Vzbudila jsem se a všimla si,že vedle mě neleží Shawn. Protáhla jsem se a šla se podívat k oknu. Venku sněžilo.
Z mého pozorování vloček dopadajících na zem,mě vyrušila hlasitá rána. Šla jsem z pokoje na chodbu. ,,Shawne?" Křikla jsem,ale neozýval se. Dostala jsem strach,tak jsem běžela do obýváku a poté hned do kuchyně. ,,Kdo jsi? a c-co tady chceš!?" Zarazila jsem se a popadla to první,co mi přišlo do ruky.
Plácačku na mouchy.
,,Jo to bylo dobrý,ale pamatuješ si na-" Objevil se tu Cam se Shawnem. ,,Came?" Řekla jsem šokovaně. ,,Chloe?" Zněl stejně šokovaně jako já.
,,Tys přijel?" ,,Proč míříš na Jude s plácačkou na..uhm...mouchy?" ,,Eh...Jude? Ty jí znáš?" Nechápala jsem.
,,Moje přítelkyně Chlo...." Odpověděl Cam. Ups?
Cítila jsem jak mé tváře začínají rudnout. ,,Moc se omlouvám,já měla strach ž-" ,,V pohodě,nemusíš se omlouvat" Skočila mi do řeči a mile se usmála. Úsměv jsem jí opětovala, představila se a svůj pohled opět věnovala mému bratrovi. ,,Nevěděla jsem,že přijedeš" Hned jsem ho objala. ,,Mám takovou radost" Dodala jsem. ,,Jsou vánoce,neslavil bych je bez tebe trdlo" uchechtl se. ,,A se mnou se nepozdravíš?" Ozval se Shawn. Otočila jsem se směrem k němu a přitáhla si ho do polibku. ,, Nelíbí se mi,když se ráno probouzim bez tebe. Už jsi mi začínal chybět" Řekla jsem,když jsme se od sebe odtáhli. ,,Neboj,večer ti to vynahradím" Zašeptal mi do ucha. Skousla jsem si ret,když jsem cítila jeho teplý dech na mém krku. ,,Už se těším" Usmála jsem se a Shawn si mě znovu přitáhl do polibku. ,,Uhm..." Odkašlal si Cam. ,,Co kdybychom tu Chloe s Jude nechali,zatímco půjdeme pro vánoční stromek?" ,,To by jsme mohli" řekl Shawn a hned byli pryč.,,Tak..." Usmála se Jude. ,,Um...ještě nemám všechny dárky zabalené,takže to půjdu dodělat. Jestli chceš,můžeš mi pomoct nebo začít s přípravou jídla,protože to mi moc upřímně nejde" Uchechtla jsem se. ,,Tak to máš štěstí,protože jsem kuchařka"
Shawn-Pohled:
S Camem jsme šli koupit na poslední chvíli stromeček. Mě by umělý nevadil,ale Cam si přijede a musí mít nutně živý.
Šli jsme do města,kde by se měli prodávat. ,,Tady by to mělo..." Začal jsem ,,Vždyť tam mají jen jeden" zhrozil se Cam. ,,Ten je náš,dejte si odpal" Otočili jsme se na dotyčnou. Byla to nějaká stará paní se svým...asi manželem. ,,Paní..se vší úctou,ten stromek bude náš,smůla" řekl Cam a založil si ruce. ,,Came jsou staří něměl-" ,,Nepomáháš mi" skočil mi do řeči. Protočil jsem očima a přidal se. ,,Přesně tak,ten stromek je náš. Byli jsme tu dřív" ,,Uvidíme" odpověděla. ,,Co?" Zarazil se Cam ,,Co myslíte tím,že uvi-" nestačil jsem doříct. ,,Auuuu,co to kurva...-" ,,Běž Herolde,běž"! Křičela na svýho manžela ta důchodkyně,zatímco mě začala mlátit svou kabelkou. ,,Máte v ní snad kameny nebo...auu-" Snažil jsem se rukama bránit ale...
,,Co se to tu děje?" Přišel strážník ,,Pane strážníku,tenhle chuligán mě tu sexuálně obtěžuje" ,,Cooo?? Já??" Vykulil jsem oči. ,,To je lež. Proč by můj nejlepší kamarád obtěžoval tuhle starou....bez urážky,ale fuj" Zastal se mě Cam.
,,No dovol?? Slyšíte to pane strážníku"? Vytáhla si kapesník a začala brečet. Já ji to ale nežeru. ,,Omluvte se" založil si ruce strážník. ,,Za co? To ona mě mlátila s kabelkou" řekl jsem na svou obranu ,,Gwen,pojď mi s tím pomoct"! Zakřičel její manžel ,,Už jdu"! Křikla zpátky a "běžela" za ním. ,,To měl být náš stromek" sykl Cam. ,,Hele jsou vánoce nechci žádný problémy,běžte domů" nařídil nám strážník.Chloe-Pohled:
,,Tak kde je ten stromek?" Zeptala jsem se. ,,No ono s-" začal Shawn,ale Cam mu skočil do řeči. ,,Rozbrečeli jsme důchodkyni" ,,Cože?" Nechápala jsem. ,,Vzali nám ho nějací důchodci" ,,A co teď jako budeme dělat?" Zpanikařila jsem. ,,Dole by měl být ještě umělý..." Řekl Shawn a šel pro něho. Aspoň,že tak.
Jude připravovala večeři a já zdobila s s klukama stromek. Když jsme měli hotovo,šla jsem se dívat na vánoční pohádky a po chvíli,se ke mě přidal i Shawn. Lehl si ke mě,přikryl nás velkou huňatou dekou,jedli jsme cukroví a k tomu pili horkou čokoládu.
K večeru jsme šli ještě ven a pak jsme si konečně rozdali dárky.
,,Shawne!" Vypískla jsem a svírala v ruce dvě letenky do Londýna. ,,Děkuju strašně moc!" Objala jsem ho. Já dala Shawnymu novou kytaru. ,,Chloe...to je ten nejlepší dárek,co jsem mohl dostat" usmál se a políbil mě.
Po rozdání dárků jsme všichni seděli v obývacím pokoji a povídali si. ,,Je tu ještě něco,co pro tebe mám Jude" řekl Cameron a pak udělal něco,co jsem nečekala. ,,Vezmeš si mě?" Klekl si a vytáhl krabičku s prstýnkem. Se Shawnem jsme byli zaskočený,ale asi né tak,jako Jude. ,,Ano" řekla skrz slzy. ,,Tak na tohle se musíme napít"! Řekl Shawn a vzal do ruky pivo. Byla jsem za Cama strašně šťastná,přeju mu to.Tuhle kapitolu jsem měla nějakou dobu už napsanou,jen jsem čekala,až ji budu moct vydat a je to i vlastně můj dárek pro vás 💕
Od teď už kapitoly budou opět vycházet pravidelně 😇
Strašně moc vám děkuju za hlasy a krásné komentáře. Opravdu si toho moc vážím.😭💙💙
Ještě bych vám chtěla popřát KRÁSNÉ PROŽITÍ VÁNOČNÍCH SVÁTKŮ!💕 Ať každý z vás najde pod stromečkem to,co si přál ❤ Na mě tam čeká parfém od Shawna!!!!!!!❤ Ještě jednou moc děkuji LOVE YOUU GUYZZ.💕
ČTEŠ
TO BE CONTINUED 1-2.Díl
FanfictionJak byste reagovali vy,kdyby se váš bratr vrátil o prázdninách domů a přivedl si s sebou svého nového nejlepšího kamaráda Shawna Mendese,kterého miluje vaše nejlepší kamarádka? Nejlepší umístění: #1 ve fanfikce💛 7.7-2018 #1 v Czech💛 24.6-2018 #2 v...