49.Kapitola-Můj ex-doprovod

3.5K 161 9
                                    

Byli jsme u Alexe doma a připravovali se na večírek,který má začínat v šest. Alex je připraveny,akorát tu není s námi,šel za mým doprovodem,aby mu pomohl koupit alkohol,protože na tom večírku mít přístup k alkoholu nebudeme. Je to školní večírek takže... Až to koupí,jedou rovnou sem. Můj doprovod nás veze tam i zpět. Jo,mohl Alex. Jenže ten chce pít,takže...

...

,,Jak vypadám?" Zeptala se mě Rae a popošla kousek dál ode mě. ,,Otoč se" Řekla jsem. Rae se otočila a zapozovala. ,,Perfektní" Usmála jsem se. Rae vypadala jako princezna,byla vážně strašně krásná a s Alexem budou nejhezčí pár na večírku,to vím jistě.

Po nějaké chvíli jsme uslyšeli jak na nás troubí auto. ,,Už bychom měli jít" Řekla mi Rae. ,,Jo počkej" Podívala jsem se na sebe do zrcadla. ,,Chloé,vypadáš dokonale...pojď už" Chytla mě za ruku. ,,A nebuď nervózní,Alex ti našel určitě někoho slušnýho a pěknýho a stejně...už není cesty zpet" Uchechtla se. ,,Achjooo" Zakňourala jsem.

Vyšly jsme ven. Alex byl opřený o kapotu auta. Ve smokingu vypadal vážně dost dobře. Rae k němu běžela a hned ho políbila. Frustrovaně jsem si zajela rukou do vlasů...a v tom vylezl z auta on.

,,Jo um,Chloe-" Odtáhl se od Rae a ukázal na něho. ,,Chtěl bych ti představit,tvůj doprovod na dnešní večer" Usmál se. Rae jen vykulila oči.

,,Ahoj" Promluvil na mě. ,,Ahoj,Petere" Rekla jsem a sedla si do auta. Hned na to,si vlezl do auta i on,Alex a Rae. Vytahla jsem z psaníčka svůj mobil a napsala Shawnovi zprávu.

Chloé: Ještě tam ani nejsme a já už chci jít domů!
Shawn: Jakto?xD
Chloé: Můj doprovod je můj ex.
Shawn: Co? Kdo je to? -.-
Chloé: Peter-.- Nechápu jak mi to mohl Alex udělat. Proč zrovna on...
Shawn: Nemám z toho radost,že tam budeš s ním,ale i přesto..si to prosím užij. Ilysm.

Schovala jsem telefon do psaníčka a dívala se z okna. Za chvíli budeme u školy.

Vystoupili jsme z auta a Peter ke mě přešel. Nastavil mi ruku,abych se jí chytla. Nuceně jsem tak udělala.
Když jsme vstoupili dovnitř,každý na nás koukal. ,,Aaa bar" řekla nadšeně Rae a běžela k baru. Alex se nad tím jen uchechtl a šel vedle nás. ,,Nechceš taky něco k pití?" Zeptal se mě Peter. ,,Džus,děkuju" Špitla jsem. Peter odešel a já tu zůstala s Alexem. ,,Proč se pořád dívají,sakra!" Chytla jsem se kolem ramen. Byla jsem nesvá. ,,Protože vypadáš nádherně..." Vydechl. ,,Wow díky,od tebe si to cením" Řekla jsem sarkasticky a odešla. Chvíli tam stál s nechápavým pohledem a pak šel za Rae.

Šla jsem si sednout ke stolu a doufala,že mě Peter nenajde. Po chvíli za mnou přišla Amy. Aspoň,že tak. Myslela jsem,že umřu nudou. ,,S kým tu vlastně jsi?" Zeptala se mě. ,,S Peterem" Protočila jsem očima. ,,Vážně? Hledal tě a musím říct,že v ty košili vypadá fakt dost sexy!" ,,Fuj Amy..." Ušklíbla jsem se. ,,No co?" Uchechtla se. ,,Amy,pojď tancovat" Přišel za ní nějaký kluk. ,,Tak zatím!" Mávla na mě. ,,A jestli uvidím Petera,řeknu mu,že tady sedíš" Uchechtla se. ,,Díky,seš zlata" Řekla jsem ironicky. Peter mě ale opravdu po chvíli našel.

,,Kde si byla?" Řekl udýchaně. ,,Tady,kde asi" Protočila jsem očima. ,,To jsi mi to nemohla říct?" Řekl naštvaně. ,,Seš slepí?" Zvýšila jsem hlas. ,,Tak si nemáš sedat až sem dozadu" Řekl naštvaně a podal mi kelimek s pitim. Po hodině sedění a pozorování mych ožralích spolužáku jsem se zvedla,abych mohla jít na toaletu. ,,Kam jdeš? Nebudu tě zase hledat" Otočil se na mě. ,,Jen na toaletu...klídek,radši mi běž ještě pro pití" Řekla jsem mu a odešla.

,,Tady máš" Přešel ke mě Peter,když jsem se vracela z toalet. ,,Díky" Vzala jsem si to od něho. ,,Hele,nebuď taková" Zamračil se. ,,Nebuď taková? Víš jak trapně se cítím? Já vím,že tu se mnou nechceš být. Nechceš se mnou mít nic společného,tak proč tu jsi? Zaplatil ti za to? Co ti dal na oplátku, hm?" Založila jsem si ruce. ,,Řekl mi,že když vám budu dělat odvoz a půjdu ti za doprovod,nechá mě u sebe doma bydlet. Dokud si nenajdu něco svýho" ,,Cože? Ty nemáš kde bydlet?" ,,Né..rodiče mě vyhodili,měl jsem nějaký problémy s drogy" Sklopil hlavu. ,,S drogy? Ty?" Dívala jsem se na něho nevěřícně. ,,Jo,spoustu toho o mě nevíš" Podíval se na mě. ,,Tak,nemáš zač. Díky mě,máš teď kde bydlet" Vrátila jsem mu kelímek s pitím a šla rychlím krokem pryč odsud.

,,Chloé? Kam jdeš?" Křikl na mě Alex,když jsem procházela kolem něco a trochu se zamotal. Byl nalitej a to jako dost. Nic jsem mu neodpověděla,jen jsem šla dál. ,,Počkej!" Běžel za mnou a málem upadl. Zastavila jsem se. ,,Co chceš?" Otočila jsem se na něho. ,,Proč tak brzo odcházíš?" Přešel ke mě. ,,Protože už tu nevydržím ani minutu" Otočila jsem se,ale jeho ruka mě zastavila. ,,To kvůli Peterovi?" Zeptal se. ,,Jo! Nechápu, jak si mi to mohl udělat. Vždyť si Petera  nesnášel,tys byl ten,kvůli komu jsme se rozešli a teď mu nabízíš střechu nad hlavou,jen abych nešla sama? Představ si,že bych radši sama šla,než tu být a ním! Věděla jsem,že to nebude dobrý nápad,chtít po tobě, abys mi našel doprovod. Byla to chyba!" ,,Ja vím,Chloé. Myslíš,že z toho mám radost? Nechci aby u mě bydlel. Pořád nemůžu vystát pohled na to,když je s tebou. Jen jsem chtěl,abys tu byla a vím,že jsi tvrdohlavá a bez doprovodu bys radši zůstala doma. Vždyť...zítra je to poslední den,ve škole. O prázdninách se už neuvidíme,budeš se Shawnem na turné. Rae jede k babičce a já tu zůstanu sám a ještě pod jednou střechou s ním" Protočil očima. ,,Neříkej mi,že tohle všechno děláš jen kvůli tomu,protože po zítřků se už neuvidíme a proto chceš,abych tu dnes za každou cenu byla" Založila jsem si ruce. ,,Dělám" Řekl a podíval se mi zpříma do očí. ,,Je tomu těžko uvěřit,že mi budeš nesmírně chybět a že chci být s tebou?" Chytl mě za ruku.  ,,Alexi...děláš,jako bychom se už nikdy neměli vidět" Zakroutila jsem hlavou. ,,Vážně mě to bolí,Chloé..." Vzdychl. ,,Tak už to nebude takový...nebudeme se vídat přes prázdniny tak,jako každý den ve škole,ale pak si určitě na sebe čas najdem" Jemně jsem se usmála.  ,,Mě nebolí tohle" Nazvedl hlavu a v jeho hlase byl znát vztek,ale i smutek.  ,,Tak co?" Zarazila jsem se. ,,Bolí mě to,že budeš celou dobu s ním,kéž bych to mohl být já" Podíval se na mě. ,,Alexi...?"  Vydechla jsem šokovaně. Určitě z něho mluví alkohol. ,,Pojď,musíš se vrátit. Rae už tě určitě hledá a já půjdu hned domů"

Chytla jsem ho,aby náhodou neupadl,jenže při mé smůle,jsem zakopla já a on mě hned zachytil. Jsem fakt šikovná. On je nalitý a nezakopne,já jsem střízlivá a zakopnu. Nechápu.

,,Řekl jsem ti už,že jsi dnes opravdu nádherná?" Řekl a byl nebezpečné blízko mě. ,,Um já... " Nasucho jsem polkla. On mě stále držel a hypnotizoval moje rty. ,,Jsi opravdu... moc moc nádherná" Zašeptal a spojil naše rty. Jeho rty chutnaly po whiskey a jahodách...

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Nezabijejte mě,prosím:D! Vím,že je to trochu šok...ale připravovala jsem vás na to už v předešlých kapitolach. Už tam,jste mohli tak trochu vidět,jak to mezi nimi začínalo být....jiný?:Dd každopádně doufám,že jste si kapitolu užili 💛💛💛

TO  BE  CONTINUED 1-2.DílKde žijí příběhy. Začni objevovat