27.Kapitola-Jen díky němu.

4.3K 210 2
                                    

,,Chloe"?
,,Shawne...". Polka jsem na sucho.
,,Co tady děláš"? Zeptala jsem se.
,,Pozítří  mám koncert. Co tady děl-". ,,Kdo to je"? Ozval za mnou známý hlas. Hned jsem věděla o koho jde,šel ke mě a omotal mi ruku kolem ramen. ,,Smůla brácho,tahle už je moje". Pronesl sebevědomě. ,,Alexi? co to mele-". Snažila jsem se něco říct,ale hned mě přerušil.  ,,Pššt. Měla by ses vrátit ke stolu Chloe. On už tě otravovat nebude".  ,,Tvůj nový přítel"? Uchechtl se sarkasticky a nadzvyhl jedno obočí.
,,Ne. Můj spolužák. Alexi vrať se prosím zpátky,za minutku jsem tam".
Alex jen kývl a odešel. Je naštvaný.

,,Máš s ním něco"? Založil si ruce.
,,Je to jenom můj spolužák". ,,Jasně". Uchechtl se sarkasticky ,,Co? Ty mi nevěříš'?  ,,Věřím". Řekl,ale stejně jsem věděla,že nevěří. ,,Žárlíš snad'? Nadzvyhla jsem jedno obočí. ,,Jsme tu se školou na výletě Shawne". Dodala jsem. ,,Já vím. Měla by ses vrátit. Alex na tebe čeká". Bezeslov jsem odešla.

Vrátila jsem se zpátky ke stolu. Byla tam jen Rae. ,,Kde je Alex"? Vyhrkla jsem. ,,Kde jsi byla? Nic neřekl jen odešel,byl naštvaný. Co se stalo"? Byla zmatená. ,,Cestou na toaletu jsem někoho potkala". ,,Koho"? Svraštila obočí. Podívala jsem se za Rae,Shawn mířil směrem k nám. Prošel kolem našeho stolu a usadil se ke svému,který byl vedle našeho. ,,Co tady tenhle dělá"? Šeptla směrem ke mě,aby to neslyšel. ,,Pozítří má koncert". Šeptla jsem nazpátek. 

Po chvíli přišla nějaká zrzka. Shawn jí objal,spolu se usadili a o něčem diskutovali.
Pozorovala jsem,jak se na ní dívá,když mluví. Jak se na ní usmívá.
Jak je... šťastný.

Číšník nám přinesl naše jídla,ale mě nějak přešla chuť k jídlu. ,,Rae,já chci domů. Ty tu klidně zůstaň,já půjdu".
,,Né,to je dobrý. Půjdu s tebou".  Jen jsem kývla a dala peníze na stůl.

Vstaly jsme a šly směrem ke dveřím.
U dveřích jsem se zastavila a chtěla se ještě naposledy než odejdu,podívat na Shawna. Myslela jsem,že svůj pohled bude plně věnovat své... přítelkyni. Zarazila jsem se ale,když se naše oči střetli. Pozoroval mě s lítosti v očích. Avšak jsem byla první,kdo odvrátil zrak. Nemohla jsem tu být už ani minutu.

,,Chceš o tom mluvit"? Zeptala se opatrně Rae,když jsme byly pryč z té restaurace. ,,Ne". Odsekla jsem. ,,Dobře".  ,,Promiň já jen-'. ,,Chápu". skočila mi do řeči. Neměla jsem náladu. Bezeslov jsme došly na pokoj.

Rae spala ale já nemohla. Pořád jsem přemýšlela. Nad kým jiným než Shawnem. Kdo byla ta holka? Chodí spolu? Proč se na mě tak díval? Proč ho tolik zajímalo jestli s Alexem chodím? Jak věděl,že tu jsme se školou? Řekl mu to snad Cam? Protože když jsme si s Camem volali,měl to v sluchátkach,Shawn to nemohl slyšet. Chtěla bych znát odpovědi na moje otázky,ale nemůžu nic dělat...ale můžu zavolat Camovi a udělám to hned teď.

Čekala jsem,až přijme hovor. Chvíli to trvalo,ale hovor nakonec přijal. ,,Came'? ,,Chloe"? Řekl rozespale. ,,Promiň,já tě vzbudila"? ,,No..tak trošku" uchechtl se. ,,Moc se omlouvám,já se tě jen chtěla na něco zeptat,tak běž spát. Zítra ti zavolám". Řekla jsem. ,,Ne,stejně už neusnu,povídej". ,,Dobře. Dnes jsem se potkala se Shawnem". Začala jsem. ,,Vážně? Takže ty seš v Paříži"? ,,Ano,sem jsme to jeli na výlet". ,,To je  náhodička. Já nevěděl,že jedeš zrovna tam. Jen o Shawnovi jsem věděl. Ten mi říkal,že tam má mít koncert,takže tak". ,,No a co jsi mu vlastně říkal? Jak on věděl,že jedu na výlet se školou"? ,,Chloe,to díky němu tam teď jsi.." řekl. To jsem vůbec nechápala  ,,Co? Co tím myslíš"? ,,On ti to zaplatil".

TO  BE  CONTINUED 1-2.DílKde žijí příběhy. Začni objevovat