15.Kapitola-Spolu to zvládneme

2.8K 160 18
                                    

,,Podívej! To je tak roztomilý" Zahihňala se Rae nad bodýčkem pro dvojčata.

,,Rae,tobě tady přijde roztomilý všechno" Protočil očima Cameron a jel vozíkem dál.

,,No a?" Nadzvyhla obočí.

,,Co myslíš,Chloé?" Ukázala mi ta bodýčka.

,,Co myslíš,Chloé?" Ukázala mi ta bodýčka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Jo,jsou pěkné...ale co když to budou holky?" Zeptala jsem se.

,,A co jako? Holky nemusí mít všechno růžové" Protočila očima.

,,To máš pravdu" Uchechtla jsem se.

,,Takže,bereme?" Usmála se.

,,No jo" Usmála jsem se taky a hodila to do vozíku.

Ještě jsme nakoupili nějaké potřebnosti a jeli domů.

***

,,Tak co chcete dělat?" Zeptal se Cam.

,,Nechcete si někam vyrazit,jenom vy dva?" Podívala jsem se na ně.

,,Proč?" Uchechtla se Rae.

,,Jak proč? Protože,travite čas pořád se mnou. Dlouho jste nikde nebyli. Chodíš jenom do školy,nebo jsi u nás a Cameron je v práci a celý víkend s námi. Měli byste si někam vyrazit" Řekla jsem.

,,No...máš pravdu" Mykl rameny.

,,Jo,ale co budeš dělat ty?" Podívala se na mě.

,,O mě se nestarejte. Budu se dívat na seriál,třeba i něco upeču" Usmála jsem se.

,,Chceš to tu vypálit?" Vykulil oči Cameron.

,,Camerone!" Řekla jsem naštvaně a Rachel se rozesmála.

,,Vážně to tu zvládneš?" Podívala se na mě už s vážným výrazem.

,,Samozřejmě. Vždyť,jsem jenom těhotná..vy z toho nadělate" Protočila jsem očima.

,,Tak dobře" Mykla rameny.

,,Tak,můžeme jít do restaurace a třeba do kina?" Nabídl Cameron.

,,Jo,to zní dobře,ale pojedeš se mnou domu. Musím se převléct" Řekla Rae.

Rozloučila jsem se s nima a šla se nahoru převléct.

Byl pátek podvečer,neměla jsem co dělat. Rozhodla jsem se,že půjdu za Shawnem.

Když jsem byla převlečená,vzala jsem si klíče od auta a rozjela se směrem do nemocnice. Jsem na sebe pyšná,že jsem udělala řidičák,teda nejvíc mi pomohl s řízením Shawn,ale i tak. Představit si,že ještě musím čekat v tom dešti na autobus,to bych fakt nechtěla.

Zaparkovala jsem a šla k pokoji,kde leží.

Otevřela jsem dveře a opět se dostavil ten hrozný pocit. Zase jsem měla před očima tu nehodu a chtělo se mi strašně brečet,ale udržela jsem se.

Sedla jsem si na postel vedle něho a pohladila ho po tváři.

,,Ani nevíš,jak moc mi chybíš..." Zašeptala jsem.

,,Dnes jsme byli s Cameronem a Rae nakupovat oblečky a potřebnosti pro naše děti. Nevím,co to ještě bude,protože to chci mít jako překvapení,ale už cítím jemné šimrání v břiše" Usmála jsem se a chytla ho za ruku.

,,Musíš se probudit Shawne. Já...chtěla jsem to vzdát,ale připomněla jsem si to,jak jsem byla také v kómatu a jak jsi byl se mnou. Jak jsi mi zpíval a věřil tomu,že se z toho probudím. Tak i já doufám,že se probudíš brzo. Věřím tomu,že se probudíš a hned po narození našich dětí si je budeš moct pochovat" Řekla jsem a představila jsem si to.

Poté jsem si položila hlavu na jeho hruď a zavřela oči.

,,Nevím,jak to bude se školou. Chodím co se dá,ale...nevím jestli to zvládnu i s dvojčaty. Nemám rodiče,které by mi je mohli hlídat. Ty máš svou práci a o dvojčata neber si to osobně,by ses postarat nezvládl" Uchechtla jsem se.

,,Ani já si nemyslím,že bych to zvládla. Ale vím,že když na to budeme spolu,tak to zvládneme" Usmála jsem se.

,,Nebudu obtěžovat Camerona s hlídáním,samozřejmě pokud bude chtít tak mu je kdykoliv půjčím,ale právě si našel práci a Rae chodí do školy,mají toho sami hodně. Taky jsem přemýšlela nad tvými rodiči,ale ty jsou až v Kanadě... Prostě jsme na to sami,věřím tomu,že budeš ten nejlepší táta na světě" Pohladila jsem ho po ruce a a odtáhla se.

,,Hned budu zpátky" Řekla jsem a vyšla z pokoje ven. Chtěla jsem si jít koupit čaj,dostala jsem žízeň.

Když jsem si kupovala v automatu čaj,ucítila jsem na svém rameni něčí ruku a velmi povědomí hlas.

,,Chloé??"

To be continued...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak co,kdo si myslíte,že to je?🙈💛

TO  BE  CONTINUED 1-2.DílKde žijí příběhy. Začni objevovat