Αδελφέ μου

48 17 34
                                    

Flashback Vol 12

Είχα να επικοινωνήσω με τον Chris μία εβδομάδα.Μου είχε αναφέρει στην τελευταία του κλήση πως θα ερχόταν εδώ,στην Θεσσαλονίκη για μία οικογενειακή υποχρέωση.Δεν ρώτησα περεταίρω.Ανυπομονούσα να τον ξανά δω.Να με σφίξει στην αγκαλια του και να με ταξιδέψει στον κόσμο του.Το είχα πάρει απόφαση πλέον.Θα του ανακοίνωνα πως θα χώριζα με τον Max.Δεν άντεχα άλλο.Ήταν η καλύτερη λύση.Θα τον πλήγωνα το ξέρω.Δεν μπορούσα όμως να τον κοροϊδεύω.Δεν το άξιζε.

Ο Max μού είχε μία έκπληξη.Θα μου την φανέρωνε σήμερα.Δεν ήξερα τι να αισθανθώ.Κάποτε θα ενθουσιαζόμουν και θα ανυπομονούσα.Πλέον δεν ήμουν σίγουρη.Τον αγαπούσα ακόμη μα ντρεπόμουν για ό,τι έκανα.Όσο κι αν το ήθελα.Όσα κι αν δεν μπορούσα να αντισταθώ.

Είχε κλείσει τραπέζι σε ένα από τα πιο ακριβά και πολυτελή εστιατόρια της πόλης και εγώ όφειλα να ανταπεξέλθω ενδυματολογικά.Οπότε βγήκα για ψώνια με την Cynthia και την Μia.Καταχάρηκαν που θα συναντιόμασταν.Ήταν καλές.Πολύ μάλιστα.Εγώ δεν ήμουν.

Καταλήξαμε σε ένα μακρύ ασημί φόρεμα που αγκάλιαζε τις καμπύλες μου με ανοιχτή πλάτη που σχημάτιζε ένα χι.Μπροστά το ντεκολτέ ήταν σεμνό και οι ώμοι ανοιχτοί.Τα μαλλιά μου τα έπιασα έναν χαμηλό κότσο και φόρεσα τα αγαπημένα μου ψηλοτάκουνα πέδιλα.Βάφτηκα προσεκτικά τονίζοντας με μάσκαρα τα μεγάλα αμυγδαλωτά μου μάτια.Πήρα τον μικρό μου φάκελο στα χέρια και κατευθύνθηκα προς το σαλόνι.

Ήμουν έτοιμη.Εντυπωσιακή θα με χαρακτήριζα.Ίσως και υπερβολική.Ωστόσο Max μού έκανε ξεκάθαρο πως θέλει να είμαι επίσημη και πανέμορφη,όπως πάντα.

Μπορεί να ήθελε να το κρατήσει μυστικό μα τελικά μου είπε τον σκοπό του.Θα πηγαίναμε εκεί για να γνωρίσω τον αδελφό του,καθώς γνώριζα ήδη τον πατέρα του.Το μόνο που ήξερα για αυτόν ήταν πως τον έλεγαν Christian και πως είναι δίδυμοι.Τίποτα παραπάνω.Ο Max τον δικαιολογούσε συνέχεια λόγω της απουσίας του στην πρώτη γνωριμία και έπειτα στις επόμενες συναντήσεις μας με τον πατέρα του,Roy.Τον αγαπούσε τον αδελφό του και το ήξερα.Αλλά εγώ απέφευγα κάθε συζήτηση σχετικά με αυτόν.Δεν ήθελα να μάθω τίποτα.Τον θεωρούσα ήδη αγενή και αντικοινωνικό.Σήμερα όμως θα τον γνώριζα.Επειδή το επιθυμούσε ο Max.Μόνο για εκείνον.

"Θεέ μου!" είπε και κάλυψε με το χέρι του το στόμα του.

"Είσαι εκθαμβωτική!"πρόσθεσε.

Γυάλινο ποτήρι Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang