31.Kapitola-Večeře

2.7K 202 91
                                    

,,Chloé,čekáme venku!" Uslyšela jsem,jak na mě Manny křikl.

Už bych byla hotová,ale nemohla jsem najít boty,které by se ladily s mými šaty.

Podívala jsem se ještě do kufru.

,,Tady jste" Usmála jsem se a nasadila si boty na podpatku stejné barvy,jako šaty.

Vyšla jsem z domu a namířila si to k autu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vyšla jsem z domu a namířila si to k autu.

Manuel seděl u volantu a Karen vedle něho,takže já musela sedět vedle Shawna,který seděl uprostřed a na druhé straně byla Alice.

Sedla jsem si a chtěla se připoutat. Měla jsem s tím celkem problém.

,,Ukaž" Usmál se a připoutal mě.

Karen se na mě usmála přes zpětné zrcátko.

Zatímco,Alice mě zabíjela pohledem.

Dojeli jsme a sedli si každý ke stolu.

Když nám číšník přinesl jídlo,začli jsme jíst a Karen začala.

,,Takže,Alice..." Řekla a ta se celá překvapena podívala na Karen.

,,Řekni nám,jak jste se se Shawnem poznali" Usmála se falešně a Shawn se zarazil.

,,Vy to nevíte?" Svraštil obočí.

,,Víme,zlatíčko. Jen bysme to ještě chtěli slyšet. Miluju vyprávění o tom,jak se dva zamilovaní lide poznali" Řekla a Shawn se podíval na Alici.

,,Já si to nepamatuju,takže...by to nebylo na škodu" Uchechtl se.

,,Eh...bylo to.." Začala a já úplně viděla,jak se snaží něco vymyslet.

,,Už je to dlouhá doba. Já jsem zrovna...byla v..... restauraci a tak jsem ho potkala" Falešně se usmála.

,,Wow" Ozval se Manuel. ,,To je romanticke" Dodal ironicky.

,,A kde jsou teď tvoje rodiče?" Zeptala jsem se tentokrát já.

,,Já... nevím" Řekla celá bez sebe.

,,Jak je to možný?" Nazdvihla jsem obočí.

,,Vyrostla jsem v dětském domově,poté jsem byla rok u pěstounů a ten další rok jsme se s kamarádkou rozhodly,že budeme bydlet spolu" Mykla rameny. ,,A co ty? Co tvoje druhé dítě?" Zeptala se a Shawn se zakuckal.

,,Cože? Ty máš ještě jedno?" Vykulil na mě oči.

,,Dvojčata Shawne" Vysvětlila jsem.

,,Proč vlastně nejsi u sebe doma? Kde je otec tvých děti,hm?" Sladce se usmála a Shawn zaujatě čekal,co odpovím.

,,J-já..." Podívala jsem se na Shawnovu mámu s tátou a čekala,až mi nějak pomůžou.

,,Proč by u nás nebyla? Chloé je jako naše vlastní dcera,u nás bude mít dveře vždycky otevřené" Vyhrkl Manuel.

,,Omluvte mě prosím" Postavila jsem se a odešla na toaletu.

Vytáhla jsem mobil a vytočila Camovo číslo.

,,Chloé? Tak jak se máš?" Řekl vesele.

,,Came.." Vzlykala jsem.

,,Co se stalo?!' vyhrkl.

,,Já to tady nedávám..." Řekla jsem.

,,Chloé...já tě chápu,ale nemůžeš se vzdát. Shawn se konečně probudil. Máš s ním děti. Musíš bojovat! Nenech tu svini,vzít ti lásku tvýho života!" Řekl rázně.

,,Asi máš pravdu...ale ona mě tak vytáčí! Dnes jsem si ji chtěla pořádně podat a místo toho si podává ona mě! Já už nevím..." Vzdychla jsem.

,,Tak to zkus jinak" Navrhl.

,,Jak?" Zeptala jsem se ho.

,,Proč se snažíš,zbavit se jí? Se Shawnem jste spolu dva roky. Byl v kómatu a s tou holkou nejsou spolu ani měsíc. Ať je to jakkoliv,ale podle mě není možný,aby k ní cítil to,co cítil k tobě. Myslím,že se nedá jen tak zapomenout láska k člověku. Zkus se zaměřit na něho,místo na ní..."

,,Pane bože! Camerone,děkuju!" Usmála jsem se.

,,Nemáš za co" Zachechtal se. ,,Jo a Rae tě pozdravuje" dodal.

,,Kde je? Dej mi ji k telefonu" Řekla jsem.

,,Nemůžu,uspává malou" Vysvětlil.

,,Aw...jak se má moje malá holčička? Už se mi po ní stýská. Naposledy jsem ji viděla včera,když jsme si volali přes FaceTime. Už bych ji chtěla mít u sebe..."

,,Nesmutni. O Skylar je dobře postaráno,to víš. Teď se hlavně zaměř na Shawna,ať to dobře dopadne a už máte klid..." Řekl.

,,Máš pravdu. Já už musím jít,máme tu rodinou večeři...tak zatím. Mám vás ráda"  Řekla jsem a tipla to.

Vyšla jsem ze záchodu a v uličce,do někoho narazila.

,,Shawne.." Vykulila jsem oči.

,,Jsi v pohodě?" Podíval se na mě provinile.

,,Proč bych nebyla?" Snažila jsem se,aby nepoznal,jak mi doopravdy je.

,,Zdáš se mi strašně..." Začal a přestal.

,,Strašně co?" Pobídla jsem ho.

,,Prázdná..." Mykl rameny a sklopil hlavu.

Dost mě tím zaskočil.

,,Shawne...víš" Nadechla jsem se.

,,Shawne? No kde jste?" Přišla sem Alice.

,,Už jdu" Řekl jí a ještě se na mě podíval a něco zašeptal.

Bohužel jsem mu nerozuměla.

Vrátili jsme se ke stolu a pokračovali.

To be continued...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Je tu pátek a s ním i nová kapitola!😂💛💛
Tak mě napadlo😊  protože mám instagram a většina lidí taky... Co kdybych udělala na Instagramu skupinu,kde bysme si třeba mohli psát? Nebo bych vás mohla informovat ohledně příběhu atak?😂💛 Pokud chcete...😇 Když tak mi napište i do komentářů vaše Instagramy💛
I LOVE U GUYS💛

TO  BE  CONTINUED 1-2.DílKde žijí příběhy. Začni objevovat