53. Kapitola

3.4K 195 27
                                    

Písnička: Kung Fu
______________________

Brandon vykulil oči a pohnul se, jako by chtěl za mnou jít.

Instinktivně jsem se pohnula taky, ale opačným směrem.

Brandon mě probodl pohledem, a vteřinu na to jsem slyšela, jak se svižným krokem blížil ke mně.

Vystartovala jsem na protější stranu knihovny a ještě stihla vložit tlustou knížku zpátky do poličky.

Brandon mi byl v patách, a když už jsem stála u východních dveří a věděla jsem, že mě dožene, prudce jsem své nohy zastavila.

Brandon do mě naboural, a aby zmírnil náraz, opřel se o mé lokty.

,,Co chceš?" Vyprskla jsem na něj a probodla jeho zmatenou tvář pohledem.

Okamžitě sundal své ruce z mých loktů a podíval se na mě.

,,Musíme si promluvit." zachraptěl.

Sakra...jak dlouho jsem ten jeho hlas neslyšela.

,,Na to zapomeň." otevřela jsem dveře a vešla do vlhké ulice, vonící po čerstvém dešti.

,,Arthur ti všechno řekl. Ale něco vynechal." Postavil se přede mě.

,,Opravdu? Řekni mi Brandone...vyspal ses tam? S těma třema holkama? Udělal si to?"

Brandon přimhouřil oči, ale poté se na důkaz porážky podíval dolů.

,,Ano."

,,Tak potom mě to nezajímá." obešla jsem ho, ale Brandon mě chytil agresivně za ruku a přitáhnul mě zpátky.

,,Všichni jsme to museli udělat. Arthur ti neřekl to, že v tomhle roku by s námi byl konec, kdybychom nevrátili ten zbytek peněz. Pokud by jeden z nás odmítnul, především já nebo Jacob, bůh ví, co by nám ta parta kluků z Manhattanu udělali."

,,Proč mi tohle vlastně říkáš, Brandone? Já už jinak než jako lháře tu tvoji partu neuvidím. Nikdy. Každý z vás ste byl bastard už před tím, než jsem se to dozvěděla. I bez toho dluhu jste jen banda špinavců, která mě zničila."

,,To si neřekla."

,,Slyšel si mě."

Brandonovi se rozšířily oči, zatímco se mi přímo díval do těch mých. Bylo těžké byť jen uhnout.

,,Dřív z nás nikdo takový nebyl. Nikdo. Byli jsme normální chlapecká parta, která dělala kraviny na každém rohu. Jeli jsme poprvé do Ameriky, když se to stalo. Arthur to celé zařídil. Poté jsme potkali tu partu, a Arthur tvrdil, že zkusíme jen něco nového. Nikdy jsem do té chvíle nezkusil trávu. Nebylo to tak špatné. Nakonec jsem ale skončil závislý na cigaretách, což se podepsalo na mém hlase. Ostatní si ale nejvíc oblíbili klasickou trávu, jenže v té noci, kdy řídil Arthur, a většina beden se potopila v oceánu, všechno se změnilo. Vyhrožovali nám, Abbie. Neumíš si představit ten pocit, když klečíš v zatuchlé místnosti svázaná, zatímco ti míří pistolí do hlavy. Pro tuhle chvíli bys přece udělala cokoliv. Když nám řekli ze to do 3 let musíme splatit, byla jen jedna cesta jak sehnat tolik peněz. Znovu na to přišel Arthur, ale v jednom má pravdu. Byl to opravdu dobrý plán. Jen jsme se toho museli hodně vzdát. Kwan se musel rozejít se svoji dívkou. A Tyler se to snažil utajit. Nechtěj vědět, jak dopadl, když to jeho přítelkyně Emily zjistila."

,,Emily?!"

,,Ano. Abbie...každá svině tu má v Británii svoji minulost. Emily sice vypadá, že nemá srdce, ale není se čemu divit, když jí ho někdo rozdrtil."

Polkla jsem. Nevěděla jsem, co si o tom myslet. Moje zášť vůči nim byla o malinko menší, ale stačilo to?

Stačilo to na to, abych mu odpustila?

,,Brandone..ještě jedna věc. Proč si mě políbil, když si dost dobře věděl, že tě o pár hodin později budu nesnášet?"

Vypadá to, že tohle téma ho rozhodilo. Brandon se však netvářil nijak přímočaře.

,,Jen jsem měl pocit, že bych toho litoval, kdybych to neudělal. Nevím proč. Děkuju že sis mě vyslechla. Chtěl jsem ti to říct, ještě než se rozhodneš, pokud poletíš zpátky do Ameriky."

,,Potom si to řekl zbytečně."

Brandon ke mě nechápavě vzhlédl. Zatnul čelist, jako by chtěl zapřít pravdu, která tu byla kolem nás téměř hmatatelná.

,,Já už jsem se rozhodla. Do týdne už tady nebudu. Do týdne už mě nikdy neuvidíš."

__________
Danielle

𝐍𝐞𝐢𝐠𝐡𝐛𝐨𝐫'𝐬 𝐬𝐨𝐧  [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat