Dil Yarası

1.4K 105 99
                                    


BÖLÜM ARASI YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :)


''Ya siz benim başımı belaya sokmadan rahat edemiyecek misiniz?!'' diye burnundan soluyordu ömer. Elinde ki çizimleri canın suratına fırlattığın da ''bilader bu iş kadınlarla gecede gezmeye benzemez!'' deyip cana bağırıp onura döndüğünde ''hele sen zaten hiç konuşma! Ulan sen onca yıl inşaat mühendisliği okudun ama koskoca inşaatı nasıl bir yere dikiyoruz haberin yok!'' diye homurdanarak can ve onura fırça atıyordu. 



O gecenin üzerinden bir hafta geçmişti. Ömer ise hala o gece de takılı kalmıştı. Sürekli bağırıyor çağırıyor sinirini bir türlü atamıyordu. Neye sinirliydi ki bu kadar? Daha doğrusu sinirlenecek onu öfkeli hale getirecek ne olmuştu? Ömer anlatmadığı müddetçe de bilinmeyecekti. 



Can artık dayanamayarak ''YETER ARTIK YETER! NE BU SİNİR! NEDEN BU KADAR ÖFKELİSİN NE OLUYOR SANA BİLADER? OTTAN BOKTAN KAVGA ÇIKARTIYORSUN? AMAÇ NE?'' diye sert çıkıştığın da ömer yerinden kalkarak cana sert bir tepki vererek ''İŞ YAPIYORUZ CAN İŞ! GİTTİK İNŞAAT ALANINA ONUR BEY BİZİ YANLIŞ YERE GÖTÜRMÜŞ YETMİYOR SENİN ÇİZİMLER DE YANLIŞ BEN NASIL DEKORA EDECEĞİM VAR MI FİKRİN?!'' dediğinde burnundan soluyordu. 



Can tekrar koltuğuna geri oturduğun da ''Bunların hepsi bahane biliyorsun değil mi? O- o kız dan sonra sende bir haller oldu ömer?! Sen eskisi gibi deği- bir dakika sen sen aşık mı oldun bu kıza ha söyle?!'' dediğinde ömer elini sıkıp odada volta atarken onur da cana destek çıktığın da ''lan alt tarafı bir kız ne bu? Sen işi bahane edip bizim canımıza okuyorsun ama aslında ona bağırıyorsun değil mi?'' dediğinde ömer kırmızı görmüş bir boğa gibi kıpkırmızı olmuştu. 



İkisinin yanına gelip ''bana bakın ikiniz de ilk ve son kez söyleyeceğim! Benim aşık olma gibi bir durumum yok! Benim başımda ki beladan kurtulmaya çalışırken siz bana hala o kızdan bahsediyorsunuz!'' dediğinde ömer onur ve can birbirine bakıp ''ömer bak hallerin hal değil kendini işe vermen garip geldi bize'' dediğinde can ömer derin bir nefes almıştı. 



Koltuğuna kendini atıp yayıldığın da ömer ''eğer aşık olsaydım ya da bir şey hissetseydim ne olursa olsun onu kendime eş, size yenge babama da gelin ederim şimdi konuyu kapatın!'' dediğinde onur ve can çok ikna olmasalar da he he diyerek geçiştirmişlerdi.


''Bana bakın babam bunu duymasın vallaha gebertir bizi ben halledeceğim bu işi! Bize yani size yanlış yer göstermek neymiş ben göstereceğim bunu'' dediğinde can ''ya abi tamam zorlama onlar değil bu salak yapmıştır'' dediğinde onur gözlerini devirmişti. Ömer ters ters bakarak ''kadınlara daldın az kalsın milyon dolarlık projeyi yakıyorduk dikkatli ol azcık daha!'' dediğinde onu sadece oflamıştı. 




Ömer daraldığın da kendini ofisin dışına attığında onur ile can baş başa kaldığın da onur ''bana bak bunda bir haller var şimdilik susuyorum ama bu ömer bu kıza aşık olmadıysa bende karşıma çıkan ilk kıla evlenmezsem adım onur değil!'' dediğinde elini ağzına götürüp ''hassiktir neden ben şimdi böyle bir şey dedim ki!'' diyerek kendine kızdığın da can elini ağzına götürüp ''söz verdin oğlum artık geri dönüş yok ömer'İn ağzından seviyorum lafı çıktığın da karşına çıkan ilk kız ile evleneceksin'' dediğinde can, onur ''ömer böyle bir şeyi de söylemeyeceğine göre'' dediğinde can onura ''yuh be döneklikte master yaptın resmen demin bunun hali hal diyen kimdi acaba?'' dediğinde onur sadece gözlerini devirmişti. 

Mucize Bir HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin