48. Kapitola

3.5K 175 14
                                    

Písnička: Sweater Weather
_________________

Pokud bych měla vyjádřit některé z hromady pocitů, které se mi zrovna honili hlavou, shrnula bych to tak do tří.

Strach.

Štěstí.

Úžas.

Ačkoliv tu byl vedle mě Steven už asi půl hodiny, pořád se mi klepaly ruce.

Přijel za mnou.

Steven.

Je tady.

Zašli jsme si do jednoho zdejšího fastfoodu, kam mě Steven přivezl.

Nechtěla jsem, aby se poznal s Jacobem, a tak jsem se Stevenem zmizela, ještě dřív, než nás mohl Jacob zastavit.

Pravda je, že se o to ani nepokoušel.

Steven se sice vyptával, kdo to byl, ale já tu otázku zazdila tak, že jsem ho začala zasypávat svými otázkami, takže pak už na tu svoji dočista zapomněl.

Cestou jsem se za sebe trochu styděla.

Neměla jsem takhle zmizet.

Jenže, Steven ani nevěděl, že jsem sem jela kvůli němu.

Nevěděl nic.

Nechtěla jsem, aby se to dozvěděl takhle.

Musela jsem to takhle udělat.

A ačkoliv jsem kvůli Jacobovi, a tomu co se stalo na pláži, měla špatně svědomí, pořád jsem se nemohla ubránit návalu radosti, když jsem Stevena uviděla.

Ptala jsem se ho na všechno. Na jeho přítele Alexe, taky proč mi nezavolal dřív, jak mě vůbec u pobřeží našel...a furt jsem ho držela ruku, jako by mi měl za chvíli zmizet.

Zdálo se mi to tak neuvěřitelný, že bych se tomu ani nedivila.

,,Měli bychom pak jít za Jasmin a Em. Budou tak šťastný, až te uvidí." řekla jsem a napila se svého pití.

Steven se usmál a jemně mi stiskl ruku.

,,Jo, to bychom měli. Hele Ab, a nevadilo by, kdybych přespal u vás na pokoji? Jste přece ještě pořád v těch klučičích kolejí, ne? Tak to tam alespoň nebude divný, když tam na pár noci přespím..." Steven se na mě podíval, plný naděje.

Přikývla jsem, jako by ta otázka byla naprosto absurdní.

V tu chvíli mi zavibroval telefon.

,,To bude Emma, za chvíli nám začíná první hodina ve škole. Díky bohu, že dneska máme od desí..-" neodeslal jsem to a dál civěla na obrazovku.

Zpráva byla od Arthura.

A: Zrovna jsem viděl Jacoba. Prý byl s tebou, ale nemám se na nic vyptávat.

A: Radil bych ti si s ním moc nezahrávat, Abbie.
_______________
🐝 Danielle 🐝

Mix as omlouvám za tak krátkou kapitolu, nějak nestíhám.

𝐍𝐞𝐢𝐠𝐡𝐛𝐨𝐫'𝐬 𝐬𝐨𝐧  [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat