Shawn-Pohled:
Chtěl jsem to udělat a udělal. Nó,čekal jsem však,že z toho budou mít rodiče větší radost...
Když jsem se podíval ke stolu,všiml jsem si,že tam není Chloé.
Kde je??
Přesměroval jsem pohled na dveře a viděl jen to,jak zrovna vychází.
Proč?...
Je to kvůli tomu včerejšku?
Cítí snad něco ona... ke mě?
To ale nemůže být možné,má děti. Je určitě v dlouhodobém vztahu,jako já.
Možná mezi námi něco bylo. Možná,do mě byla tehdy poblázněná,protože jsem to já. Ten kluk,který je slavný... Zní to dost egoisticky,ale je to možný.
Několikrát jsem viděl páry,které se do sebe takhle zamilovali.
Třeba proto si přeje,abych si vzpomněl.
Já nevím,ale...změnilo by to něco,kdybych si vzpomněl? Chci říct...má děti s někým jiným.
Nebyl by pro mě problém,je přijmout. Miluju děti a Hope jsem si zamiloval hned,ale co její přítel?
Je to až moc komplikované.
,,Brácho,co se stalo?" Přišel ke mě Dave.
,,Co myslíš?" Zeptal jsem se ho.
,,No mezi tebou a Chlo?" Nazdvihl obočí. ,,Kdo je Alice?? Od kdy chodíš s někým jiným?" Založil si ruce.
,,Jak to myslíš,mezi mnou a Chloe? Alice je moje holka,měl bys to vědět. Chodíme spolu už dva roky?" Uchechtl jsem se.
,,Co?" Svraštil obočí. ,,Ehm..." Otočil se a někoho hledal. ,,Třeba ty,Andrew" Chytl ho za rameno a přitáhl k nám.
,,Ty znáš Shawna,jako své boty. Řekni mu,viděl si už někdy Alici?" Řekl a čekal na odpověď.
,,Ne..." Podíval se zmateně.
,,Vidíš!" Vyhrkl. ,,To je přesně to,o čem mluvím" Pokračoval. ,,Kdo je sakra Alice!" Řekl zatímco placal rukama.
,,Eh...chodím s ní dva roky,co s vámi je?" Nechápal jsem.
,,Dva roky? Jak je teda možný,že jsme ji nikdy v životě neviděli?" Odpověděl a pak vykulil oči.
,,Co je? Proč se na mě tak díváš?" Zeptal jsem se ho. Děsil mě...
,,Už to chápu! Už mi to všechno dává smysl. Tys celou dobu podváděl Chloé s Alici a tajil si to přede všemi!" Vyhrkl.
,,C-cože jsem?" Nasucho jsem polkl.
,,Jo...takhle to je. Akorát,že si to nepamatuješ" Řekl a odešel se bavit s ostatními.
,,Andrew,řekni mi,že to není pravda. Já takový nejsem....znám se,tohle bych prostě neudělal" Kýval jsem hlavou.
,,Já...já nevím,Shawne" Vzdychl. ,,Celý tohle nechápu" Řekl sklesle.
ČTEŠ
TO BE CONTINUED 1-2.Díl
FanfictionJak byste reagovali vy,kdyby se váš bratr vrátil o prázdninách domů a přivedl si s sebou svého nového nejlepšího kamaráda Shawna Mendese,kterého miluje vaše nejlepší kamarádka? Nejlepší umístění: #1 ve fanfikce💛 7.7-2018 #1 v Czech💛 24.6-2018 #2 v...