Myslel jsem,nakoupit pro Skylar. Chci ji koupit tu dětskou postel a potom něco,s čím by si mohla hrát. Nechápu jakto,že mě to nenapadlo hned. Za ten týden,bych to měl všechno. Jsem idiot." Vzdychl jsem.

TO  BE  CONTINUED 1-2.DílKde žijí příběhy. Začni objevovat