Včera večer jsem vydal své album a dnes mám po dlouhé pauze opět koncert.
Nemůžu se dočkat,ale zároveň jsem docela nervózní...
,,Shawne a v kolik přijdeš ty?" Zeptala se mě máma.
,,Neboj,chvíli potom,co vy." Odpověděl jsem a uchechtl se.
,,No dobře." Utřela si pot z čela a pokračovala v dělání brusinkové omáčky ke krocanovi. Všechno ostatní už měla hotové.
Abych to ujasnil,máma mi přijela přivézt jídlo na večeři a něco málo k tomu dodělat,protože mám koncert a vařit stejně neumím.
Samozřejmě,nedělají to zbytečně,včera jsem totiž zavolal Camovi...bylo to ohledně Chloé. Chtěl jsem,aby mi ji předal k telefonu,protože já ji kontaktovat nemohl,tak jsem myslel,že přes Cama budu moct,jenže potom jsem se dozvěděl,že Chloé odjela pryč a Cam s Rae ji museli slibit,že její číslo nikomu neřeknou. Bylo mi hrozně. Jako by...mě někdo bodl do srdce. Myslel jsem,že budu o vánocích sám...nakonec mě teda napadlo pozvat Vana s Rae na vánoce ke mě domů. Překvapivě souhlasil,což mi udělalo obrovskou radost. Nešlo mi úplně o to,jestli tu budu sám...mohl bych jít k rodičům,ale já si přál být s ní...
,,A kdy má přijít Cam?" Zeptala se.
,,No,každou chvíli by m-" Vyrušil mě zvonek.
,,Came!" Usmál jsem se a obejmul ho. ,,Tak jste tady." Pozdravil jsem se i s Rachel a nechal je vejít dovnitř.
,,Samozřejmě,slíbili jsme ti to a...nechtěli jsme tam být sami. Je nám smutno bez Chloe." Sklopila hlavu Rae.
,,Taky mi chybí..." Odpověděl jsem.
,,Všem nám chybí,ale nedá se nic dělat. " Řekla máma.
,,Já už musím jít..." Řekl jsem a běžel ven,kde na mě čekalo auto.
Pohled-Camerona:
,,Nevadí vám,že je štědrý den a Shawn má koncert?" Zeptal jsem se Karen.
,,Samozřejmě,že chci,aby byl Shawn doma,ale zpěv je něco,co ho dělá šťastným a jako jeho matka si pro něho nepřeju nic jiného. Jsou Vánoce a já vím,že by je nejradši strávil s Chloé a svými dcerami,ale to se nejspíš nestane. Takže...ať má koncert a je aspoň na chvíli šťastný,než aby tu byl a utápěl se ve smutku." Mykla rameny a nastavila přede mě lžíci s brusinkovou omáčkou.
,,Eh?" Ušklíbl jsem se.
,,Ochutnej to,trdlo." Usmála se a já ochutnal.
,,Výborný." Řekl jsem a Karen se pyšně usmála.
,,Jinak s Rae jsem vám něco neřekli..." Zazubil jsem se a přitáhl si k sobě Rae,aby mi pomohla.
,,Jo,no...tak nějak jsme vymysleli plán,aby se Shawn s Chloé dnes viděli." Uchechtla se Rachel a Karen pootevřela pusu.
,,Jak?" Vykulila oči.
,,Chloé momentálně začala bydlet v Arizoně s naším kamarádem Alexem. Jak už víte,vymazala si všechny kontakty se Shawnem. My jsme ji dokonce museli slibit,že její nové číslo nikomu neřekneme,ale nejspíš ji nedošlo,že Shawn může zavolat Alexovi. Alex samozřejmě ví,že se Chloé stále trápí a chybí jí Shawn,proto se dohodl se Shawnem,že ji na ten koncert dneska vezme." Usmál jsem se.
ČTEŠ
TO BE CONTINUED 1-2.Díl
FanfikceJak byste reagovali vy,kdyby se váš bratr vrátil o prázdninách domů a přivedl si s sebou svého nového nejlepšího kamaráda Shawna Mendese,kterého miluje vaše nejlepší kamarádka? Nejlepší umístění: #1 ve fanfikce💛 7.7-2018 #1 v Czech💛 24.6-2018 #2 v...