Písnička: Losing Interest
__________________....a druhou ruku jsem ovinula kolem jeho krku. Nevěděla jsem pořádně co dělám, ztrácela jsem nad sebou kontrolu.
,,Jen mi to řekni." Šeptala jsem, a i přes hluk některých kluků z vedlejších pokojů jsem slyšela, jak Brandon těžce oddechuje.
,,Už jsem řekl. Neřeknu ti to." Brandon se ode mě odtrhl, a jelikož mu došlo, jakým způsobem jsem se ho snažila přemluvit, zamračil se na mě.
,,Buď radši ráda, že tam máš vůbec povolení jít. Mnoho tvých spolužaček by ti určitě závidělo. Teď radši běž, než nás tady ještě někdo najde." Řekl a zvedl hlavu tak, aby mi bylo jasné, že tímhle naše konverzace skončila.
,,Dobře, uvidíme se v pátek." Řekla jsem a vykročila vstříc k mému pokoji.
Bojovala jsem s tím, abych se za sebe ještě cestou nepodívala. Abych ho ještě jednou viděla.
Jakmile jsem otevřela dveře od našich dveří, uviděla jsem Jace, jak se nevědomky tulí k Jasmin, a ještě zbytek kluků, jak se mi válí na posteli.
Zed a Louise už v pokoji nebyli.
Místo toho v našem útulném pokoji ležel Jacob, Tyler, Jace a Kwan. Byla tu respektive celá Jacobova parta kromě Brandona.
Tyler se zrovna řechtal jak kůň, jelikož přes postel viděl Emm, jak si prohlíží nějaké zábavné kompilace na netu.
Kwan zkoumavě pozoroval Yen, a Jacob...ten si prohlížel mě.
Polkla jsem.
Přinutila jsem se k úsměvu a rukama odehnala alespoň některé kluky, kteří mi leželi na posteli. Jacob
se ale ani nehnul. Na tváři měl pobavený výraz, a aby mě ještě víc vyprovokoval, roztáhl si nohy po celé délce postele.
Pobaveně jsem se na něho podívala, přešla k posteli a vší silou mu nohy hodila dál od postele.
Očividně mu rychle došlo, o co mi šlo. Než jsem se mohla dostat k volnému místo na mém místo, odkud jsem mu vyhodila nohy, už ho zakrýval svýma rukama.
To už ale bylo pozdě. Skončila jsem rovnou do jeho rukou, a on sykl bolestí. Pokrčila jsem vyzývavě rameny a podívala se na něj.
,,Neměl si tu překážet."
,,Tím bych si nebyla tak jistá."
,,Co prosím?" v tu chvíli se ke mně svalil celý a začal mě lechtat. Vydala jsem zadušený, překvapený křik, a pak se začala smát.
,,No tak Jacobe, nech ji." Slyšela jsem Yen.
,,Nene, jen ho nech." Odvětil ji Tyler.
Nikdo jiný se mě nesnažil bránit, nebo mi pomoct. Jacob mě svými silnými pažemi svíral pevně, koleny se mi opíral o boky, takže jsem proti němu neměla sebemenší šanci.
Snažila jsem se nesmát tak nahlas, poté jsem vydala přidušený bolestivý sykot. Jacob okamžitě přestal a posadil se.
,,Promiň."
,,To nevadí." Držela jsem si bolavé místo a podívala se na mobil, abych zjistila, kolik je hodin.
,,Kluci, už je pozdě. Půjdete, ne?" řekla jsem, a nemohla se zbavit toho pohledu, když jsem uviděla Yen zamračit se.
,,A to tu nemůžeme přespat?" zeptal se Tyler.
,,Jo no, všichni se tu vejdeme, jediný, kdo odejde je Jace, ten chce spát ve svém pokoji, kde je vlastně i Brandon. Ráno odejdeme, fakt." Ozval se Jacob a pokrčil rameny, jakoby vlastně o nic nešlo.
Podívala jsem se na holky.
,,Mě by to zase tak moc nevadilo. Ale pokud budete otravovat, tak letíte zpátky do svého pokoje." Řekla Emma a Yen nejistě připývla na souhlas.
Jakmile ani Jasmin proti tomu nic neměla, tak i já se rozhodla, že je tady nechám.
,,Fajn, jednu noc tu přespíte. Jen se rychle rozhodněte, na jaké části zemi chcete spát, abych v noci na někoho „omylem" nešlápla." Řekla jsem.
,,Kdo mluvil o zemi? Já budu spát v posteli s Emmou, Kwan může spát na peřině na zemi s Yen, a ty se klidně poděl s Jacobem." Navrhl Tyler a Kwan s Jacobem přikývli na souhlas.
Podívala jsem se na Yen.
Vypadala trochu nervozně, ale rozpoznala jsem na ni, že ji na tom tolik nezáleží. Vzala si peřinu od Jasmin a deku ode mě, a rozprostřela ji po zemi.
,,Tak máme vyreřeno." Řekla Yen a usmála se na mě.
Tyler si šel natěšeně sednout na postel k Emmě, která pobaveně zvedla nohy, aby mu udělala místo a oni si mohli dál prohlížet kraviny na jejím notebooku.
Podívala jsem se na Jacoba.
Výraz teď měl plný naděje a pobavení.
Ne, s tímhle hovadem
já v jedné posteli nebudu.
_____________________
Danielle 🍒
ČTEŠ
𝐍𝐞𝐢𝐠𝐡𝐛𝐨𝐫'𝐬 𝐬𝐨𝐧 [DOKONČENO]
RomanceU mě doma v Manhattanu to bylo furt stejné. Učení, kamarádi, učení. Až do jednoho dne, kdy k nám přijeli noví sousedi. Se synem, který něco skrýval. A já se rozhodla, že to za každou cenu zjistím.