6.Kapitola

7.1K 304 5
                                    

Písnička: Jagger
________________

,,Abbie, neuvěříš, co ti teď řeknu." Emma hlasitě oddechovala, ale když viděla, že stále ležím na zemi, sehnula se a pomohla mi.

,,Vyklop to, jinak tě asi brzo zabiju." pronesla jsem chraplavě.

,,Ten třeťák se se mnou včera rozešel přes zprávy. Přes zprávy! Na jednu stranu chápu, že mu asi vadilo, že jsem se pořád ptala na jeho jméno, tudíž to zřejmě vypadalo, že ani nevím o našem vztahu, ale ono bylo tak zábavné t slyšet od něho dokola a dokola. Jmenuji se Květoš. Jsem Květoš." napodobila jeho hlas Emma.

,,Takže tě to vlastně ani tolik nemrzí?"

,,Blazníš? Proč by mělo? Není to jediný kluk s vtipným jménem na škole." odpověděla mi.

,,V pohodě Abbie?" slyšela jsem za zády Jasmin.

Otočila jsem se a pozdravila se s nima. Teď už jsme byli komplet. Já, Em, Steven, Jasmin a Landon. Emma a Jasmin už byli obě ve třeťáku, za to mi ostatní jsme byli o rok mladší.

Steven vypadal o něco více uvolněný, tudíž očividně se už svěřil Landonovi a Jasmin.

,,Stevene, tady si. Víš co mi udělal ten Květoš, o kterém jsem s tebou mluvila?" Emma vytáhla z tašky flašku a napila se z ní.

,,To nevím, ale taky mám něco, co bych ti chtěl říct."

,,Tak do toho kámo." Vybídla ho Em s plnou pusou.

,,Jsem na kluky." řekl s krátkou pomlkou Steven a my všichni o krok ustoupily, jelikož Emma v tu chvíli vyprskla vodu přímo na zem.

,,Sakra chlape nemohl si mi to říct poté, co bych dopila? V té petlahvy byl kvalitní rum." postežovala si Emma, ale pak obejmula Stevena kolem krku.

,,Stejně jsem si říkala, že bych u tebe asi neměla šanci. Teď si to můžu alespoň odůvodnit tím, že i Arthur ti připadá atraktivnější než já." Řekla Emma a mi všichni jsme se včetně Stevena zasmáli.

,,Lidi, radši bych šla do školy, jinak na mě paní Hopperová vyjede kvůli pozdnímu příchodu." řekla Jasmin a už nás popoháněla do vstupních dveří.

,,Všichni ani hnout!" zařvala zničehonic Emma. Všichni jsme zastavili a podívali se na ni znuděným výrazem.

,,Co tě to zase popad...no panebože." vyšlo z Jasmin, jakmile se podívala stejným směrem jako Emma.

Zakřenila jsem se na Stevena a ten se potichu zasmál a poukázal tím stejným směrem, jakým se všichni koukali.

Otočila jsme se a spatřila luxusní auto, z něhož vyšel nejdříve Arthur a poté za nim Jacob.

Poprvé však nebyla celá pozornost zaměřena na Arthura, ale na nováčka, který si to v bílém tričku, pod kterém se výrazně vjímalo spoustu tetování, vykračoval loudavým krokem vedle něj.

Ani jeden z nich si zjevně nevšiml, že na ně všichni přítomní upírají oči.

,,Panebože, jdou směrem k nám." řekla dychtivě Emma.

,,To asi proto, že jdou také do školy, Em." odpověděl ji posměvačně Landon.

Najednou Jacob zvedl hlavu a setkali jsme se pohledem. Trochu jsem povytáhla rty do úsměvu, aby to nevypadalo divně, ale on mě ignoroval a něco pošeptal Arthurovi.

Ten se na mě podíval a něco mu na to odpověděl. Co bych dala za to, abych je teď mohla slyšet.

Když došli až ke vstupním dveřím, Jacob pustil jako prvního Arthura a podíval se na mě.

,,Proč si odmítla můj odvoz do školy, Abbie?" zeptal se, a já uhnula očima.

,,Šla jsem s kamarádem pěšky, ale dík, že si vzal Molly a Nicka." odpověděla jsem mu a sledovala ho, jak si prohlédl povýšeně Stevena.

,,Fajn." pronesl a vešel dovnitř školy.

,,Tak tohle nám budeš muset vysvětlit, kočko." slyšela jsem za sebou Emmu.

_______________
⭐️ Danielle ⭐️

𝐍𝐞𝐢𝐠𝐡𝐛𝐨𝐫'𝐬 𝐬𝐨𝐧  [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat