Seni Seviyorum

1.2K 111 106
                                    


''Ömer deminden beri yüzüme bakıyorsun ne var? '' dediğinde defne ömer elleriyle yüzünü ovuşturarak ''bundan sonra ne yapacağız diye düşünüyordum'' dediğinde defneyi öpmesi hayaliyle kalakalmıştı. Gerçekten öpseydi defne ne tepki verirdi diye de düşünmeden edemiyordu. Suratının ortasına bir tane okkalı tokat yiyeceği belliydi. 


''Bir şey yapmayacağız ömer! İki şarkı söyledin diye içli dışlı olacak değiliz! Unutma sadece bebeğim için olacak bu evlilik!'' dediğinde defne bir kere daha gerçekleri çarpmıştı yüzüne. Ömer demin sorduğu soruyu gene soracaktı ama defneye.


''Restorantta babana dedin ya annemi sevmeyi hiç denememiş fırsat vermemişsin? Sen şimdi bunu bizim çocuğumuza da mı yapacaksın?'' diye sorduğun da defne ellerini göğsünde birleştirerek denize bakarken konuşmaya başlamıştı. 


''Bir kere benim sana olan güvenim yok. Evet babama bu konudan dolayı çok kızdım ama sen de sütten çıkmış ak kaşık değilsin!'' dediğinde ömer tek kaşını kaldırıp ''sen.. sen haklı mısın yani? Sen o an bana yalan söylemeseydin şimdi bu konumda olmazdık!'' dediğinde defne ömere dönerek ''ben sana yalan söylemedim! O gece bir şey yaşandı ve bitmişti benim için! Sana hesap vermek de zorunda değildim!'' dediğinde tekrar sırtını banka sert bir şekilde yaslamıştı. 


''O gece hiç tanımadığın bir adamla ilişkiye giriyorsun benim bir erkek olarak ne düşünmemi bekliyordun da pardon!? Seni para karşılığı birlikte olan kadın zannetmem çok normaldi benden saklamasaydın bunlar hiç olmayacaktı! Bu şeyde benim kadar sende suçlusun!'' dediğinde defne ömere döndüğünde adam çok sert bakıyordu. 


''Etkilenmiştim ben senden! O gece aramızda bir şeylerin geçmemesi için sana defalarca sordum! Ama sen..!'' deyip gözlerini kapatıp derin bir nefes aldığın da ''sen beni zorladın!Şimdi benim karşıma çıkıp böyle kestirip atamazsın!'' dediğinde ömer çok ciddiydi. 


Defne sessizliğini koruduğu için ömer bu duruma daha çok sinirleniyordu. ''Susma bir şey söyle! Anlat neden! Neden sakladın benden? Ben senden etkilenmişken sen beni neden yaraladın? Ben ne haldeydim sen biliyor musun?!'' dediğinde defne gülmeye başlamıştı. 


''Sen delirmiş olmalısın!'' dediğinde ömer defnenin kollarından tutup sarsarken ''SAKIN BENİM DUYGULARIM İLE DALGA GEÇME! BEN O GÜN BABAMDAN KURTULDUĞUM ÖZGÜRLÜĞÜME KAVUŞTUĞUM GÜNDE TANIDIM SENİ! SEN BENİM MİLADIMDIN ANLADIN MI?!'' dediğinde defne özgürlüğü kavuştuğu cümlesi dikkatini çekmişti. 


''Özgürlüğe kavuştum derken?'' dediğinde ömer elini yüzünde ovuşturarak ''sana o kadar kelime söyledim takıldığın nokta bu mu pes!'' diyerek defneyi serbest bırakıp arkasını bankaya yaslamıştı. Defne ömere dönüp ''aynı konudan bende o gün kaçmıştım istanuldan izmir'e! Babamın beni boğduğu için özgürlüğüme koşmuştum! İNANAMIYORUM'' dediğinde ömer anlamamış defneye bakıyordu. 


''Anlamadın tabii. İkimizde babalarımızın baskısından kaçıp başka bir şehirde karşılaştık kadere bak kadere!'' dediğinde ömer eliyle bıyıklarıyla oynayıp güldüğünde ''kader bizi bir araya getirmeye çalışıyor işte ama sen ayırma peşindesin?! Hadi itiraf et sende benden etkilendin'' dediğinde defne sahil boyunca duyulacak bir şekilde kahkaha atmıştı. 


''Ya tabi tabi ama ne etkilendim sorma!'' dediğinde ömer bombayı patlatmıştı. ''Benden bu kadar çok etkilenmeseydin ilk geceden çocuk da yapmazdın zaten'' dediğinde defnenin gözleri kocaman olmuştu. Ömer'in koluna bir tane vurarak ''terbiyesiz!'' dediğinde ömer ''ne doğruyu söylüyorum! Bebeğimiz kesin bana benzeyecek'' dediğinde defne tahta niyetine ömer'in kafasına vurarak ''Allah korusun!'' dediğinde ömer defnenin elini tuutp kalbine götürdüğünde ''bak ben bir hayvanlık ettim ama kalbim seninle çok hızlı atıyor. Gurur yapmanın sırası değil zaten çocuğumuz da var deneyelim'' dediğinde defne ''bu ne öz güven!'' demişti kaşlarını çatarak. 


''Defne biz doğru düzgün tanışmadık sıfırdan başlıyalım yeniden tanışalım beni tanı bak gerçekten çok seveceksin ki seninle şimdiden bir ortak noktamız var'' dediğinde ömer defne ''neymiş o?'' diye sorduğun da ''ikimizde özgürlüğümüze düşkünüz ve özgürlük uğruna ikimizde babalarımıza rest çektik'' dediğinde defne derin bir nefes alarak ''şimdi Allah var yiğidi öldür hakkını yeme demişler sende hiç fena değilsin'' dediğinde ömer ''eh şöyle yola gel işte!'' dediğinde defne koluna bir tane vurup tam kalkacakken ömer kolundan tutup kucağına oturttuğun da defnenin gözler pörtlemişti. 


''Ne yapıyorsun sen?!'' dediğinde ömer ''sana şarkı söylemiştim ya ben o an bir hayal kurmuştum ama yapsam mı yapmasam mı diye bilememiş galiba hep hayal olarak kalacak diye düşünüyordum ama artık öyle değil!'' dediğinde gözlerini kapatıp tutkuyla öpmüştü defneyi ömer. 


Ömer kendini geri çektiğinde defne gözleri kapalı kendinden geçtiğinde ömer ellerini defnenin yüzüne götürüp;


  Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin.  Seni seviyorum..

  Seni seviyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ömer defnesine sarıldığın da defne hiç ses çıkarmıyor ömerin dediğine gelip birbirlerine bir şans vermeyi kabul etmişti. İkisi de huzurlu bir şekilde yıldızların altında gözleri kapalı bir şekilde denizden gelen sesi dinlerken yıldızlar eşliğinde ilk defa birbirlerine sarılıp birbirlerini dinliyorlardı. 


Evlilik oyunu ortadan kalkmış olmuştu. Babalar barışmış olmuşlardı. Evleneceklerdi defne ile ömer. Bir bebekleri olacaktı. Yani kısaca her şey yoluna girmişti. İki aile birleşmiş artık anlı şanlı bir düğün yapmak kalmıştı. 



|||


VARSA HATAM AFFOLA...

SEVİLİYORSUNUZ :)


|||

Mucize Bir HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin