Yeni bir hikayeye başladım arkadaşlar beğenmeniz dileğiyle..
Varsa hatam affola..
|
Umut nedir biliyor musunuz?
Umut etmek, bir insanın başına gelebilecek en kötü şeydir çünkü acıyı arttırır, diyenler yanlış söylemişler. Umut, acıyı arttırmaz. Çünkü umut etmek son noktadır. Zaten o kadar çok acı çekiyorsundur ki yaşamak için elinde kalan tek şey umut etmektir. Ondan sonrası yoktur. Her şeye yeniden başlamak... Bu ihtimal insanı hayatta tutar. Umut etmeyi aşağılayanlar yeniden başlayamaz. Onlar yeniden başlamaya cesaret edemeyen korkaklardır. Onlar dünyada iyiliğin bittiğini zannederler, yanılırlar.
Onlar umut etmeyi bırakanlardır.Beklediğinin gelmeme ihtimalini göze alma pahasına umut etmeye devam etmek. İşte bu yüzden hem bıçaktır hem yaradır umut etmek. Bıçağınla kendi yaranı deşersin, eğer cesaretin varsa... Peki yarana bakmaya cesaretin var mı?
O cesaret bende vardı çünkü artık ailemin istekleri ve onların kararları doğrultusunda yaşamak istemiyordum. Benim bir hayatım ve hayallerim vardı. Babamın istekleri arzuları daha çok büyümek en iyisi o olmakken benim o kadar büyük çaplı hayallerim yoktu.
Çok masum hayallerimi babam hep küçümsüyordu. Oysaki benim hayalim; İzmir'in bir ilçesinde köyde mesela bahçeli bir evim olsa bahçeme çiçekler dikip onlarla ilgilensem sonra orada meleğimi icra etmek için ilk başta küçük bir çaplı avukatlık bürosu açıp arkadaşlarım nihan ve seda ile büyütmeyi planlıyordum.
Tabi babam hayallerimin üstüne çimento dökene kadar. Neymiş koskoca iş adamının kızı avukatlık yapamazmış alt sınıflar ile takılamazmış! Hayır bir kere insan ayrımı yapmasına mı kızayım yoksa hayallerimi hiç önemsemediğine mi kızacak ve üzülecektim.
Nihan ve sedanın babaları da aynı benim babam gibi düşündükleri için üçümüzde aynı durumdan derbederdik. İstanbul'un en iyi iş adamın kızı olmak çok ama çok zordu. Hele babam gibi diktatör birinin kızı olmak daha da zordu.
''Gelin gücümüzü birleştirip gidelim!'' dediğinde nihan ben gözlerimi devirip ''nereye gidiyoruz nihan Allah aşkına? Tepemizde babalarımız olduğu sürece nereye gideceğiz? Hadi diyelim gittik. Kim bize iş verecek? Başta benim babam olmak üzere hüseyin amca ve uğur amca olmak üzere üçü birleşip iş vermez bize'' dediğimde seda gözlerini devirmişti.
Seda birden ayağa kalkarak ''yeter be yeter! Üniversite tercihlerinde nasıl gizlice değiştirip istediğimiz avukatlık bölümünü yazdık ve okuduk şimdide bunu yapabiliriz!'' dediğinde seda ben karşı çıkmıştım.
Seda bu o kadar kolay değil tamam zamanında babalarımız bizim mimar olmamızı istediler biz onlara rağmen avukatlık okuduk ama neler de yaşadık unutma eğer gidersek bir daha geri dönüşümüz olmaz'' dediğimde nihan sedaya destek çıkarak ''defne kızım silkelen kendine gel! Bülent amcanın kolları altında mı kalacaksın sen hep? Bak biz ne kadar gidersek yada istemediği şeyi yaparsak yapalım bizden vazgeçemezler ha diyelim vazgeçtiler kendi bilir ben babamın gölgesinde yaşamak istemiyorum! Sen haluk ile evlenmek istiyor musun?'' diye sorduğunda şiddetle karşı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize Bir Hayat
ФанфикUmut nedir biliyor musunuz? Umut etmek, bir insanın başına gelebilecek en kötü şeydir çünkü acıyı arttırır, diyenler yanlış söylemişler. Umut, acıyı arttırmaz. Çünkü umut etmek son noktadır. Zaten o kadar çok acı çekiyorsundur ki yaşamak için elinde...