SÜRPRİZ YENİ BÖLÜM GELDİİİİİİ :)
BOL BOL YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :)
||
Kızım içeri davet etsene kapıda kaldılar!'' dedikten sonra babam ahmet amcanın yanına giderek ''gel ahmet gel bunlar seni kapı da diktiler!'' dediğin de annem bana ters ters bakarak ''Gelin emine hanım gelin benim kız heyecan yaptı herhalde'' dediğinde bende ömer'in yanına gidip elinde ki çiçek ve çikolayı elime almıştım.
Seda da çıkarılan ceketleri eline alıp partmontaya asmıştı. Ömer gözlerini bende çekemezken seda ile nihan yanımda beni çekiştirerek ''sizde geçin şimdi bülent amca kızmasın'' dediğinde ömer hiç nihanı duymamazlıktan gelerek yanıma gelip ellerimi tutarak ''bir kıyafet bir kadına ne kadar yakışabilirse sana onun fazlasıyla yakışmış'' dediğinde ben mest olmuştum.
Bende yanına yaklaşıp kur yaparak ''sende şimdiye kadar gördüğüm en güzel damatsın'' dediğimde onun ile can ellerini ağzına götürüp kısık kısık öksürdüğünde ''maşallah maşallah!'' dediğinde ömer arkasını dönüp ''sap olduğunu bu kadar belli etmeyin lan!'' dediğinde bende seda ve nihan ile göz temasında buluşmuştuk.
''Neredesiniz! DEFNE! SEDA! NİHAN!'' diye bağırmaya başladığın da elim ayağım dolaşmıştı. ''Ay ömer hadi geçin içeri babamı kızdırmayalım'' dediğimde ömer gülerek ''direk basacaktık nikahı be defne'' dediğinde onur ile can ömer'in omzuna dokunarak ''yok öyle tuzlu kahveden yırtmak ömer iplikçi!'' dediğinde gülmeye başlamıştık.
''Kızımı kapıya vermeyeceğim damat geç otur karşıma!'' dediğinde bülent elinde tespih oturduğu yerde dikleşerek ''kızınız güzelliği karşısında dilim lal oldu desek'' dediğinde bülent derin bir nefes alıp gülerek ''benim kızım bir tanedir bir tane'' dediğinde ahmet elini bülentin koluna koyup ''ee bülent sen neden bu kadar gerginsin de bakalım?'' dediğinde babam ters ters bakarak ''senin kızın yok anlamazsın!'' dediğinde emine hanım ''defne de artık bizim kızımız bülent bey'' dediğinde ahmet karısının elini tutarak ''ne güzel dedin hanım defne de artık bizim bir kızımız'' dediğinde gülümsememek elde değildi.
Annem kaş göz işareti yaptığın da ben ilk anlamadım ama sonra anlamıştım. ''Eee darısı sizin başınıza kader ve melek'' dediğinde annemin konuyu nereye getireceğini anlamıştım. Ben gözlerimi kaçırırken ömer gözlerini bana sabitlemiş yiyecek gibi bakıyordu. Birbirimize kaçamak bakışlar atarken can ömeri dürttüğünde ''Darısı bizim oğlanların başına demi baba?!'' dediğinde ömer anlamıştı hemen neler olabileceğini.
Ahmet amca ''sen durdun durdun turnayı gözünden vurdun bakalım bunlar bana kimi getirecekler!'' dediğinde ömer ''ben şahsen seda ile canı, nihan ile de onuru çok yakıştırıyorum bence bir düşünün'' dediğinde annem hemen atlayarak ''Ah ömercim şimdi lafı ağzımdan aldın biliyor musun?! Bende aynısını söyleyecektim'' dediğinde ben yerin dibine girmiştim. Ömer yüzüme gülerek baktığın da ''ama bunu sonra konuşalım annecim şimdi defneyi bana isteyelim de'' dediğinde ömer çok sıkılmıştı belliydi.
Uğur amca ile hüseyin amca seda ile nihana sert sert baktığın da ''ahmet seni severiz bilirsin ama bizim kızları öyle hemen evlendirmeyi düşünmüyoruz'' dediğinde melek teyzem ve kader teyzem hemen kocalarını yalanlamıştı. ''Aaaa hüseyin ben öyle düşünmüyorum şahsen o senin düşünsen! Kızımız kaç yaşına geldi evlensin bir çocuğu olsun öyle değil mi kızım nihan?!'' dediğinde oklar nihana dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize Bir Hayat
ФанфикUmut nedir biliyor musunuz? Umut etmek, bir insanın başına gelebilecek en kötü şeydir çünkü acıyı arttırır, diyenler yanlış söylemişler. Umut, acıyı arttırmaz. Çünkü umut etmek son noktadır. Zaten o kadar çok acı çekiyorsundur ki yaşamak için elinde...