Nevěděla jsem,co mám dělat. Říkala jsem si,že mi do toho nic není,ale na druhou stranu jde u mou nejlepší kamarádku. Takže jo,je mi do toho hodně. Jestli ji podvádí,zabiju ho.
Takže jsem šla rovnou za ním.,,Nazdar Alexi" Opřela jsem se pěstmi o stůl. ,,Jé,ahoj Chloé. Jak je?" Usmál se. Rozhodla jsem se,že nebudu chodit kolem horké kaše a zeptám se ho narovinu.
,,Podvádíš?" ,,Cože?" Uchechtl se a já hned poznala,že je nervózní.
,,Nebo počkej...chceš mi říct,že tohle je tvoje máma,které s něčím musíš pomáhat?" Otočila jsem se na dotyčnou. Tu holku znám. Mám s ní francouzštinu. ,,Těší mě,já jsem Alexova kamarádka. Na Alexovu mámu vypadáte dost mladě. Co používáte? Jé.. hezký svetřík. Ten je vyprány v Perwollu?" ,,Cože?" Vypadala dost zmateně. ,,Lexi omluv nás prosím. Musím si tady s.... Chloé promluvit" Řekl směrem k ní a táhl mě ven.,,Můžeš mi vysvětlit,co sakra děláš?!" Řekl se založenýma rukama. ,,Já? Spíš ty!" Pichla jsem ho prstem do hrudi. ,,Co dělám?" ,,Lžeš! Podvádíš mojí nejlepší kamarádku" Zvýšila jsem hlas. ,,To není pravda!" Zněl naštvaně. ,,Říkal si,že musíš pomáhat mámě a pak tě tu načapu v kavárně s holkou!' ,,To neznamená,že podvádím Rae.." Řekl docela dost klidně. ,,Tak co jste dělali?" ,,Pomáhá mi s překvapením pro Rae k narozeninám. Stačí?" ,,Cože?" Zarazila jsem se. Tuhle odpověď jsem absolutně nečekala. ,,Chci ji dát něco speciálního. Lexininy rodiče mají v Londýně hotel a víš,jak moc Rae Londýn miluje. Tak jsem koupil letenky a Lexi zařídí,aby jsme měli ten nejlepší pokoj se vším všudy. Není to skvělý? Teda..budu jí muset psát úkoly na matiku,ale stojí to za to" ,,Paní...Alexi. to je výborný" Vydechla jsem. Cítila jsem se fakt trapně. ,,Omlouvám se,že jsem tě podezřívala z toho,že podvádíš Rae. Zachovala jsem se dost blbě. Mrzí mě to. Teď vím,že lepšího kluka než jsi ty,už snad ani nenajde" ,,Awww" Vyšpulil spodní ret. ,,To je v pohodě blbko...pojď sem" Natáhl ruce a objal mě. ,,To bylo to nejlepší,cos mi kdy řekla" Uchechtl se,když se odtáhl. ,,Já vím,říkalo se mi to těžce" Uchechtla jsem se. ,,No jasně...hele už bych se měl vrátit zpátky k Lexi takže.." ,,Jo jo...já musím do knihovny,takže se měj" Rozloučila jsem se s ním a běžela do knihovny,abych to ještě stihla.
Když jsem si vypůjčila všechno co jsem potřebovala,vracela jsem se domů celá promočená. Venku strašně pršelo. Doma jsem si vzala suché oblečení,udělala si jídlo a zachumlala se do teplé deky a sledovala seriály.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hi❤️❤️❤️
Tak schválně...kdo z vás si myslel,že Alex podvádí?🤣
Kapitola je kratší,ale snad se líbila ❤️
ČTEŠ
TO BE CONTINUED 1-2.Díl
FanfictionJak byste reagovali vy,kdyby se váš bratr vrátil o prázdninách domů a přivedl si s sebou svého nového nejlepšího kamaráda Shawna Mendese,kterého miluje vaše nejlepší kamarádka? Nejlepší umístění: #1 ve fanfikce💛 7.7-2018 #1 v Czech💛 24.6-2018 #2 v...