9.Kapitola-Dvojčata?

3.2K 159 31
                                    

28.Října
(I když je 14.září🙂😂)

Dnes je ten den,kdy všechno Shawnovi řeknu. Jsem hrozně natěšená a zároveň nervózní. Upřímně nechápu,jak to,že to Shawnovi nedošlo. Moje bříško se zvětšilo,chodím k doktorovi,měla jsem ranní nevolnosti a ani nepiju.

Musím říct,že poslední dobou to mezi námi moc dobrý nebylo,ale včera večer jsem mu slíbila,že mu dnes všechno povím. Takže není naštvaný,spíš je dost nesvůj.

***

,,Máš jí?" Zeptal se Shawn.

,,Jo,můžeme jít" Odpověděla jsem nervózně. Shawn,mě málem načapal. Řekla jsem mu,že si jdu pro peněženku,pravda byla však jiná...

Měla jsem plán toho,jak mu to řeknu. Jasně,mohla bych prostě říct,že budeme mít dvojčata,ale já chci aby to bylo...speciálni.

***

Dojeli jsme s taxi na letiště,kde musíme čekat půl hodiny.

Potkalo nás tu, několik fanoušků Shawna,se kterými se Shawn hned odfotil. Dali jsme se s nimi do řeči a aniž bychom se nadáli,byl čas nasednout do letadla.

Protože nás čekal několika hodinový let a já byla unavená,opřela jsem se hlavou o Shawna rameno a zavřela oči. Shawn si nasadil sluchátka a poslouchal něco od Johna Mayera.

***

,,Pšštt" Uslyšela jsem u svého ucha.

,,Mhm?" Zamumlala jsem.

,,Jsme tady" Ucítila jsem studenou dlaň na své tváři.

,,Už?" Zeptala jsem se a Shawn kývl.

Chytl mě za ruku a spolu jsme vystoupili.

Opět,jsme potkali fanoušci. Shawn všem vyhověl a vydali jsme se půjčit si auto.

Čeká nás cesta,do našeho domu u jezera. Už se nemůžu dočkat!

Vzala jsem si klíče od půjčeného auta  dřív,než to stihl udělat Shawn.

,,Počkej,řídím já" Stoupl si přede mě a čekal,až mu klíče dám.

,,Né,chci řídit já" Odpověděla jsem a obešla ho.

,,Vždyt ani nevíš,kde to je!" Křikl za mnou.

Přešla jsem k autu a sedla si na místo řidiče.

,,Chloé!" Otevřel dveře spolujezdce a díval se na mě.

,,Posaď se" Usmála jsem se a položila ruce na volant.

,,Proč,mě nenecháš řídit?" Sedl si a založil si naštvaně ruce.

,,Protože,jsem dlouho neřídila a máme Gpsku,takže buď v klidu" Řekla jsem a rozjela se.

Upřímně,ani mi o to řízení tolik nešlo.

Je načase,aby se Shawn...vše dozvěděl.

,,Čemu se směješ?!" Řekl uraženě.

,,Ničemu. Můžeš mi prosím,podat kabelku?" Podívala jsem se na něho,ale neodpověděl.

,,Prosím,Shawne.." Udělala jsem psí oči.

Shawn protočil očima a nahl se k zadním sedadlům,aby mi ji mohl podat.

,,Co teď?" Zeptal se.

,,Musím řídit,takže ji prosím otevři a podívej se,do té poslední kapsy" Nařídila jsem mu natěšeně a zároveň dost nervózně.

Shawn tam strčil ruku a já napjatě pozorovala.

,,Počkej,zapomněl si se připoutat" Všimla jsem si a hned ho napomenula.

,,Co to je?" Ignoroval to,co jsem předtím řekla,protože držel v ruce fotku.

,,To je snímek z ultrazvuku..." Odpověděla jsem.

,,Co?" Svraštil obočí.

To be continued...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Takže,už mě nemůžete zabíjet v komentářich,protože SHAWN UŽ TO VÍ. HALELUJA!🙂😂😂😂
Jinak by mě zajímalo kolik vám je,tak mi můžete napsat do komentářů💛a žádný vymýšlení 🙂😂😂 ILY MUFFINS!💛 A SHAWNEK TOO💛 LOL.

Bože,on je tak nádhernej 🙏💛

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bože,on je tak nádhernej 🙏💛

TO  BE  CONTINUED 1-2.DílKde žijí příběhy. Začni objevovat