Flashback Vol 12 (συνέχεια)
ChrisΆργησα.Πάντα αργώ.Δεν ήθελα να έρθω.Δεν μου αρέσουν τα δείπνα.Ούτε οι επισημότητες.Πήγα για να γνωρίσω την κοπέλα του Max.Δεν μου είχε μιλήσει για αυτήν.Δεν μου λέει τα προσωπικά του.Ούτε εγώ τα δικά μου.Είναι το μόνο θέμα που δεν συζητάμε.Και μας κόστισε πολύ.
Μπήκα στην είσοδο του εστιατορίου όπου με υποδέχτηκε ένας φιλικός υπάλληλος.Του έδωσα το όνομα της κράτησης και με το χέρι του μου έδειξε το τραπέζι όπου καθόταν ο πατέρας μου,ο Max και η...
Δεν μπορεί!Όχι!
Αυτή είναι η Estelle.Η δική μου Estelle.Τι στο διάολο συμβαίνει;
Αυτή καθόταν δίπλα στον Max και με κοιτούσε επίμονα.Το βλέμμα της δήλωνε την απόρια αλλά και την σύγχηση που ένιωθε.Ήταν τρομοκρατημένη.Μα πως μπορούσε να είναι;Θεέ μου!
Δεν μπορούσα να το συνηδητοποιήσω!Αυτός με τον οποίον έχει σχέση είναι ο... αδελφός μου;
Αποκλείεται!
Ο Max και ο Roy με αντιλήφθηκαν.Πλησίασα προς το μέρος τους και ο Max σηκώθηκε να με αγκαλιάσει.
"Αδελφέ μου!" με φώναξε.
"Άργησες.Σε περιμέναμε.Από εδώ η Estelle.Η κοπέλα μου." μου έδειξε με το χέρι του την ίδια μου την ψυχή,χαμογελοντας.
Όχι ρε γαμώτο!Όχι!
Αυτή έμεινε να μας κοιτά.Μιά εμένα μιά τον Max.Είχε πάθει σοκ.
Ο Max την σκούντηξε και την έπιασε απο το χέρι.Αργά σηκώθηκε απο την καρέκλα της και το λαμπερό της φόρεμα άγγιξε το πάτωμα.Ήταν μιά θεά!Έγλυφε τις καμπύλες της και τρέλενε το μυαλό μου.Τα μάτια της όμως...Στα μάτια της αποτυπωνώταν το χάος της.Ήθελα να την αγκαλιάσω.Να μαζέψω τα κομμάτια της που σκορπίζονταν μπροστά μου.Να φιλήσω τα τρεμάμενα χέρια της και να της πω πως όλα θα πάνε καλά.Μα αυτό θα ήταν ψέμμα.Γιατί εγώ ήμουν ανίκανος.Ανίκανος να την προστατέψω από την διάλυση της καρδιάς της.
Άπλωσα το χέρι μου και της είπα ξερά το όνομά μου.Ήταν το μόνο που μπόρεσα να κάνω.Ο μόνος ρόλος που μπόρεσα να υποδηθώ.
Γιατί η καρδιά μου έσταζε καυτό αίμα.
Estelle
Ήταν ψυχρός μα δεν αναρωτιέμαι το γιατί.Είχα σχέση με τον αδελφό του!Με το ίδιο του το αίμα.Και μάλιστα πίσω από την πλάτη του.Ντρεπόμουν.Ντρεπόμουν τα όσα σκεφτόταν για μενα ο Chris και όσα θα σκεφτόταν ο Max αν το μάθαινε.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Γυάλινο ποτήρι
Romance💕We are like glass, we break and eventually we shatter 💕A sky full of stars and he was staring at her 💕In the middle of my chaos there was you 💕I was addicted to the way he said my name Βυθισμένοι στην άγνοια,παλεύουν να νικήσουν το μίσος και να...