23. Kapitla

5.2K 205 24
                                    

Písnička: So cold
------------------
18:20, Před večírkem

,,Mě by docela zajímalo, jak se dostaneme do toho bratrstva, když nemáme auto a venku pořád leje." postežovala si Emma a hodila na postel další šaty, které se ji nelíbily.

Rozhodla jsem se zavolat Tátovi, abych ho po tom týdnu mohla slyšet, takže jsem poodešla dál a vytočila jeho číslo.

Nikdo to nezvedl. No jo, celej táta. Určitě si nechal mobil někde v obýváku a teď děla večeři pro Molly a Nicka.

Tentokrat jsem se rozhodla vzít si vlastní oblečení a nepůjčit si od Emmi.

Ostatní až na Em si vzali to stejně co měli minule. Já jsem vyhrabala jedny dlouhé hnědé šaty, které jsem nosila jen málokdy, ale přesto to byly jediné šaty, které jsem si do kufru zřejmě zabalila.

,,Mohli bychom říct někomu, aby nás odvezl..." naznačila jsem. Bohužel jsme neměli na výběr, takže by nám nezbývalo nic jiného než se zeptat Brandona.

,,Tak za nima někdo zajděte a zeptejte se jich, za chvíli budeme muset jít." řekla Emma a podívala se na mě.

Byla jsem jediná, která byla hotova, jelikož jsem nebyla namalovaná a oblečení jsem už na sobě měla.

Za to Emma pobíhala po pokoji skoro polonahá a nemohla se vybrat mezi tou hromadou šatů, co měla na posteli.

Vyšla jsem tedy na chodbu a namířila si to k jejich pokoji.

Zaklepala jsem a dveře mi otevřel Kwan.

,,Ahoj, ehm...Annie?" zeptal se a zakřenil se na mě.

,,Skoro. Jsem Abbie. Myslíš, že by nás někdo z vás mohl přiblížit k domu bratrstva? Venku pořad leje." Zeptala jsem se.

,,Hele...asi jo, ale už teď jsme dost nacpaný." odpověděl.

,,Pohoda, vezmu moje auto." Ozval se za ním Jacob.

Vůbec jsem si ho nevšimla. Když mě Jacob zpozoroval a podíval se na mě, začal se mi smát.

,,Tohle si jako chceš vzít? Kde si to vyhrabala? V popelnici?"

To zabolelo. Podívala jsem se na sebe.

Ano, šaty mi sice zakrývali křivky a byly trochu více společenský, ale řekla bych, že to není tak špatný.

Všimla jsem si Kwana, jak souhlasně přikyvuje.

,,Kde je Brandon?" zeptala jsem se.

,,Spí." řek Kwan a zeptal se: ,,Hele bude tam i ta...Yen?"

To už je dneska po druhy. Nejdřív Tyler, a pak Kwan. Usmála jsem se a přikývla.

Kwan se snažil zamaskovat svoje nadšený, ale moc mu to nešlo.

-

Tyler:

Sjeli jsme zrovna výtahem dolu, a když se dveře otevřeli, Abbie s Emmou a Jasmin už tam byli.

Ihned jsem zaměřil svůj pohled na Emmu. Ta holka měla prostě něco v sobě.

Nedokážu asi proste jen říct, že byla překrásná, protože jsem viděl už mnoho krásných holek, ale Em byla pro mě jednoduše přitažlivější.

Měla s nama jet i Lucy s Emily a Samanthou, ale mnohem radši bych se na ně vysral a nechal je, ať si jdou v tom dešti pěšky.

Vedle mě šel rozespalej Brandon, ale když uviděl Abbie, jeho pohled ihned zbystřil.

Buď mě oči šálí, nebo se mu ta holka líbí.

Tu Vietnamku vedle nich jsem ještě neviděl, ale svýma velkýma kukadlama si přihlížela Kwana.

Když jsme došli k autu, už se k nám blížily i ostatní holky.

Hned jak mě uviděla Lucy, ovinula se kolem mého krku a zasmala se.

Protočil jsem oči a nastoupil si sní na zadní sedadlo.

Museli jsme jet i Brandonovým autem, protože nás bylo moc. Tím našim jsem jel já, Lucy, Emma, Jace a Jasmin. Tím druhým ostatní.

Dojeli jsme právě včas.

Když jsem vyšel z auta, všiml jsem si, jak se Abbie , Brandon a Jacob propalují pohledem.

Během jízdy jsem se rozhodl, že to dneska zkusím s Em. Jen abych zjistil, co je na ni tak zvláštního.

Někteří z nás se rozdělili do větší skupiny a rovnou odešli, ale všiml jsem si, že Emma a Jasmin pořad nikam neodešli.

,,Hej Jaci, mohl by sis odvézt na chvíli Jasmin?" Jace se na mě nechápavě podíval a pak jen pobavene přikývl a odešel.

Em si všimla, že už všichni začínají odcházet a podívala se na mě.

,,Tak co, pamatuješ si něco z minulý party?" Zeptala se a pokynula mi, abych šel s ni.

,,Všechno." Řekl jsem a uchechtl se.

Emma se najednou zastavila a chvilku vypadala, že ji ta zprava opravdu šokovala.

Mým plánem bylo, aby se trochu víc uvolnila, protože momentálně to mezi námi bylo opravdu napjaté.

Došli jsme k baru, kde jsme si dali oba tequilu a začali si povídat.

Nejdřív konverzace vypadala dost nezajímavě a ani jeden jsme si neměli co říct, ale pak se Em hrozne rozpovídala, a já začal chytat záchvaty smíchu.

Líbilo se mi, jak všechno dramatizovala a netrvalo to dlouho, a už jsem se soustředil jen na její pohybující se rty.

Byl jsem tak šťastný, když jsem ji viděl, jak ji nevadí se mnou mluvit.

Dokud se to ale nepokazilo.

Dokud o někdo nepokazil.

,,Tylere, dělej chci tančit." slyšel jsem za sebou slizkým a opilým hlasem mluvit Lucy.
--------------------
Příští kapitola bude pokračování Tylerova pohledu, ale mám jednu prosbu. Napište prosím do komentářů mužskou osobu z příběhu, u které chcete, aby měla příští pohled na večírku. ❤️❤️❤️

Danielle ☕️

𝐍𝐞𝐢𝐠𝐡𝐛𝐨𝐫'𝐬 𝐬𝐨𝐧  [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat