46.Kapitola-A máš to!

3K 258 120
                                    

-Píšu to radši na začátek. Prosím vás😂 Já vím,že až si dočtete kapitolu budete mi psát komentáře typu: UŽ MĚ TO NEBAVÍ. ZASE TO PRODLUŽUJEŠ apod. BUT ono to jen tak vypadá😂
Ještě čtyři kapitoly a je konec... Nenechala bych to takhle,nebojte💛

Skylar už spala. Já nemohla jít spát s pocitem,že moje dítě je v jednom domě s ní.

Vše jsem řekla Camovi a Rae. Domluvila jsem se s nimi,aby mi zítra pohlídali malou,protože jedu do Kanady.

Nevím,jak se to stalo,ale upřímně jsem znechucená. Člověk,který stáhne ruku na bezbranné dítě...je u mě ubožák.

Vzala jsem si kufr a dala do něho všechny Shawnyho věci,které tu ještě pořád měl.

Připravila jsem si věci,ať mě to ráno nezdržuje,protože tam chci být, co nejrychleji budu moct.

Prostě nemůžu dopustit,aby ta svině udělala něco i Hope.

Když jsem vše měla připravené,šla jsem si lehnout,ale moje myšlenky mi stejně nedovolily usnout. Nemohla jsem se dočkat rána.

***
,,Tak jo,já už musím. Nevím v kolik hodin přijdu,ale zavolám ti na cestě zpět." Oznámila jsem svému bratrovi.

,,Dobře,dávej na sebe pozor." Objal mě a já se vydala na letiště.

Pohled-Shawna:

Vzbudil mě křik,který vedl z koupelny.

Vstal jsem a šel tam.

,,Co se děje?" Zívnul jsem.

,,Uklidila jsem a tvoje neposlušná dcera tu udělala bordel! Vyndala všechno špinavé prádlo z pračky a místo toho tam dala své hračky! Myslela jsem,že už budeme konečně sami a ty si sem vezmeš další mrně! Nehodlám se o tebe pořád dělit! Už mě to nebaví!" Křičela.

Neměl jsem slov. Jak něco takového může říct?

Vzal jsem malou do náruče a odnesl ji do pokoje.

,,Shawne,proč mě zase ignoruješ?!" Stále křičela.

Sice jsem ztratil paměť,ale znám sám sebe a vím,že já bych s někým,jako je ona nikdy nechodil.

Snažil jsem se za tu celou dobu pochopit,proč s ní jsem,ale do teď jsem na to nepřišel. Nejsem do ní zamilovaný,nerozumím si s ní...není mi s ní dobře a nesnesu to,že má pořád nějaký kecy na moje dcery!

Už toho mám sakra dost! Jsem na všechny milý,pomáhám a starám se,ale tentokrát už nemůžu. Vytáčí mě.

Chloé je úplně jiná...má v sobě kouzlo. Přál bych si,aby tu teď byla....

*CINK* Z mého přemýšlení mě vyrušil zvonek.

,,Shawne,jdi tam!" Křikla.

Otevřel jsem dveře a byl v šoku.

,,Chloé?" Radostí jsem se začal smát. Moje přání bylo vyslyšeno.

,,Jdu si pro svou dceru." Řekla s kamenným výrazem na obličeji.

,,Cože? Tak brzo?" Nechápal jsem.

TO  BE  CONTINUED 1-2.DílKde žijí příběhy. Začni objevovat