Defnenin Hayali

1.3K 127 120
                                    

Size aşk dolu bir bölüm ile geldim bu bölüm sırf #deföm yazarken biraz ağlamış olabilirim yeri geldi kahkaha attığım da oldu yorumlarda görüşelim :)



||

''Bir arzunuz var mı efendim?'' dediğinde restorantın sahibi ekreme ''sağ ol her şey iyi'' dediğinde ömer defnenin elinden tutup ayağa kalktığın da bülent ''nereye gidiyorsunuz?!'' dediğinde defne babasına sevimli bir şekilde bakarak ''baba burası çok bunaltıcı biz ömer ile azcık dışarı çıkacağız'' dediğinde ömer ''defne artık benim karım bir kaç güne de zaten imzaları atacağız merak etmeyin'' dediğinde bülent gülerek ''bir şey mi dedik damat al git'' dediğinde herkes gülmüştü. 


Seda ile nihan da ömerlerin arkasından kalkarken ömer onları durdurarak ''siz burada kalıyorsunuz hanımlar ben defnem ile yalnız baş başa kalmak istiyorum'' dediğinde seda ile nihan oflayarak yerlerine oturduğun da ahmet yiğenlerine bakarak ''oğlum sizde kızları alıp bir yere gidin madem sizi burası kesmedi?!'' dediğinde seda ve nihanın gözleri pörtlemişti. 


Can ''olur aslında ya bizde onur ile çok sıkıldık'' dediğinde seda cana dönüp şaşkınca bakarak ''olur derken?! Biz istemiyoruz'' dediğinde nihan da destek vererek ''yok biz böyle iyiyiz'' dediğinde uğur bey de ''oturun oturduğunu yerde!'' dediğinde can anında oturmuştu. 


Ömer defnenin elini tutarak ''o zaman biz kaçar!'' diyerek mekandan ayrıldıklarında defne ''ay ömer nereye gidiyoruz?!'' dediğinde ömer muzipçe gülerek ''yalnız baş başa kalabileceğimiz bir yere'' dediğinde sırıtıyordu. 


Defne de ömer gibi güldüğünde ''ayyy şimdi romantik bir ortama gideriz bariii'' dediğinde ömer gülerek ''bakiciz artık'' dediğinde arabaya binip gitmeye başlamışlardı. ''Ya ömer nereye gidiyoruz bak ben çok merak ettim'' dediğinde ömer yandan bir gülüş atarak ''sürpriz defne azcık bekle gittiğimiz yer çok güzel'' dediğinde defne daha da çok merak etmeye başlamışlardı. 


Defne kafasını dışarıya döndürmüş bakındığın da deniz boyuna geldiğini görmüştü. İçinden; ayy ömer beni şimdi sahile mi götürüyor yoksa bir tekneye filan mi aaayyyy dur dur yoksa bu bana evlenme teklifi mi edecek?! Bir dakika ayol ne ara daha üç dört saat oldu ben ona evlenme teklifi bekliyorum diyeli imkanı yok yani- ya yaptıysa?! Şimdi bir telefon ile yapılabilir yani neden yapılmasın yeter ki istesin! Ayh! Hemen evet desem mi acaba?! Ama şimdi öyle heveslisi gibi de gözükmemem lazım nerede coollluk aman be kim bulmuş coolluğu da bende olsun! Ay defne kendine gel daha ortada bir şey yok denizi gördün hemen başladın hayal kurmaya belki de sadece oturucaz yani baş başa kalmak istedi! Aman sende hemen şayapıver sonra neden hayaller suya düşüyor ah ah-'' diye kendi iç sesiyle konuşurken defne ömer sesleniyordu. 


''Defne güzelim geldik diyorum neredesin sen heyy?!'' dediğinde defne sanki demin hiç bir şey olmamış hayal kurmamış gibi salakça sırıtarak ''buradayım canım öyle içim geçmiş'' dediğinde elini alnına vurup gözlerini kapadığın da ''yani yol midemi çok bulandırdı'' dediğinde ömer gülerek kuruyan ağzını dili ile ıslatarak ''tamam yavrum hadi gel şimdi kendine gelirsin'' dediğinde ömer önden inip defnenin tarafında ki kapıyı açarak elini uzatarak ''gel bebeğim gel'' dediğinde defne garip bir yüz ifadesi ile elini ömerin avucunun içine koymuştu. 


Defne arabadan indiğinde teknelerin olduğu yerde olduğunu gördüğünde ömere dönerek ''deniz havası cidden çok iyi gelecek'' dediğinde evlilik teklifi umudu hala vardı. Ömer defnenin elini tutarak ilerlediğinde kaptan ''efendim tekne kalkışa hazır'' dediğinde ömer gülümseyerek ''güzel sen çalıştır hemen kalkacağız'' dediğinde tekneye binmişlerdi. 

Mucize Bir HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin