Zirve

1.6K 98 148
                                    

Evet uzun zamandır sizi ihmal ediyorum ama özel sebeplerim vardı. Artık onları hallettim ve yoluna koydum artık buradayım :)


Bu bölüm alev mi alır buralar :)


|||


''Zirve burası ömer.. Biz şuan bir rüyada filan değiliz değil mi? Çünkü eğer bir rüyaysa ben uyanmak istemiyorum'' diye konuştuğun da beyaz çarpık bir gülüş attıktan sonra ilk önce beyaz perdenin önüne gidip ''bu güzel gece de bizi yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ediyorum. Her kadının hayalidir değil mi sevdiği adamdan unutulmaz olduğu kadar ilk defa yapılması. Bende sevdiğim ömrümü adamak istediğim kadına böyle bir şey yaptım ve sizin de yardımlarınızla. Tekrar teşekkür ederim'' diye konuştuktan sonra ''cevdet bugün her şey misafirlerimize ikramımızdır'' diye konuşmasını bitirdiğinde elini salladıktan sonra perde kapanmıştı. 


Defne ellerini arkasına bağlamış sallanarak ''aşkım mısın ya sen benim?!'' diyerek sırıttığında ömer bir koşu defnesine sarılıp kokusunu içine çektiğinde yutkunmuştu. ''Ben senin aşkın mıyım bilmem ama sen benim hatunumsun!'' diyerek kucağına alması ile defnenin çığlık atması bir olmuştu. 


Defne ömer'in kucağında ayaklarını oynatıp onu indirmesi için çabalarken ömer'in defneyi bırakmaya hiç niyeti yoktu. ''Hiç kıpırdanma defne düşüreceksin şimdi bizi suya azcık bekle'' diye konuştuğun da ömer defnesini kucağında limandan çıkartıyordu. 


Defne elini ömer'in boynuna dolamış kahkaha atarken ''ömer nereye götüryorsun beni?'' diye soru sorduğun da ömer muzip bir bakış attıktan sonra ''kaçıyorum seni?!'' dedikten sonra göz kırpıp karaya basmışlardı. Defne ''ahahaha yok artık ömer!'' dediğinde şöyle bir ömere baktığın da çok da ciddi olduğunu görmüştü. ''Yok artık sen ciddisin? Ay ömer ayıp olmaz evdekiler merak eder'' diye konuştuğun da arabanın kapısını açarak defneyi ön koltuğa oturttup kemerini bağladığın da ''sence umurumda mı?'' diye sorduğun da gözlerini kısıp pis pis sırıtıyordu. 


Defne ellerini ağzına koyup ''hayır kesinlikle değil'' diye kahkaha attığın da ''ay adam bildiğin beni kaçırıyor!'' diye güldüğünde ömer defnesinin saçlarından öperek ''sadece kaçırmıyorum'' dediğinde muzipçe sırıttığın da defne ''aaaa ömeeeeer!'' dediğinde ömer arabanın kapısını kapatmış korumalara bir şeyler söyledikten sonra arabaya binip gitmeye başlamış korumalar da arkasından gitmeye başlamışlardı. 


''Ay ömer şimdi biz ciddi ciddi kaçıyor muyuz?! Hadi kaçıyorsak nereye?'' diye soru sorduğun da ömer yan bir bakış attıktan sonra ''sürpriz!'' diye cevap vermişti. Ömer yol boyunca tek kelime etmemişken defne meraktan bir sürü soru sormuş ama cevap alamamıştı. Ömer bir evin önünde durduğun da ''aşkım neresi burası?'' diye soru sorduğun da ömer kemerini çıkarıp arabadan indiğinde defnenin kapısını açıp kucağına aldıktan sonra ''aşk yuvamız'' diye cevap verdiğinde boynundan öpmüştü ömer. 



Defne huylandığı için huysuzlandığında ömer öpmeye devam ediyordu. Eve girmeden korumalara dönerek ''bana bakın kapının önünden ayrılmayın kimseye de burada olduğumuz söylemeyin gebertmeyin kendinizi!'' diye emir verdiğinde ''merak etme patron biz buradayız kimseye demeyiz'' diye konuştuğun da ömer hiç cevap vermeden defnesine sarılarak içeri girmişti. 

Mucize Bir HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin