Dnešek byl stejný jako obvykle. Rae ale nepřišla do školy,není jí dobře,takže sedím u obědu sama.
Dojedla jsem a zvedla se,abych mohla odnést tác,ale do někoho jsem vrazila.. ,,Moc se omlouv-". Zarazila jsem se,když jsem viděla kdo ten dotyčný byl. Peter. ,,V pohodě". Usmál se.
,,Hele,já...říkal jsem si jestli bys..třeba nechtěla dnes někam zajít"? Poškrábal se na zátylku a čekal na mou odpověď. ,,Moc ráda" Usmála jsem se.
,,Vyzvednu tě v sedm,ahoj" . Ještě naposledy se usmál a odešel. Měla jsem z toho divný pocit kvůli Shawnovi,ale musím jít dál. Zapomenout na něho a dát šanci někomu jinému. Shawn si zaslouží být šťastný s někým jiným a já taky.Nervózně jsem chodila po pokoji a přemýšlela,co si vezmu na sebe. Neřekl mi ani kam chce jít. Vzala bych si nějaké šaty,ale vyzvedne mě v sedm a to už bude venku chladno.
Po dlouhém rozhodování jsem se rozhodla pro :
Bylo přesně sedm a domem už se rozezníval zvuk domovního zvonku.
Vyběhla jsem schody do chodby a otevřela dveře. ,,Wow". Řekli jsme oba naraz a poté se neudrželi smíchu. ,,Vypadáš úžasně". Prohlídl si mě od hlavy až k patě. ,,Děkuju,jen jsem na sebe něco hodila". Usmála jsem se.,,Líbí se ti tu"? Zeptal se mě. Vzal mě na místo,kde jsem nikdy předtím nebyla. Bylo to tu strašně krásný. Byli jsme u malého jezírka a všude okolo byli květiny. ,,Moc" řekla jsem se vší upřímnosti a neubránila se úsměvu.
Sedli jsme si na trávu a já si jednu květinu utrhla,tu jsem pak dala Peterovi za ucho. ,,Vypadám strašně". Smál se a chtěl si to sundat. ,,Ne,vypadáš roztomile". Smála jsem se taky a květinu mu tam zpátky dala.
Peter se mi zadíval hluboko do očí. Můj dech se zrychlil,když se začal přibližovat. ,,Chloe". Šeptl mé jméno a spojil naše rty.,,Moc ti děkuju,dnešek byl úžasný". Svirala jsem v ruce klíče a dívala se do jeho krásných oči. ,,Pro tebe vše". Nahl se ke mě a krátce mě políbil.
,,Dobrou". Řekla jsem a vešla do domu.Byla jsem šťastná. Peter je úžasný. Dnešek byl úžasný. Všechno je úžasný. Vyběhla jsem schody do pokoje,vzala si věci a šla do sprchy. Po sprše jsem si udělala večeři,tim myslím míchaná vejce a šla do pokoje. Bylo deset a já měla dost energie. Spát se mi vůbec nechtělo. Navíc se mi stýskalo po Camovi. Rozhodla jsem se,že mu zavolám přes facetime.
Cam mi to hned vzal,za což jsem byla ráda. ,,Chloe"! Řekl nadšeně když mě viděl. ,,Camerone,ahoj"! Zamávala jsem mu a usmála se. ,,Děje se něco nebo mi voláš jen tak"? Uchechtl se. ,,Jen tak. No vlastně...chtěla bych ti něco říct". Řekla jsem nervózně. ,,Že nejsi těhotná". Dal si ruku na srdce a čekal,co ze mě vyjde. ,,Co? Ne! Camerone,proboha...". ,,Tak co teda"? Usmál se. ,,Pamatujes si ještě na Petera"? ,,Samozřejmě,je to můj kamarád. I když jsme se teď dlouho neviděli ale i tak. Proč"? Založil si ruce. ,,Dnes jsme měl-" Začala jsem,ale skočil mi si řeči. ,,Sex"?! Vyhrkl zděšeně. ,,Camerone"! Okrikla jsem ho. ,,Promin,pokračuj". ,,Chci říct,že jsme měli rande". Řekla jsem nervózně a pozorovala Camovu reakci. ,,Ehm dobře,a"? ,,No,nic...jen jsme s-" opět mě přerušil ,,Spolu vyspali"?! Vyjekl. ,,Sakra,Camerone! Říkala jsem ti že jsme spolu sex neměli"! ,,Promiň...". ,,Prostě m-" ,,Zmlátil"?! Vyjekl. A dost. Ztrácím trpělivost. Měla jsem si to s tím,že mu zavolám rozmyslet.
,,Camerone! Možná když mi nebudeš neustále skákat do řeči,tak se to i dozvíš". ,,Promiň ségra,jen jsem nervózní". ,,Proč"? Svraštila jsem obočí. ,,Protože jsi zůstala doma úplně sama. Není tam nikdo,kdo by tě ochránil. Vím,že za chvíli budeš plnoletá,ale pro mě jsi pořád má mladší sestřička a vím jaci kluci jsou...dávej si víc pozor. Peter je fajn,ale i tak". ,,Came...nemusíš mít o mě starost,dokážu se o sebe postarat. Dávám si pozor,věř mi. Chtěla jsem ti říct,že jsme se políbili. Toť vše".
,,Chodíte spolu"? Zeptal se. ,,Já nevím jak to teď mezi námi je...". Odpověděla jsem upřímně. Opravdu jsem nevěděla,byl to jen polibek. ,,Cítíš k němu něco"? ,,No,já... Když jsem s ním,tak jsem šťastná". ,,To jsem rád. Budu muset končit ségra,tak se měj a dávej pozor". Usmál se. ,,Měj se,ty taky". Rozloučila jsem se s Camem a šla spát.
ČTEŠ
TO BE CONTINUED 1-2.Díl
FanfictionJak byste reagovali vy,kdyby se váš bratr vrátil o prázdninách domů a přivedl si s sebou svého nového nejlepšího kamaráda Shawna Mendese,kterého miluje vaše nejlepší kamarádka? Nejlepší umístění: #1 ve fanfikce💛 7.7-2018 #1 v Czech💛 24.6-2018 #2 v...