Shawn mě doprovodil až na letiště. Držel v ruce Hope a strašně si to užíval.
,,Podívej,podívej! Ona se na mě usmála" Vypískl.
,,Asi se jí líbíš" Usmála jsem se také.
,,Tss,komu bych se nelíbil?" Ušklíbl se a já nad tou arogantní poznámkou protočila očima.
Po nějaké chvíli mu začal vyzvánět mobil. Hádám,že to byla Alice. Vzal to a popošel kousek dál od nás.
Když se vrátil,úsměv z tváře mu zmizel.
,,Alice?" Zeptala jsem se jednoduše a on jen přikývl hlavou.
,,Je hodně naštvaná?" Zeptala jsem se.
,,No,dalo by se říct..." Vzdychl frustrovaně.
Bylo mi ho líto.
,,Shawne?" Položila jsem svou dlaň na jeho záda a pohladila ho.
Zdvihl svou hlavu směrem ke mě.
,,Opravdu ji miluješ? Až tolik,že s ní chceš strávit zbytek svého života?" Zeptala jsem se.
,,J-já...no víš...-"
,,Shawne,vyfotíš se se mnou?" Přiběhlo sem několik fanoušků.
,,Ehm..." Podíval se směrem ke mě s omluvným výrazem. Jak už ho znám,nikdy by neřekl svým fanouškovi ne.
,,Nech to být" Máchla jsem rukou a on se šel fotit.
,,Chloé,vyfotíš se se mnou, i ty?" Přišel ke mě jeden z nich.
,,Já?" Uchechtla jsem se.
,,Jo,mám tě rád. Jsi strašně krásná a vtipná" Podívala jsem se směrem k Shawnovi. Měl založené ruce a usmíval se. ,,-a se Shawnem vám to moc slušelo" Dodal ten kluk a já odtrhla od Shawna pohled.
Postavila jsem se a odfotila se s ním.
,,Děkuju" Řekl mi.
,,Nemáš vůbec za co" Odpověděla jsem a vrátila se zpátky k Hope.
K Shawnovi přišli další fanoušci a vypadalo to,že to bude na dlouho.
Mezitím,jsem zjistila,že už budu muset odejit.
,,Shawne.." Postavila jsem se.
Otočil se s úsměvem na tváři,ale když viděl,že už jsem připravená,úsměv mu z tváře zmizel.
Přešel ke mě a nejdřív se nahl k malé Hope.
,,Brzy se zase uvidíme,princezno. Tatínek tě moooc miluje a už se nemůže dočkat,až pozná tvou sestřičku. Nezlob svou maminku,buď hodná holčička,ano?" Usmál se a políbil ji na čelo se zavřenýma očima.
Pak se zase postavil a podíval na mě.
,,Tak...na sebe dávej pozor a pozdravuj Cama. Během týdne tě budu kontaktovat ohledně dětí" Řekl.
,,Dobře,měj se" S hlubokým nádechem jsem se otočila a šla.
,,Počkej!" Uslyšela jsem po několika sekundách.
,,Mhm?-" Hned co jsem se otočila,padl do mé náruči. Když jsem se z toho trochu vzpamatovala,objala jsem ho ještě víc.
,,Budeš nám chybět..." Zašeptal a odtáhl se.
Kývla jsem,protože to bylo jediné,na co jsem se zmohla.
***
Seděla jsem v letadle a stále dokola si přehrávala v hlavě to,co se stalo.
Bylo to tak...ani nevím jak to nazvat.
Chybí mi ještě víc! Po tak dlouhé době jsem opět cítila jakousi...propojenost mezi námi.
Co když....ještě není úplně pozdě?
To be continued...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hi sistersss & brotherssss💛
Ja vim,ta kapitola je tak strašně krátká 🙄😂😂💛
Ale nechci, aby bylo v jedné kapitole úplně všechno 😂 chápete 😂 takže příští bude delší 😇😂💛
ČTEŠ
TO BE CONTINUED 1-2.Díl
FanfictionJak byste reagovali vy,kdyby se váš bratr vrátil o prázdninách domů a přivedl si s sebou svého nového nejlepšího kamaráda Shawna Mendese,kterého miluje vaše nejlepší kamarádka? Nejlepší umístění: #1 ve fanfikce💛 7.7-2018 #1 v Czech💛 24.6-2018 #2 v...