Hayat bazen çok geliyor üstüme. Bir yandan ona bir şans vermem gerektiğini düşünsem de bir yandan o böyle bir şansı hak etmiyor diyordu. Ben o gün kendimi ömer'e yanlış lanse ettiğim için şuan bu konumdayken öyle yapmasaydım da egolu biri olduğunu gerçek yüzünü göremezdim. Ön yargılı düşündüğümü düşünüyorum bazen ama işte aması var.
Şimdi aşağıya tükürsem bıyık yukarıya tükürsem aslında normalde nasıl biriydi ben bunu bilmiyordum mesela. Babam ile dayımın dediğini uygulayacaktım. Ömer ile evlenecektim ama bu gerçek bir evlilik olmayacaktı tabi. Sadece bebeğim doğana kadar sürecek bir evlilik.
Bebeğimizin gelişimi ve bu durumdan etkilenmemesi için yani bebeğim için yapılacak bir evlilik olacaktı bu. Yani bu ömer ile Evlilik oyunu olacaktı. Her şey şimdi başlayacaktı. Neler olacaktı ailelerimiz nasıl davranacak ve en önemlisi ömer'in babası ile benim babam arasında ki çekişme çok konuşulacak olacağa benziyordu.
||
Salona geldiğimde babam ve dayım hariç herkes oradaydı. Seda'ya göz işareti ile bahçeye gelmesini söylerken seda bunu hemen anlayıp nihanı dürtüp benim peşimden gelmeye başlamışlardı.
Seda ile nihan ''defne bak sana yemin ediyoruz ki bir daha asla olmay-'' lafını tamamlayamadan gözlerimi belertip işaret parmağım ile gözlerine sokarcasına ''hele bir daha yapın nasıl oyuyorum sizi! Artık bundan sonra kirli çamaşırlarını bana değil ÖMER'e anlatırsınız!'' dediğimde sitem, kırgınlık, kızgınlık ve hayal kırıklığı vardı.
Nihan sağıma seda ise soluma geçtiğinde birden bana sarılarak ''ya kızım biz seni satar mıyız?! Hepsi bebiş içindi yoksa senin işlerine biz karışmayız'' dediğinde tripli bir şekilde bakarak ''aman be defo hadi kır şu inadını vala şiştim korkudan zaten'' dediğinde hiç beklemedikleri bir anda ''ben ömer ile evlenmeye karar verdim'' dediğimde nihan ''ha?'' derken seda ise ''hassiktir'' diye cevap vermişti.
''Evet ama öyle bildiğiniz türden bir evlilik olmayacak sözleşme olacak ki bebeğim doğduktan sonra ondan boşana bileyim'' dediğimde seda ''eee sen öyle neden öyle yapıyorsun ki? Bulmuşsun taş gibi çocuğu?'' dediğinde nihan da tam destek çıktığın da ''çok beğendiysen seni alalım ömer'e!'' dediğimde bir de utanmayarak ''yok canım ömer benim tipim değil ben canı beğendim'' demez mi!
''Ay sen ne utanmaz olsun böyle seda'' derken nihan da ''bende onuru beğendim canım aaa- aaa ne var bunda'' demez mi! Bunların derdi şimdi belli oldu. ''Siz beni ondan ömer ile baş göz etmeye çalışıyorsunuz?! Ay size diyecek kelime bulamıyorum ya!'' diyerek içeri girdiğimde de seda ile nihan da arkamdan geliyorlardı.
''Baba seninle konuşmam gereken bir konu var'' dediğimde babam sakince beni yanına oturtup konuşmamı bekliyordu. ''Demin dayım ile konuştuğunuz konu üzerinde düşündüm galiba haklısınız. Ben biraz ön yargılı davrandım ona karşı hem bebeğim doğana kadar düzen ve stres altında olmamak için ömer ile sözleşmeli bir evlilik yapmaya karar verdim.'' dediğimde dayım ile babam bakışarak ''bizim için uygundur kızım ama o ahmet fenadır onunla başa çıkabilecek misin? Sıkmasın senin canını?'' dediğinde elimi babamın omzuna koyup ''ben kimin kızıyım sen merak etme 9 ay boyunca o evde onlara zehir edeceğim!'' dediğimde babam ''işte benim kızım'' diyerek bana kocaman sarılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize Bir Hayat
FanficUmut nedir biliyor musunuz? Umut etmek, bir insanın başına gelebilecek en kötü şeydir çünkü acıyı arttırır, diyenler yanlış söylemişler. Umut, acıyı arttırmaz. Çünkü umut etmek son noktadır. Zaten o kadar çok acı çekiyorsundur ki yaşamak için elinde...