22.Kapitola-Jsem Brad

4.6K 213 6
                                    

,,Nemiluju tě" řekla jsem.  Shawn kývl a odešel. Dívala jsem se jak odchází z mého pokoje a po tvářích mi tekly slzy.  Kéž bych si s ním nikdy nic nezačala. Shawna jsem znala už před tím,než jsem se s ním poznala osobně. Neznámé se nějak dlouho,ale za tu dobu si získal mé srdce. Nesnáším se za to,že ho stále miluju,za to že jsem mu ublížila,za to že mi záleží na tom co říkají ostatní... Ztratila jsem Shawna.

Bylo něco kolem desáté večer. Cam s  Nellou ještě nedorazili. Nechci být doma a myslet na to,co se stalo.

Sešla jsem schody do chodby,vzala si bundu boty a vyšla ven. Tak a kam teď? Je pátek večer,lidi se baví. Měla bych taky.

Stálá jsem před clubem. Nikdy předtím jsem tu nebyla,ale chodí sem spoustu lidí z naší školy. 

Vešla jsem do klubu,bylo tu spoustu lidí. Hudba hrála poměrně nahlas a do nosu mě bodal smrad cigaret a alkoholu.  Šla jsem rovnou k baru.
,,Co si dáš"? Zeptal se mě mladý barman. ,,Ehm..vlastně ani nevím" usmála jsem se. ,,Tak já ti něco vyberu" mrkl na mě.

Barman přede mě položil sklenku s pitím. Hodila jsem to do sebe a zachutnalo mi to. ,,Chutná"? Zeptal se. Jen jsem kývla a zasmala se. ,,Tak já ti naleju ještě" usmál se.
Zrovna začali hrát moji oblíbenou písničku,začala jsem se kroutit do rytmu a zpívat si.

,,Ahoj" řekl neznámý hlas za mnou. Otočila jsem se a naskytl se mi pohled na hnědovlasého kluka s nádhernými modrými oči. ,,Ahoj" křikla jsem aby mě přes tu hlasitou hudbu slyšel. ,,Jsi tu sama"? Usmál se. Jen jsem kývla
,,Pojď" chytl mě za ruku a táhl na taneční parket.

Pevně stiskl moje boky zatímco já si obmotala ruce kolem jeho krku. ,,Jak se vlastně jmenuješ"? Zeptala jsem se neznámého kluka. ,,Brad a ty"? ,,Chloe". ,,Pojď půjdeme ven". Vzal mě za ruku a společně jsme vyšli před club. 

Byla už půlnoc. S Bradem jsme seděli blízko clubu na lavičce a povídali si.
,,Takže...máš kluka"? Zeptal se. ,,J-teda....ne nemám". Sklopila jsem hlavu při vzpomínce na Shawna.
,,To je dobře" položil svou ruku na mé stehno a jel s ní nahoru. Bylo mi to nepříjemné tak jsem ho zastavila. ,,Brade..." ,,Ale no ták". Políbil mě a svou ruku strčil pod mou sukni. Snažila jsem se ho zastavit,ale byl moc silný. Když se mi to naštěstí podařilo,rozběhla jsem se od něho pryč,ale Brad mě dohnal. Chytil mě za vlasy a táhl pryč. Křičela jsem ať mě nechá,samozřejmě neposlechl.

,,Hned jí pusť"! Křikl někdo za námi. Hned jsem ho poznala podle hlasu.
Brad se otočil a Shawn mu hned jednu vrazil. Brad poté tvrdě narazil s hlavou o zem. 

,,Co tady děláš tak pozdě večer "?! Křičel na mě Shawn. Na to bych se ho spíš měla ptát já. ,,Neměl jsi být náhodou už v Kanadě"? Založila jsem si ruce. ,,Já se tě na něco ptal"! ,,Šla jsem se jen bavit..." Sklopila jsem hlavu. ,,Co to bylo za kluka? Proč tě tahal za vlasy? Kam jste šli"? Ptal se až nějak moc. ,,Já nevím,potkala jsem ho v klubu" mávla jsem nad tím rukou. ,,Teď hned půjdeš domů. Odvezu tě"
,,Co? Ne! Nech mě být,nemusíš mě odvážet. Nestojím ti o to"! Křikla jsem. ,,Proč se ke mě takhle chováš? Proč? Nechápu tě Chlo.... Ten kluk ti mohl ublížit kdybych ti nepomohl,je půlnoc měla bys být doma. Je mi jedno co říkáš,odvezu tě ať chceš nebo ne".
Chytl mě za ruku a táhl k jeho Jeepu.

Sedla jsem si na sedadlo spolujezdce a dívala se z okna. Celou cestu nikdo z nás nic neříkal. Šla jsem do clubu s tím,že si dnešní večer užiju. Myslela jsem,že nebudu myslet na Shawna a tak...ale při moji smůle s ním teď sedím v autě a veze mě domů.

Zastavil u mého domů. ,,Díky" řekla jsem a chtěla vystoupit,ale chytil mě za paži a přitáhl  k sobě. Naše oči se střetli,byli jsme si tak blizko. Myslela jsem,že mi srdce najednou vyletí z hrudníku. ,,Chloe..já...já jen.."  ,,Shawne prosím,přestaň...". Odvrátila jsem zrak. ,,Ne Chloe! Já tě miluju. Miluju tě chápeš?! Tak proč mi takhle ubližuješ". ,,Promiň". Šeptla jsem. Vystoupila z auta a běžela domů.

TO  BE  CONTINUED 1-2.DílKde žijí příběhy. Začni objevovat