55. Kapitola

3.2K 185 35
                                    

Písnička: Love is a bitch
______________________

Pohled Jacoba:

Zastavilo se mi srdce. Obklopil mě nehorázný vztek, až jsem se bál, čeho budu schopný.

Ale nemůžete se mi divit.

Vždyť přece...kurva. Abbie a Brandon?! Jasně, že bylo už zprvu trochu zřejmé, že k ní Brandon chová nějaký sympatie, ale tohle přece nemohl udělat.

Pořád jsem si to přehrával dokola. Jak jedu v autě s Arthurem, který mi předkládá ty debilní návrhy o tom, kdy pojedeme splatit poslední částku, jakobych už tohohle neměl dost. Ne vážně, někdy mi opravdu přijde, že se mi Arthur za to, co jsem Abbie způsobil, vysmívá.

Poté najednou vystoupím celý naježený z předešlé konverzace z auta, a spatřím ji.

Její krátké kudrnaté vlasy, rozcuchané do všech stran. Čekal jsem, až si mě všimne, ale ona se ani nechystala se rozhlížet, když běžela přes silnici.

Zakřenil jsem se a pozorně sledoval, kam tak běží.

Pak jsem uviděl Brandonovo auto, jak má jedny dveře pootevřený a on tam sedí, dokuřuje cigaretu a kouká do mobilu.

Pak si všimnu, jak k němu Abbie běží, a Brandon tu cigaretu típne a vyhodí z auta.

Zaměřil sem na ně pohled ještě o neco víc. Co se to sakra dělo?

,,Hele nepatří to kudrnatý háro Abbie? A co to dělá s...wow. No do prdele." Vyletělo z Tylera, jakmile vyšel z mého auta, a přesně jako já nemohl spustit oči z Abbie, která se naklonila k Brandonovi a políbila ho.

Nechápal jsem nic. Na moment jsem so myslel, že to třeba není Abbie. Přece tohle nemohla udělat. Navíc, myslel jsem, že je naštvaná na nás všechny. Nedávalo mi to smysl.

Vždyť jsme ani neměl tušení, že k tomu chraplavému debilovi něco cítí.

Zachvátila mě panika. Co když svoji zášť vůči mě jen předstírala, aby se mě zbavila? Co když celou dobu věděla o tom, co se na tom večírku děje?

I když to taky nedávalo smysl. Vždyť i já jsem ji od sebe držel co nejdál, navíc si nedokážu představit, že by Abbie nic necítila při tom, když jsme se líbali.

,,Pche." Uchechtl se vedle mě Arthur.

Zlostně jsme se po něm otočil.

,,Přijde ti to snad k smíchu?" Vyjel jsme po něm.

Arthur si mě s úšklebkem prohlédl a pak přemístil pohled na Abbie s Brandonem.

,,No tak hoši. Tohle je přece u ženských běžný. Předstírají svoje pocity a pak vás podvedou, a ještě se vám vysmívají, a proto jsme je taky měli dřív jen na sex. Sám se podívej, a řekni, že nemám pravdu." Pobídl mě kousavě Arthur a ukázal na Abbie, která zrovna zvedala hlavu.

A všimla si mě.

Vypadala vyděšeně. Naprosto paralyzovaná. Zvedl jsem hlavu a pozoroval, jestli bude mít takovou odvahu za mnou přijít, a vysvětlit mi to.

A ona se pohla. Viděl jsem, jak ji Brandon vzal za ruku a závrtěl hlavou, ale ona se od něj odvrátila a svoji ruku z jeho sevření vytrhla.

,,Kámo ona k tobě asi půjde." Hlesl Tyler. Vypadal, jako by byl v rozpacích. Neměl z ní snad strach, ne?

Každopádně měl pravdu. Abbie si to mířila ke mě, jenže ne s takovým výrazem ve tváři, s jakým jsem předpokládal.

,,Kámo ona už jde." Hlesl (teď jsem si byl jistý, že zněl vyděšeně) znovu Tyler.

Abbie vypadala...odhodlaně. Měla jistý výraz ve tváři, který prozrazoval, že ke mě asi nepřijde, aby se omluvila. I když to teda nevím, proč sem vůbec jde.

Arthur těkal očima ze mě na Abbie a povytáhnul obočí. Ačkoliv Abbie byla byla ode mě ne až tak daleko, přišlo mi, že její sebevědomá chůze směrem ke mě zabrala celou věčnost.

,,Kámo ona už je skoro tady." Připomněl už potřetí Tyler.

,,On si ji všiml ty kreténe." šlehl po něm pohledem Arthur.

Abbie byla pár metrů ode mě, když se zastavila. Přišel sem k ní tak, že mezi náma byl snad jen jeden krok.

Podíval jsem se na ni svrchu a přiměl ji, aby se mi přímo podívala do oči, čehož ona nebyla moc často schopná.

Tentokrát ji to ale nedělalo problém. Zvedla hlavu a prohlédla na mě.

,,Čekám, že od tebe dostanu nějaké vysvětlení." Řekl jsem pevným hlasem. Přeměřil jsem si ji s dávkou čiré nenávisti, ale s Abbie to ani nehlo.

,,Žádný není." Pokrčila rameny Abbie.

Pak se ke mě trochu víc naklonila, až se skoro rtama dotýkala mého ucha.

,,Ale teď alespoň, víš, jak jsem se cítila, když si se za prachy vyspal s třema holkama za jednu noc."

____________________
🌼 Danielle 🌼

Mimochodem...omluvte mi tu neaktivitu, doháním známky ve škole, a navíc jsem na psaní neměla moc náladu, tak doufám, že vás tahle kapitolu trochu potěšila.

Snad brzo budu moct zase vydávat jednu kapitolu týdně, či víc. Jinak moc děkuju za každý vote a komentář, mám vás moc ráda.

𝐍𝐞𝐢𝐠𝐡𝐛𝐨𝐫'𝐬 𝐬𝐨𝐧  [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat